Uskon enkeleihin

Enkelieitäonheitä

Omassa elämässä oli kriisiä ja jonkinlaista uskon puutetta. Jostain luin tarinan, että jos tarpeeksi uskoo ja toivoo, löytää sulan jostain. Kun toivoo todistetta sille että enkeleitä on olemassa. Kuinka ollakaan, aikaa vierähti tuosta pyynnöstä kun eräänä päivänä työpaikan taukotilassa vain minun ollessa paikalla ikkunan sisäpinnalla oli kiinni hentoinen linnun höyhen, merkki enkeleiltä että heitä oikeasti on olemassa! Talo ja ikkuna on paikassa jossa ei todellakaan lintuja liiku ja lennä niin lähellä että sulan / höyhenen sisään tulo ylipäätään olisi kovin todennäköistä! Ja se että höyhen oli lasissa kiinni ruudun sisäpuolella oli hyvin erikoista! Enkeleitä ja henkimaailma on olemassa! Tiedän sen. Rukoilen aina joka ilta Taivaan Isää ja henkioppaita johtamaan tietäni oikeaan.

20

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas, sitä ollaan valtion tai kunnan suojatyöpaikassa. Kukaan yksityinen ei harhaista työntekijää pitkään katselisi.

      • VaresKraakkuu

        Kiikkuu, kiikkuu, hiljakseen tuuli heiluttaa...

        Varislinnuille maistuu hemakin.


      • Enkelieitäonheitä

        Mikä sinun ongelmasi on? Olen kiitos vain turhasta kommentistasi - ihan yksityispuolella, hyvässä ja arvostetussa työpaikassa.


      • Enkelieitäonheitä kirjoitti:

        Mikä sinun ongelmasi on? Olen kiitos vain turhasta kommentistasi - ihan yksityispuolella, hyvässä ja arvostetussa työpaikassa.

        Valehtelevat uskonharhaiset. Ei ole kaikki intiaanit kanootissa, jos jumaliin on uskovinaan ja sulkasadon aikana tippunutta linnunhöyhentä pitää merkkinä enkeleistä.


      • Enkelieitäonheitä

        Niin jotta mikä se sinun ongelmasi oli? Sekö että näet maailmasi siitä kapeasta tirkistysaukosta ja se on vain ainoa oikea?


      • laitospaikka

        Mielisairaat näkee ja kokee olemattomia omassa päässään.


    • ettävoiollatyhmä

      Työntekijät teki sinulle kepposen, enkelit paskoo auton ja puutarhakalusteet.

    • hgfh.fghf

      >>Omassa elämässä oli kriisiä ja jonkinlaista uskon puutetta. Jostain luin tarinan, että jos tarpeeksi uskoo ja toivoo, löytää sulan jostain<<

      Itselläni ei ole kokemuksia oudoista paikoista löytyneistä sulista, mutta muunlaisia kokemuksia on. Enkelit antavat ymmärtääkseni jonkinlaisia merkkejä ja vihjeitä aina, jos ihminen (sielu) on halukas niiden vastaanottamiseen. He ottavat yhteyden usein ensin unimaailmassa. Totuudelle avoin - ja vilpitön - mieli on ehkä tärkein edellytys yhteydelle korkeampiin voimiin.

      • pakkohoitoon

        Olet mielisairas.


      • Enkelieitäonheitä

        Näin se on! Avoin ja kiitollinen mieli "avaa" näkemään ja kokemaan asioita joita ei kiireessä ja stressissä osaa / pysty ottamaan vastaan. Ja osahan ei edes ilmiselvästi halua kokea ja nähdä mitään sellaista. Pitää vain haukkua ja arvostella. Surullisen tien ovat valinneet.


      • tämä_on_totuus

        Tuo se enkelisi näytille niin minäkin voin uskoa.
        Todellisuudessa enkeli on sinun harhaisten aivojesi tulos, jota ei
        muut näe eikä koe.


      • keijukaisprinssi

        Ihmisillä ei useinkaan vielä ole kykyä erottaa enkeleistä mm. astraaliauttajista tai devachanin ihmisistä. Pitävät kaikkia enkeleinä. No, ei se hassumpaa ole, mutta joskus tarkempi erottelukyky voi olla tarpeen. Astraali-/mentaaliauttajia on mm. ihan fyysisessä kehossa elävissäkin, kuten meikä.

        Pitävät milloin minäkin, joskus enkelinä, joskus ihmisenä, välillä henkioppaana, joskus jopa jumalana. :)

        Oikeasti olen melko lähellä keiju-ja haltiakuntaa :D


      • keijukaisprinssi

        Mun tehtävä tuossa uniauttamisessa tasoilla on mm. hauskat seikkailut ja huumori :)

        Huumori on keventänyt monen elämää, ja pieni seikkailu voi piristää mm. fyysisesti sairaiden yötä. Tämä tietty vain jos itse tahtovat tällaista, en tungettele :)


      • gjghj.gh
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Ihmisillä ei useinkaan vielä ole kykyä erottaa enkeleistä mm. astraaliauttajista tai devachanin ihmisistä. Pitävät kaikkia enkeleinä. No, ei se hassumpaa ole, mutta joskus tarkempi erottelukyky voi olla tarpeen. Astraali-/mentaaliauttajia on mm. ihan fyysisessä kehossa elävissäkin, kuten meikä.

        Pitävät milloin minäkin, joskus enkelinä, joskus ihmisenä, välillä henkioppaana, joskus jopa jumalana. :)

        Oikeasti olen melko lähellä keiju-ja haltiakuntaa :D

        Taivaalliset valvojamme ja auttajamme eivät kyllä ole missään tapauksessa ihmisiä, vaan korkeamman tason voimia, jotka tekevät palvelutyötään hyvin pitkäjänteisesti ja yleensä myös valtavan pitkällä kokemuksella. Näin ollen esimerkiksi unimaailmassa ilmenevät mahdolliset opetukset voivat juontaa lapsuuteenkin saakka aikuisiälläkin. Unimaailmassa sielu saa usein ohjausta ja opetusta, ja kun on tarkoitus muistaa uni, niin herätys tehdään heti merkittävän unen jälkeen. Tuollainen ei ole tietääkseni kovin harvinaista nykypäivänä, mutta perustan tämän tekstin omiin kokemuksiini.


      • keijukaisprinssi
        gjghj.gh kirjoitti:

        Taivaalliset valvojamme ja auttajamme eivät kyllä ole missään tapauksessa ihmisiä, vaan korkeamman tason voimia, jotka tekevät palvelutyötään hyvin pitkäjänteisesti ja yleensä myös valtavan pitkällä kokemuksella. Näin ollen esimerkiksi unimaailmassa ilmenevät mahdolliset opetukset voivat juontaa lapsuuteenkin saakka aikuisiälläkin. Unimaailmassa sielu saa usein ohjausta ja opetusta, ja kun on tarkoitus muistaa uni, niin herätys tehdään heti merkittävän unen jälkeen. Tuollainen ei ole tietääkseni kovin harvinaista nykypäivänä, mutta perustan tämän tekstin omiin kokemuksiini.

        Osa chohaneista on ihmisiä, osa mestareista myös ja on suuri määrä henkioppaita, jotka toimivat mestareiden ohjauksessa.

        Itse olen myös toiselta planeetalta. Olen nähnyt chohaneiden maailmassa enkeleihin kuuluvia (ei siipiä), toiselta planeetalta tulleita jotka eivät ole olleet koskaan ihmisiä ja sitten on ihmiskokemusta omaavia kuten esim. Franciscus Assisilainen, Francis Bacon ja mestari Morya.


      • keijukaisprinssi
        gjghj.gh kirjoitti:

        Taivaalliset valvojamme ja auttajamme eivät kyllä ole missään tapauksessa ihmisiä, vaan korkeamman tason voimia, jotka tekevät palvelutyötään hyvin pitkäjänteisesti ja yleensä myös valtavan pitkällä kokemuksella. Näin ollen esimerkiksi unimaailmassa ilmenevät mahdolliset opetukset voivat juontaa lapsuuteenkin saakka aikuisiälläkin. Unimaailmassa sielu saa usein ohjausta ja opetusta, ja kun on tarkoitus muistaa uni, niin herätys tehdään heti merkittävän unen jälkeen. Tuollainen ei ole tietääkseni kovin harvinaista nykypäivänä, mutta perustan tämän tekstin omiin kokemuksiini.

        Kun sanon jotakin ihmiseksi, tarkoittaa se sitä että kyseisellä on ollut vähintään yksi ihmiselämä tällä planeetalla. Elämiä muilla planeetoilla ja jopa muissa luonnonkunnissa saattaa olla pääasiassa. Haltijat ja ihmiset elävät rinnakkaisissa elonaalloissa/maailmoissa tällä samalla planeetalla. Haltijat näkevät ihmiset, mutta ihmiset yleensä eivät näe haltijoita. Keijut ovat haltijoiden "koiria" ja "kissoja", jos sallitaan tällainen vertaus. Ihmisethän rakastavat kotieläimiä, joiden kanssa he jopa keskustelevat ja viettävät aikaa. Haltijoiden mestarit ovat arkkienkeleitä ja haltijat kehittyvät arkkienkeleiksi. Niinkuin ihmiset kehittyvät mestareiksi ja chohaneiksi :)

        Sitten on sellaisia, jotka sukkuloivat kummankin elämänaallon välillä pystyen ymmärtämään kumpaakin luonnonkuntaa.


      • UhUh

        Oon ite ihmisenkeli ja NyyEitsissä ja korkeammassa tietoisuudessa ja aivan UUH!


      • FH.FGHf
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Mun tehtävä tuossa uniauttamisessa tasoilla on mm. hauskat seikkailut ja huumori :)

        Huumori on keventänyt monen elämää, ja pieni seikkailu voi piristää mm. fyysisesti sairaiden yötä. Tämä tietty vain jos itse tahtovat tällaista, en tungettele :)

        Vaikea uskoa kyllä sitä, että ihmiskehossa olevat sielut voisivat osallistua toisten sielujen "uniauttamiseen". Ihmistä korkeimmalla tasolla kontrolloi kuitenkin Pyhä Henki/Jumalallinen Itse.


      • keijukaisprinsssi
        FH.FGHf kirjoitti:

        Vaikea uskoa kyllä sitä, että ihmiskehossa olevat sielut voisivat osallistua toisten sielujen "uniauttamiseen". Ihmistä korkeimmalla tasolla kontrolloi kuitenkin Pyhä Henki/Jumalallinen Itse.

        Luehan tuolta jos kiinnostaa partasedän kertomaa, missä kertoo kollegan Cyrillin seikkailuista samoissa tehtävissä:)


      • keijukaisprinssi
        FH.FGHf kirjoitti:

        Vaikea uskoa kyllä sitä, että ihmiskehossa olevat sielut voisivat osallistua toisten sielujen "uniauttamiseen". Ihmistä korkeimmalla tasolla kontrolloi kuitenkin Pyhä Henki/Jumalallinen Itse.

        Linkki tulee perässä, missä Cyrill käy jubaamassa ihmisten kanssa. On tossa kirjassa muistakin tapauksista kerrottu. Cyrill on vain yksi monista, nyt jo edesmennyt. On mm. tulipaloista pelastamisia, seuranpitoa haaksirikkoutuneella laivalla.

        http://www.biokustannus.com/leadbeater1.html

        Mä oon mukana siellä, missä on katastrofeja. Monet hukkuvat voivat nähdä olennon joka tulee jubaamaan niiden luo ja antaa niille toivon elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe