Pallien venytys

neuvo_auttaisi

Onko sulla kokemusta kivespussin venyttämisestä? Pistä viestiä tmmlaine ät gmail.com

Olen liian ujo että voisin kysyy neuvoa täällä

14

2461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallitrutussa

      Mulla on parempi idea. Älä käy vähään aikaan suihkussa, eli anna pallien olla likaiset ja hikiset. Sitten raavit niitä likaisilla kynsillä. Kun ne punottaa ja kutina on jo sietämätöntä, mene suihkuun ja laita vesi sietämättömän kuumalle. Sitten roiskaset kuumaa vettä silloin tällöin palleille. ...ttu että tekee nannaa. Joskus saa ihan orkunkin.

    • dfghjkopr

      Pussit venyy iän mukana ihan omia aikojaankin. Eläkeiässä ne melkein laahaa jo maata.

      • riiputin

        Hmmm... jos ajatellaan, että kassit venyvät iän mukana niin aivan itsestään selvää se ei taida olla, mutta muutamia ajatuksia väittämä kuitenkin herätti: A) ikä ja elämänkokemus hiovat miehestä turhan jännitysnaperoinnin pois ja niin kalleuksia esitellään kivan letkeästi tilanteesta riippumatta. B) sitten se kiima, kiima ja kiima...ei ikäpallit viitsi pomppia ylös niin tutun asian takia. C) miehille, joilla edustusrauhanen alkaa kurkistella ulos syötetään lääkkeitä, jotka vaikuttavat niin, että nuo huipputilanteet tasoittuvat. Räjähtävä astumisinto hiipuu, mutta myös turhat jännitteet katoavat. Hyvänä puolena on se, että pallit roikkuvat puolipolvessa ja seurustelevat kivasti reisien kanssa tai meisseli heilahtelee mehukkaan puolijäykän painavana muistuttaen joka tilanteessa itsestään.


    • Sgueezedmen

      Ite tein vanhasta nahkavyöstä lyhensin ja reijät että voi kiristää. 10cm ympärys että tiukalla on ja pussit pulleina kapean nahkavarren päässä. Kiihottaa kun tuntuu että pusseja vedetään kovaa.

    • testlic

      olisi 150g:n kivesrengas myytävänä

    • sepalus60

      olen ostanut Antin sexshopista ja muuallakin myyvät palleihin sopivia kumeja joista pujotetaan pallit ja ne pidentää palleja. Niitäkin näkyy olevan useampaa malleja.
      [email protected]

    • JUSAKKI

      Kokemusta on. Jo monen vuoden ajalta. Laita hakusana pippelipom. Siellä voin neuvoa enemmän.

    • palkkahurmaaja
    • kassimies

      mä kans tuunasin venyttimet: nahkavyöhön vähä ylimääräisiä reikiä, vyö pallien juureen ja vyön alapäähän painoksi (halun mukaan) useamman kilon painokiekot. Sitten sopivasti liikettä, niin kyllä venyy... Ja seuraava lasti lähteekin tooood.vauhdilla ;)

    • Hypinjapompin

      Itse harrastan sellaista, että nousen tiskipöydälle. Työnnän pallit astiakaapin ovien väliin ja ovet kiinni tiukasti nupeista narulla. Sitte vaan hyppään alas tiskipöydältä, takavoltilla. Johan venyy. Joskus käy niin, että nilkka katkeaa tai astiakaappi tulee seinältä niskaan vaan haitanneeko tuo. Tuo oman lisämausteen hyppyharrastukseen.
      Kerran kokeilin venyttelyä itserakentamallani hyppyrimäellä. Takapihalle väsäsin sellaisen puisen mäen laudoista. Mäen yläosaan sellainen metallikoukku kiinni ja parimetrinen naru siihen kiinni ja toinen pää palleihin. Rullasukset jalkaan vaan ja kovasti vauhtia. Johan nykäisee kivasti.

    • Anonyymi

      OLen venytellyt noin 8kk ja noin 1cm/kk eli nyt roikkuvat noin 8-9cm.Tuntuu mukavalta ja on muhkean näköiset:muija tykkää kun jalat olkapäilläon ja pallit persettä "läpsyttelee".Takaa päin tehdessä klitorista "läpsyttelee"Tykää kovasti.Itse en ole painoilla ym....Vaan ihan käsin venyttelen:TV:ä ,lukiessa,ym...pari t.päivässä

      • Anonyymi

        Mulla 6cm/vulsi.nyt on 14cm.hyvin on mukavat. En vaihtaisi takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 6cm/vulsi.nyt on 14cm.hyvin on mukavat. En vaihtaisi takas

        15cm venyneet ja 18.5 X 4.5 .Pienimulkusille:Pieni on pieni ja sille ei voi mitään muuta ku tyytöä elämään sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 6cm/vulsi.nyt on 14cm.hyvin on mukavat. En vaihtaisi takas

        Pienen tuntunen pippeli


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe