Taivas on totta

TodellinenTaivas

Onko joku täällä lukenut kirjan: "Taivas on totta!"? Uskotteko Colin Burpon kokemuksen olevan aito? Itseäni kirja kosketti paljon.. Mitä te olette mieltä?

12

145

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valonnopeudella

Tottakai se on aito. Seuraavaksi hän lähtee käymään Marsissa. Siitä tulee kirja Joulun markkinoille.

• TodellinenTaivas

Tiedän,että oli jokin toinen tämäntyylinen kirja,joka paljastui huijaukseksi ja että pojan isä vain kääri rahat taskuihinsa,mutta tästä ja tämän tekijöistä en tiedä,oliko kokemus autenttinen?

• kirjaksi

Lukemisen arvoinen kirja ihmeellisiä asioita neljävuotias poika on kertonut taivaskokemuksestaan.Tuskin kirjan lukemista kukaan voi jättää kesken ,on siinämonessa tapauksessa,niin kovat faktat.

• Juu_ei
    • Kuplapuhkeaa

1Tim.6:16. Biblia. Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole, eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima. Kirjoitetaan: iankaikkinen. Herää kysymus on kirjakääröt totta?

• juu.juu.totta.on

Aika jännää että länsimaalaiset usein näkevät Jeesuksen kun taas Intialaiset näkevät Krishnan. Veikkaan, että Iranissa syntyneet näkevät Allahin neitsyet siellä rajan takana.
      Tottakai näihin kaikkiin pitää uskoa! Onhan meillä vedenpitävät todisteet näistä kaikista kokemuksista, nimittäin ihmisten kertomukset.

• helluntailainen

Olen jotenkin läpi kahlaillut. Ihan hyvä, mutta parempiakin olen aiheesta elämäni aikana lukenut.

• Satukirjako

Suomalainen ei usko ennenkuin näkee! Ihan itse!

• Kyseisestä kirjasta en ole ihan varma, vähän tullut joskus selattua. Mutta yleensä näissä kirjoissa on jotain outoa joukossa.

Ja onhan näitä huijauksia joukossa:

"Taivaassa käyneenä poikana tunnettu poika paljastaa, ettei oikeasti käynytkään taivaassa."
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015011619034467_ul.shtml

Mutta yksi asia mikä on varmaa on se, että iankaikkisuus on UUDESSA MAASSA - uudessa Jerusalemissa, ei taivaassa.
      .
      .
      Nykyiset taivaat ja maa tulevat tuhoutumaan:

"Minä näin UUDET taivaat ja uuden maan, > sillä < ENSIMMÄISET taivaat ja ENSIMMÄINEN maa OLIVAT KADONNEET, eikä merta enää ollut." [Ilm.]

"Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, UUDEKSI MINÄ TEEN KAIKKI". " [Ilm.]

"Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat KATOAVAT pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty." [2. Piet. 3:10 ]

Koska TÄMÄ KAIKKI näin HAJOAA, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta TAIVAAT HEHKUEN HAJOAVAT ja ALKUAINEET KUUMUUDESSA SULAVAT. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. [2. piet. 3:11-13]

"MUTTA NYKYISET taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään." [2. Piet. 3:7 ]

"Sillä katso, MINÄ LUON uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan." [Jes. 64:17-18]

"Niinkuin UUDET taivaat ja UUSI maa, JOTKA MINÄ TEEN, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne." [Jes. 65:22]"

• Jobinpostia

Ps.104:5. Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkiseti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti. Ps.119:90. ja se pysyy. Saarn.1:4. Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti. Pysyy ei pysy, ja taas pysyy! Pitääkö heittää arpaa?

• näin.on

Taivaskäynnit ovat mahdollisia:

1 Kor 12:1 Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. 2 Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. 3 -- 4 Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua. Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

Taivastodistuksia on täällä: http://www.divinerevelations.info/

PS Petri Paavolan mielestä taivaassa ei voi kukaan vierailemassa, mutta se on Raamatun vastainen oppi. Tästä teemasta on erillinen keskustelu tällä palstalla: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14217300/petri-paavolan-harhaoppi-taivaskaynneista

• TodellinenTaivas

..mutta kuinka Colton saattoi tietää siskostaan,jota ei ollut koskaan tavannut? Tai isovanhemmastaan? Tahtoisin niiin kovin uskoa hänen tarinansa olevan tosi. :( Onko muitakin vastaavanlaisia kokemuksia taivaskäyntejä yms. jotka ovatkin olleet huijausta, joihin voisi verrata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      154
      1246
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1174
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1080
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      57
      632
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      543
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      499
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      474
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      467
    Aihe