Homoseksuaalisuuden seuraava aalto tulee olemaan luonteeltaan erittäin hyökkäävä. Älkää kuitenkaan olko peloissanne, sillä Jumala suojelee omiaan. Kaikki homous on irstauden ja perverssioiden innoittamaa. Homot tulevat vaatimaan homouden opetusta kouluihin siltä varalta jos lapsesta kasvaakin homo. Lapsille tullaan opettamaan asioita homoseksuaalisen elämäntavan elinkaari: homoseksuaali nuorena, aikuisena, keski-ikäisenä ja vanhana. Tullaan opettamaan käytännön asioita homoseksin erityispiirteistä ja vinkkejä, miten mies voi erityisesti miellyttää miestä. Myös siitä tullaan opettamaan miten mies voi osoittaa miehelle rakkautta arjessa pienin teoin ja sanoin. Näitä asioita tullaan myös harjoittelemaan käytännössä, esim leikkimällä että Ville ja Juha 7-v ovat homopari ja he sanovat toisilleen kauniita sanoja ja halaavat toisiaan ja nukkuvat saman peiton alla. Heidän suoritustaan tullaan arvioimaan arvosanoin.
homojen seuraava tavoite
seeioleväärinnnnnnnnnn
4
84
Vastaukset
- seeioleväärinnnnnnnnnn
Pallihiki antaa mulle taitoa jaksaa elämääni mun ja tarkkailla lisää homoudensyntiä.
- seeioleväärinnnnnnnnnn
Jeesuskin, Hän noh on homostellut opetuslapsiensa kanssa.Mä olen kysnyt sitä Häneltä ja Hänon vatannut mulle! Mä käskin Jumalaa vastaamaan jos asia EI OO näin ja Jumala ei ole vastannut! Niihän se sanonta: "Vaikenenine se o myöntymisen merkki.."
Sait näköjään sellaisia vastauksia kuin ansaitsitkin.;)
Oikein aurinkoista kirvesvartta sinullekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4153359On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1122527Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022508Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12359Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll292107Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1901574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel131390Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2041201Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451186- 931091