voitaisin tänään face to face selvittää tämä juttu, mutta sinua ei taida kiinnostaa enää. Älä nyt vaan jätä minua taas epätietoisuuteen. n->m
Minun puolesta
14
604
Vastaukset
- hauskiiiiiiii
on se helppoo kun kaikki saa näemmä selvitettyä nimettömillä viesteillä, et vaan kertonu kenet miehen voisit tavata.
- eikäkertonut
Kuka itse on!
- tulisitkositten
tänne matkojen päähän sitä varten? ei varmaan mulle..
- jooeivarmaansulle
vai haluisitko kasvotusten mäkättää ja haukkua ?
- olenko-oikeassa
Miten kaukana olet?
- hihii-hihii-hihii
olenko-oikeassa kirjoitti:
Miten kaukana olet?
eihän sen noin vaikeeta pitäny olla että kysellä tarvii.
- ed-----
olenko-oikeassa kirjoitti:
Miten kaukana olet?
joku 3ookm ja tohon toiseen et miten sitten?
- Hulluahullua
Oon nää niin surkuhupaisia, märistä miehelle anonyymipalstalla:D
Huvinsa kai aloittajallakin. - Noillatiedoillahan
Se kohtaaminen ja selvittäminen hyvin onnistuukin. Ajattelettekohan te yhtään mitä kirjoitatte.
- miesvastaa
Haluaisin nähdä. Tämä naiselle noin 200km pohjoiseen.
- jokutolkkusentään
Psykopaatti-narsku-pelimies-homo-hyväksikäyttäjä ei tule tapaamaan ketään tämän sekopalstan ämmistä!
- kiinnostunut_mies
Minulle sopii tämä myös. Laita viestiksi pelkkä "Moi", niin jatkan tästä. Olen elokuussa paikalla ja aijon face to face hoitaa tämän jutun. Silloin kun on yhteystiedot, niin voimme sopia tapamisen.
- kiinnostunut_mies
Unohdin mainita tässä on tapaukseni:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa Voidaan nähdä face to face ja selvittää asiat. Viikkoon en pääse sinne etelään, kun mökillä sokkeleiden maalaukset ja saunan maalaus vie aikaa. Heinäkuun vikalla viikolla voidaan nähdä jos sopii kun olen etelässä ja töissä.
M(m)>S(n)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211306Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373833Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092999Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1072347Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin702006Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1951743Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53689