Lahjakoodien myynti OneCoinissa

verkostomaakari

Miksi Ruja on mahdollistanut ns. lahjakoodien myymisen, joilla sponssit voi tyhjentää omaa virtuaalipajatsoonsa ottamalla tunkeilta riihikuivaa käteen? Eikö juuri tuollainen toiminta tyrehdytä tulovirrat, jolloin koko pyramidi romahtaa?

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaunaseponMettori

Sponssit ostaa niitä lahjakoodeja Rujalta oikealla rahalla?

• SaunaseponMentor

Jatkan: Eihän pajatso tyhjene jos kerran tunkeilta tulee sisään lisää rahaa.

Ruja listaa, että 101, 102 ja 103 on maajohtajan lahjakoodeja. Maajohtaja maksaa niistä Rujalle jotain joko ennen tai viimeistään sen jälkeen kun on saanut uudelta uunolta käteiset kouraan. Maajohtaja lentää Lontoon mega eventtiin tukku seteleitä anuksessaan ja ostaa Rujalta lisää lahjakoodeja.

• No tota noin ... mä olen kuvitellut tuon juontavan siitä että transulla on vaikeuksia saada rahavirtoja kulkemaan pankkien kautta ilmiselvien rahanpesuepäilyjen vuoksi. Ja tuohan on näppärä keino tunkille saada hilloa.

Mutta ei transu mikään tyhmä ole. Osa tuotoista on kuitenkin pakko ottaa coineina, joten kyllä transu on etukäteen laskenut miten pitää hoitaa jotta rahaa ei valu pyramidista ulos holtittomasti eikä tulovirrat kärsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12620
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4341
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4067
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3361
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3314
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2245
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2173
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1988
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1688
    Aihe