eläkevakuutusyhtiö pilas mun tulevaisuuteni :=( vei melki 10 vuotta mun eläkesäästöjä.. toivottavasti tulee SCANDIA LIFEN myyjä käymään,ja tarjoo vakuutusta...... kyllä sitten läimä käy !
scandia life pilas mun elämäni !!
5
8360
Vastaukset
- oikeesti?
olen kans mietinyt eläke säästämistä
ja miettinyt mihin sit niitä
rahoja pistäisi "karttumaan" vanhuuden
päiville..
Mutta mihinkä voi sitten luottaa???
Olisko sittenkin pankki parempi
vaihtoehto? Osuuspankki ainakin
on tyrkyttänyt jotain...
Mut uskaltaako sitä.
Tämä scandia life on minulle ainakin
ihan outo..- laittako
eläkesäästöihin, ne ovat ihmisten lypsämistä varten. ei niilä ole aikomustakaan maksaa.ottakaa ihmiset järki käteen älkääkä kaikkeen luottako ja uskoko lain nojalla on asialla suurimmat huijarit.
- mie vua
laittako kirjoitti:
eläkesäästöihin, ne ovat ihmisten lypsämistä varten. ei niilä ole aikomustakaan maksaa.ottakaa ihmiset järki käteen älkääkä kaikkeen luottako ja uskoko lain nojalla on asialla suurimmat huijarit.
Älkää ottako järkeä käteen vaan laittakaa se sinne päähän mihin se kuuluu.
Järki päähän mihin se kuuluu eikä käteen.
- mopo.nen
Helppo syytellä muita jos itsellä on kurjaa.
- roskaa!!!
Koskaan en ole edes harkinnut, jos vakuutus yhtiö hakee vaikka konkurssin, sinne jää rahasi, ihmettelen vain miten meinaat saada eläkkeesi pois, meneehän "suomen luotettavia" pankkejakin nurin kun on noita kokoomus roistoja johdossa, jos tarpeeksi ryvettyy politiikassa, laitetaan johonkinj huippu palkkaiseen virkaan, ikään kuin kiitokseksi huonosti hoidetusta työstä politiikassa, vanhanenkin saa kelan huippu palkkaisen pääjohtajan paikan kun tuhosi suomen talouden, säästäkää sukan varteen ja menkää aasiaan eläke päiviksi! ps, kansan eläkkeellä elät siellä herroiksi, ja eläkkeet saa mihin maahan hyvänsä, ne on ansaittu ja niitä ei voi mikään laki evätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916