Myytävänä on paljon 2005...2010 Legacyjä, Forrestereita ja Outpäkkejä.
Outoa on että kilometrit ovat alhaisia jopa alle 100 tkm, odottaisi 200...300 tkm lukemia.
Onko nuo olleet verstalla, vai onko Subarulla ajo niin kallista?
Aiemmin omistamani 1998 Legacy vaati kyllä kohtalaisesti remonttia, mutta luulen sen olleen yksilön syytä.
Forresteri kaiketi on impresa, siis pikkuauto pohjainen tekele?
Mitä vikaa Subarussa?
14
379
Vastaukset
- kieromerkki
Vossikka käytös, liki ollenkaan? Hurnuttajat!
- Mierontiekiero
Kaurapuuro, mitäs läksit, oma vika, kurnuttajat!
- konimuskaakkimusmobill
Diisseli Outbackeilla huristellaan satoja tuhansia, ei olla myymässä.
Halapaa ajjoo ko masina ei hajjoo!
Vierivä subaru ei sammaloidu. - foreeeeeeeeeeeeeee
Tuskinpa noita subaruja ostaa ihmiset jotka ajavat erityisen paljon siitä pitää huolen jo polttoaineen kulutus .. Mullakin on ollut 2 forea ja molempien tarina lähes identtinen.. Foret oli ostettu 2 autoiksi matkailuvaunun/veneen vetoa varten..
- lisäävalikoimaa
Aika normisti myynnissä minusta. Dieseleitä myyty joten vaihto pelaa. Noin yleensäkkin subarut toimii . Forret ja imprezat on osin samaa tekniikkaa.
Toivottavasti ei kasva liikaa kuten hyvin valitettavasti on autoilla tapana kasvaa möhköiksi. Odottelussa voima diesel. Dieselit vaan päästötavoitteet tappaa.- Powerdieselboxer
Tein itse voimadiisselin, pönttöpois ja optimointi, tulos 420nm 190 hv, kyllä kelpaa huristella, ps. Ajotietokone näyttää 4,6 keskikulutusta kun nätistiajaa. Tehoa on riittävästi, alkuperäinen tuntuu jälkeenpäin hyvinkin aneemiselta, halvalla ajonautintoa, ei tietysti kannata uuteen Outpakkiin kun takuut.
- HääHääHää
Onneksi olkoon! Olet juuri hankkinut itsellesi puolimoottoriremontin! Veikkaan, että ajat moottorilla noin 4000 km ennen kuin se laukeaa.
- KerroMeillekin
Hyvä että meillä on tällaisia selvännäkijöitä keskuudessamme!
Minkä nimisestä hoitolaitoksesta muuten karkasit? - Regeneroijatkuvasti
Autolla ajettu optimoinnin jälkeen noin 50 000 km, saa nähdä mitä kestää? Kylmänä pitää ajaa maltillisesti, ei muuten sekoitu öljyt ja diisseli keskenään, puhdistuspoltto on aika harvoin:)
- HääHääHää
KerroMeillekin kirjoitti:
Hyvä että meillä on tällaisia selvännäkijöitä keskuudessamme!
Minkä nimisestä hoitolaitoksesta muuten karkasit?Tiedän pari tapausta, joissa moottorin "optimoinnin" jälkeen moottori on mennyt remonttiin alle 10000km ajettuna. Luulen, että juuri tuo "optimointi" on syypää tälläkin palstalla keskustelluista puolimoottoriremontoinneista, joissa syytettiin diesel-bokserin huonoa laatua.
Mutta aika maltillisella optimoinnilla aiempi kirjoittaja on autoaan viritellyt, vanhemmista tehdaskoneistakin lähti jo noin 180 hepoa penkitettynä ilman otimoimistakin. - voisikoolla
Minä taas näkisin että auton optimoijat yleisesti kenkivät autoja enemmän. Kuinkahan moni edes ymmärtää kuinka hitaasti öljyt lämpenevät diesel auton moottorin sisällä? Ei nimittäin pitäisi antaa yhtään kenkää varsinkaan talvella ennen kuin on ajanut tyyliin 20-30km.
- Kestäviä
Mitä vikaa Subarussa?
No ei mitään. Toinen jo menossa, eikä ainuttakaan vikaa. Todella luotettava merkki. - ööööööööö
ei mulla ainakaan mitään vikaa, kyllästynyt vaan samaan autoon, ollut kohta jo neljä vuotta forre -08 (sh),
tuleehan siihen kohta jo 155 tkm, joista ite ajanut sen 60 tkm
ja vielä riisseli, mutta mitä sitä tyhjää ajelemaan? Säästääkö siinä, ku ajaa riisselillä turhaa hurua? - fvdfvdfb
Ei tavisten auto, kallis ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252