Homoseksuaalisuuden seuraava aalto tulee olemaan luonteeltaan erittäin hyökkäävä. Älkää kuitenkaan olko peloissanne, sillä Jumala suojelee omiaan. Kaikki homous on irstauden ja perverssioiden innoittamaa. Homot tulevat vaatimaan homouden opetusta kouluihin siltä varalta jos lapsesta kasvaakin homo. Lapsille tullaan opettamaan asioita homoseksuaalisen elämäntavan elinkaari: homoseksuaali nuorena, aikuisena, keski-ikäisenä ja vanhana. Tullaan opettamaan käytännön asioita homoseksin erityispiirteistä ja vinkkejä, miten mies voi erityisesti miellyttää miestä. Myös siitä tullaan opettamaan miten mies voi osoittaa miehelle rakkautta arjessa pienin teoin ja sanoin. Näitä asioita tullaan myös harjoittelemaan käytännössä, esim leikkimällä että Ville ja Juha 7-v ovat homopari ja he sanovat toisilleen kauniita sanoja ja halaavat toisiaan ja nukkuvat saman peiton alla. Heidän suoritustaan tullaan arvioimaan arvosanoin.
homojen seuraava tavoite
seeioleväärinnnnnnnnnn
4
74
Vastaukset
- seeioleväärinnnnnnnnnn
Pallihiki antaa mulle taitoa jaksaa elämääni mun ja tarkkailla lisää homoudensyntiä.
- seeioleväärinnnnnnnnnn
Jeesuskin, Hän noh on homostellut opetuslapsiensa kanssa.Mä olen kysnyt sitä Häneltä ja Hänon vatannut mulle! Mä käskin Jumalaa vastaamaan jos asia EI OO näin ja Jumala ei ole vastannut! Niihän se sanonta: "Vaikenenine se o myöntymisen merkki.."
Sait näköjään sellaisia vastauksia kuin ansaitsitkin.;)
Oikein aurinkoista kirvesvartta sinullekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958