Mitä vikaa Subarussa?

Seulaset

Myytävänä on paljon 2005...2010 Legacyjä, Forrestereita ja Outpäkkejä.
Outoa on että kilometrit ovat alhaisia jopa alle 100 tkm, odottaisi 200...300 tkm lukemia.
Onko nuo olleet verstalla, vai onko Subarulla ajo niin kallista?
Aiemmin omistamani 1998 Legacy vaati kyllä kohtalaisesti remonttia, mutta luulen sen olleen yksilön syytä.
Forresteri kaiketi on impresa, siis pikkuauto pohjainen tekele?

14

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieromerkki

      Vossikka käytös, liki ollenkaan? Hurnuttajat!

      • Mierontiekiero

        Kaurapuuro, mitäs läksit, oma vika, kurnuttajat!


    • konimuskaakkimusmobill

      Diisseli Outbackeilla huristellaan satoja tuhansia, ei olla myymässä.
      Halapaa ajjoo ko masina ei hajjoo!
      Vierivä subaru ei sammaloidu.

    • foreeeeeeeeeeeeeee

      Tuskinpa noita subaruja ostaa ihmiset jotka ajavat erityisen paljon siitä pitää huolen jo polttoaineen kulutus .. Mullakin on ollut 2 forea ja molempien tarina lähes identtinen.. Foret oli ostettu 2 autoiksi matkailuvaunun/veneen vetoa varten..

    • lisäävalikoimaa

      Aika normisti myynnissä minusta. Dieseleitä myyty joten vaihto pelaa. Noin yleensäkkin subarut toimii . Forret ja imprezat on osin samaa tekniikkaa.
      Toivottavasti ei kasva liikaa kuten hyvin valitettavasti on autoilla tapana kasvaa möhköiksi. Odottelussa voima diesel. Dieselit vaan päästötavoitteet tappaa.

      • Powerdieselboxer

        Tein itse voimadiisselin, pönttöpois ja optimointi, tulos 420nm 190 hv, kyllä kelpaa huristella, ps. Ajotietokone näyttää 4,6 keskikulutusta kun nätistiajaa. Tehoa on riittävästi, alkuperäinen tuntuu jälkeenpäin hyvinkin aneemiselta, halvalla ajonautintoa, ei tietysti kannata uuteen Outpakkiin kun takuut.


      • HääHääHää

        Onneksi olkoon! Olet juuri hankkinut itsellesi puolimoottoriremontin! Veikkaan, että ajat moottorilla noin 4000 km ennen kuin se laukeaa.


      • KerroMeillekin

        Hyvä että meillä on tällaisia selvännäkijöitä keskuudessamme!
        Minkä nimisestä hoitolaitoksesta muuten karkasit?


      • Regeneroijatkuvasti

        Autolla ajettu optimoinnin jälkeen noin 50 000 km, saa nähdä mitä kestää? Kylmänä pitää ajaa maltillisesti, ei muuten sekoitu öljyt ja diisseli keskenään, puhdistuspoltto on aika harvoin:)


      • HääHääHää
        KerroMeillekin kirjoitti:

        Hyvä että meillä on tällaisia selvännäkijöitä keskuudessamme!
        Minkä nimisestä hoitolaitoksesta muuten karkasit?

        Tiedän pari tapausta, joissa moottorin "optimoinnin" jälkeen moottori on mennyt remonttiin alle 10000km ajettuna. Luulen, että juuri tuo "optimointi" on syypää tälläkin palstalla keskustelluista puolimoottoriremontoinneista, joissa syytettiin diesel-bokserin huonoa laatua.

        Mutta aika maltillisella optimoinnilla aiempi kirjoittaja on autoaan viritellyt, vanhemmista tehdaskoneistakin lähti jo noin 180 hepoa penkitettynä ilman otimoimistakin.


      • voisikoolla

        Minä taas näkisin että auton optimoijat yleisesti kenkivät autoja enemmän. Kuinkahan moni edes ymmärtää kuinka hitaasti öljyt lämpenevät diesel auton moottorin sisällä? Ei nimittäin pitäisi antaa yhtään kenkää varsinkaan talvella ennen kuin on ajanut tyyliin 20-30km.


    • Kestäviä

      Mitä vikaa Subarussa?
      No ei mitään. Toinen jo menossa, eikä ainuttakaan vikaa. Todella luotettava merkki.

    • ööööööööö

      ei mulla ainakaan mitään vikaa, kyllästynyt vaan samaan autoon, ollut kohta jo neljä vuotta forre -08 (sh),

      tuleehan siihen kohta jo 155 tkm, joista ite ajanut sen 60 tkm

      ja vielä riisseli, mutta mitä sitä tyhjää ajelemaan? Säästääkö siinä, ku ajaa riisselillä turhaa hurua?

    • fvdfvdfb

      Ei tavisten auto, kallis ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe