Onko teillä kokemuksia tästä Verkkokaupasta

Bannedvibe

Hei vain kaikille!

Olisiko teillä kokemuksia tästä verkkokaupasta easykauppa.com

24

3351

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjois-pohj

      Just kattelen ps4:lle kantolaukkua ja ihmettelen samaa

      • rty5y

      • Ukulele92

        Itse arvostan suomalaista asiakaspalvelua ja hinnat sisältävät jo alvit valmiiksi, että eipä nuo nyt niin paljoa kalliimpia ole :)


    • Tarkkamarkka78

      Muutamia tilauksia olen tehnyt ja kaikinpuolin olen ollut tyytyväinen. Edulliset hinnat. :)

    • Hmmmmmh

      Lasku oli jo erääntynyt kun tuote tuli postilaatikoon. Tuli suoraan Kiinasta paketin perusteella.

      Tuote itsessään ihan ok.

    • Ihanpaskaakamaa

      Erehdyin ostamaan sieltä vastikään laturin johdon puhelimeen kun oli niin halpa. Meni ainakin 4 viikkoa että sain sen ja viikon käytön jälkeem lakkas toimimasta.. että sellainen sekunda tavara kauppa

      • Kikkaerikakkare

        Kai ilmoitit heille, itsellä meni tuote rikki ja sain pahoittelujen kera uuden tuotteen tilalle?


    • Ehdottomasti maininnanarvoinen ostopaikka. Silmiin sattui heti oikea herkkupala: "Laukunjärjestäjä" – kohdassa "Laukut".

      Sama laukunjärjestäjä löytyy myös eBaystä. Hinta 1,60 1,00 = 2,60 euroa.
      www.ebay.com/itm/New-Travel-Storage-Bags-Clothes-Packing-Cube-Luggage-Organizer-Pouch-/322261370618

      Hintavertailuja on aina mukava tehdä.

    • reeere

      Tilasin 4 Gamecube ohjainta, joista 1 oli hieman viallinen. Laitoin myyjälle sähköpostia, ja sain samantien rahat takaisin viallisesta ohjaimesta eikä ohjainta tarvinnut alkaa edes palautteleen. eli kaikin kaikkiaan olen tyytyväinen ja tilaan jatkossakin.

      Ja taavetin viestiin viitaten, onhan se nyt ihan selvä että suomeen verot maksava yritys ei millään voi kilpailla hinnoilla kiinalaisten kanssa :D

    • Easykauppakokemukseni

      Kaksi kertaa tilannut kyseisestä easy yrityksestä. Ekalla kerralla kaikki meni ok, ei valittamista. Toisella kerralla tuli paketti yli 6-7viikon odottelun jälkeen ja tuote oli valmiiksi rikki. Eikä voitu kertoa lähetysaikaa. En suosittele easykauppaa kun eivät korvanneet. Ehkä kuitenkin joskus sieltä vielä jotakin tilaan jos ilmaantuu kiinnostavia tuotteita. Tässä oma kokemukseni tällä erää. Hyvää kevättä kaikille!

    • Tamppereenlikka

      Kaikki ok, kyselyihin tilausta koskien on aina vastattu nopeasti. Voin suositella. :) Oma pakettini saapui kylläkin pakettikortin mukaan oulusta, ei ulkomailta

    • Easykauppa

      Myy krääsää hirvittävällä ylihinnalla. Suomessa yrittäminen on kallista mutta rajansa kaikella, eikö näin ole?

    • netitikauppa

      Tilasin www.easykauppa.com nettikaupasta yli 3kuukautta sitten reilu kympin maksavan vaatteen. Ei ole vielä saapunut. Toimitusaika piti olla max 25arkipäivää. Noh toivottavasti saapuisi vielä minulle :)

      • easykauppa

        Kannattaa laittaa heille sähköpostia, jos toimitus myöhästyy. Minullakin joulun alla posti viivytteli lähetyksen kanssa. Laitoin heille viestiä, ja sain lopulta pitää tuotteen ilmaiseksi. Mielestäni siis huippupalvelua. :)


      • Toimitusjohtajaitee
        easykauppa kirjoitti:

        Kannattaa laittaa heille sähköpostia, jos toimitus myöhästyy. Minullakin joulun alla posti viivytteli lähetyksen kanssa. Laitoin heille viestiä, ja sain lopulta pitää tuotteen ilmaiseksi. Mielestäni siis huippupalvelua. :)

        Omistaja itse huutelee :D


    • Jallukossu

      Ei omakohtaista kokemusta kyseisesta firmasta. Mutta maksutapoina näyttäisi olevan Klarna ja Paypal, joten jos kaupat ei sujukaan, niin niiden kautta saa aina viimeistään rahat takaisin. Joten ihan luotettavana itse pitäisin.

    • Mikkihiiri12345

      Kai sieltä uskaltaa tilata!! Jos jotain pelottaa nii hakekoon muualta haluamansa..

    • opettajatar62

      ÄLKÄÄ VAAN IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ KAUPASTA MITÄÄN!!!!
      TILAAVAT EBAY:sta tavaran, jonka itse saisin suoraan moninkertaisesti halvemmalla!!!! KIEROIN HUIJAUS IKINÄ. MUKA TÄYSIN SUOMALAISKAUPPA
      ja NOPEA!!!! kesti tulla monta viikkoa tuotteen jonka olin tilaavani nopeasti suomalaisesta kaupasta - olisi luullut ETTÄ AINAKIN ON VARASTOSSA, muttei taida olla varastoa ollenkaan - kuka tahansa voi alkaa tekemään tätä

      • Menepois

        opettajatar62: Tiesitkö että yritystoiminta perustuu siihen että ostetaan halvemmalla - myydään kalliimmalla. Siinä ei ole mitään laitonta eikä millään tavalla täytä huijauksen merkkejä. Lähde pois täältä viestiketjusta mollaamasta yrittäjiä/easykauppaa.


    • realistinisti

      Toimii myös Huuto.netissä, palautteet 100% täysin positiivisia https://www.huuto.net/kayttaja/2531291.

      Luottaisin noihin varmistettuihin arvosteluihin ennemmin kuin tuntetomattomien huuteluihin suoli24:ssä :D

      • Tälläistäseon

        JEP. Ei kannata välittää täällä on muutama trolli jotka haukkuvat jokaisen yrityksen.


    • EiLuotettava

      Esiintyy forumeilla asiakkaana ja mainostaa omaa saittiaan. Härskiä huijaamista. Etsikää googlella esim "uimalasit vahvuuksilla" ja tsekatkaa vauva, s24 ja kaksplus

    • Muistutuksenavaan

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • Anonyymi

      On ja huonoja 17.5.20 tilattu ja maksettu tuote ei ole saapunut vieläkään 🤬🤬🤬🤬ja tiedä si palauttaako rahoja🤬❗❗

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe