Miksi Ruja on mahdollistanut ns. lahjakoodien myymisen, joilla sponssit voi tyhjentää omaa virtuaalipajatsoonsa ottamalla tunkeilta riihikuivaa käteen? Eikö juuri tuollainen toiminta tyrehdytä tulovirrat, jolloin koko pyramidi romahtaa?
Vastaukset 3
- SaunaseponMettori
Sponssit ostaa niitä lahjakoodeja Rujalta oikealla rahalla?
- SaunaseponMentor
Jatkan: Eihän pajatso tyhjene jos kerran tunkeilta tulee sisään lisää rahaa.
Ruja listaa, että 101, 102 ja 103 on maajohtajan lahjakoodeja. Maajohtaja maksaa niistä Rujalle jotain joko ennen tai viimeistään sen jälkeen kun on saanut uudelta uunolta käteiset kouraan. Maajohtaja lentää Lontoon mega eventtiin tukku seteleitä anuksessaan ja ostaa Rujalta lisää lahjakoodeja.
No tota noin ... mä olen kuvitellut tuon juontavan siitä että transulla on vaikeuksia saada rahavirtoja kulkemaan pankkien kautta ilmiselvien rahanpesuepäilyjen vuoksi. Ja tuohan on näppärä keino tunkille saada hilloa.
Mutta ei transu mikään tyhmä ole. Osa tuotoista on kuitenkin pakko ottaa coineina, joten kyllä transu on etukäteen laskenut miten pitää hoitaa jotta rahaa ei valu pyramidista ulos holtittomasti eikä tulovirrat kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483