Minun puolesta

olenko-oikeassa

voitaisin tänään face to face selvittää tämä juttu, mutta sinua ei taida kiinnostaa enää. Älä nyt vaan jätä minua taas epätietoisuuteen. n->m

14

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskiiiiiiii

on se helppoo kun kaikki saa näemmä selvitettyä nimettömillä viesteillä, et vaan kertonu kenet miehen voisit tavata.

• eikäkertonut

Kuka itse on!

• tulisitkositten

tänne matkojen päähän sitä varten? ei varmaan mulle..

• jooeivarmaansulle

vai haluisitko kasvotusten mäkättää ja haukkua ?

• olenko-oikeassa

Miten kaukana olet?

• hihii-hihii-hihii
        olenko-oikeassa kirjoitti:

Miten kaukana olet?

eihän sen noin vaikeeta pitäny olla että kysellä tarvii.

• ed-----
        olenko-oikeassa kirjoitti:

Miten kaukana olet?

joku 3ookm ja tohon toiseen et miten sitten?

• Hulluahullua

Oon nää niin surkuhupaisia, märistä miehelle anonyymipalstalla:D
      Huvinsa kai aloittajallakin.

• Noillatiedoillahan

Se kohtaaminen ja selvittäminen hyvin onnistuukin. Ajattelettekohan te yhtään mitä kirjoitatte.

• miesvastaa

Haluaisin nähdä. Tämä naiselle noin 200km pohjoiseen.

• jokutolkkusentään

Psykopaatti-narsku-pelimies-homo-hyväksikäyttäjä ei tule tapaamaan ketään tämän sekopalstan ämmistä!

• kiinnostunut_mies

Minulle sopii tämä myös. Laita viestiksi pelkkä "Moi", niin jatkan tästä. Olen elokuussa paikalla ja aijon face to face hoitaa tämän jutun. Silloin kun on yhteystiedot, niin voimme sopia tapamisen.

• kiinnostunut_mies
    • Voidaan nähdä face to face ja selvittää asiat. Viikkoon en pääse sinne etelään, kun mökillä sokkeleiden maalaukset ja saunan maalaus vie aikaa. Heinäkuun vikalla viikolla voidaan nähdä jos sopii kun olen etelässä ja töissä.

M(m)>S(n)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      178
      5141
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3770
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3584
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3237
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2934
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2598
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe