EGE kebab-pizzeria

teeseitse3

Kävin syömässä kyseisessö paikassa ja ei luultavasti tarvi toiste enää mennä. Mahassa möyrii ja perästä kuuluu. Hyi saakeli tainnu tulla jonkin sortin "lisömaustetta" ruuan sekaan. Muutenkin miksi 5 kokkia kun asiakkaita 10 ja yli puoli tuntia saat ruokaa odottaa.

53

6299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samassapaikassa

      Minä kun luulin että käsikarva ruuan seas on vitsi. En luule enää kun osui omalle kohdalle.

      • kinnni

        kinnni
        Onneksi ei ollu pallinkarva!!!!!!


      • jihadisti-imaami

        Älkää menkö/tukeko näitä terroristiPitzerioita !!


    • ojfsdajoafoj

      muoviset kertakäyttöhanskat pitäisi olla pakollista ravintoloissa ja niitä pitää vaihtaa usein

      • Miettikääpä

        Seuraavan kerran kun menet Egeen niin katsoppa, työntekijöillä on suojakäsineet! Ei mitään muuta kun silmä käteen :)


    • egeily

      Mina teke lisaa talokastike itse.

      • mamara

        ne räkii ihmisten ruokiin ja ties mitä muuta,tiän kun yksi ex yrittäjä kertonut!!


    • Hai-

      Siä nykyisessä kiinalaisessa, jossa oli joku kebabbila, yks mustalainen oli jatkuvasti siä ja räkii ruokiin.
      Monet sai ruokamyrkytyksen!
      En usko että turkkilaiset sitä tekisi ( ne on ihmisiä silti)

      • Justittjkf

        Ai kiinalainen mustalainen vai 😂


      • NoRasism

        Väitätkö että mustalainen ei oo ihminen..... Säälittävää rasistisuutta.


    • kinnni

      Sairasta touhua, eikö tää oo täysjärkisiä ihmisiä ollenkaan?

    • kinnni

      Kauhajoella on vissiin osa hoidon tarpees, hulluja kun likaa omaa pesäänsä, ihan perseestä!!!!

      • mieluumminrillille

        itse en kyseiseen puljuun enää mene,kahden päivä ruikkutauti piisas!!!


    • YrjötRoiskahtaa

      Ääh mitää ku otat seuraavan kerran ku ajelet autolla kännis ohihte niin katoppa kuule niin niintuota kunnolla raakaa kossua niin että töyttää oikeen pirusti ja käyt päästämäs kunnon pirjot sinne porstuan kummimaton päälle nelinkontin ja huurat notta siinon quatro stagionin mallia perkele niin kyllä se kato siitä helepottaa

    • valkoinenkuolema

      Viime kepappipitäjällä jäikin 50000eur verovelkaa ,no hys hys se on rasismia..

    • pillispullis

      Olis ees hyvää mutta ei. Onneksi toisesta karvaranteesta saa hyvää ruokaa! EGE on paska

      • omatmausteet

        kävin kans siä ja sitä hele....n soosia valuu sieltä rullakepapista niin jotta sitä sitte oli jokapaikas,hyi olokoho sanon minä,eikä ollu kyllä niin hyvää ku erellisen omistajan aikana..


      • Merjuska238
        omatmausteet kirjoitti:

        kävin kans siä ja sitä hele....n soosia valuu sieltä rullakepapista niin jotta sitä sitte oli jokapaikas,hyi olokoho sanon minä,eikä ollu kyllä niin hyvää ku erellisen omistajan aikana..

        Onneksi et kuitenkaan kuollut siihen soosiin kun sitä oli liikaa..hyvänen aika!


    • Miettikääpä

      Tietääkseni ege kebab pizzeriassa työntekijöillä on siistit ja hygieniset työasut juurikin sen takia ettei ruokaan menisi mitään ylimääräistä. On kummaa miten ihmiset ovat kateellisia paikallisille ulkomaalaisille yrittäjille. Jos ruoka on niin pahaa tai huonoa ei sinne silloin tarvitse mennä. Tehkää itse sitten ne pizzat ja kebabit kotona! Levittäkää sitä myrkkyänne muualla kuin suomi24 palstalla!

      • Kumma että näitä karvoja osuu juuri näille jotka suureen ääneen vaativat ulkomaalaisten häätämistä maasta.
        En ole koskaan kuullut, että jollekin ei niin rasistiselle henkilölle olisi osunut karvoja ruokaan, saati että omalle kohdalle olisi osunut.

        Jos näistä karvoja muka saaneista olisi pitämään ravintolaa, niin mahtaisivatko sylkeä ruokaan, joku naama norsunvitulla aina tervehtinyt tulisi syömään?
        Tuumaisi vain, että sitä saa mitä tilaa?


      • Antitursti
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kumma että näitä karvoja osuu juuri näille jotka suureen ääneen vaativat ulkomaalaisten häätämistä maasta.
        En ole koskaan kuullut, että jollekin ei niin rasistiselle henkilölle olisi osunut karvoja ruokaan, saati että omalle kohdalle olisi osunut.

        Jos näistä karvoja muka saaneista olisi pitämään ravintolaa, niin mahtaisivatko sylkeä ruokaan, joku naama norsunvitulla aina tervehtinyt tulisi syömään?
        Tuumaisi vain, että sitä saa mitä tilaa?

        Kyllä ne kuule räkii niihin annoksiin. Varsinkin nyt kun ovat lukeneet suoli24 palstaa.
        Mistäs muuten tiedät että karvoja on vain maahanmuuttokriitikoiden ruuissa? Onko sulla jotain konkreettista esittää vai mennäänkö taas mututuntumalla vai matutuntumalla..?
        Ennen kävin useinkin karvakäsien puljuissa, en enää vaan suosin ihan suomalaista osaamista. Kinkki ja thaikku paikat toki pysyy vielä listoilla..


      • totuuseipaIa

        Antaa suvakkivalaan olla.


      • Kauhajokilaane

        Sä puhut asiaa! Ite oon Kauhajoelta ja asun täällä. Käynyt useasti egessä ja kyllä sielä hygienia on kohdillaan. Ei ole ollut maun tai jälkitautien ongelmia. Hyvä paikka suosittelen!


    • Pulumehmet

      mistä egen työntekijät voi tietää ketkä asiakkaista vaativat ulkomaalaisten häätöä?
      Kai heillä siellä on kuvat näistä ihmisistä ja heidän ruokiinsa karvojansa jakelevat kun kerta heidän lautasilleen niitä tulee.

    • ei-karavakäsien-ruokaa

      Täällä(kin) pienellä paikkakunnalla on 2 karvakaäsien pizeriaa. Ainakin toisessa omistajat vaihtuvat tiuhaan. Joskus vuosia sitten alkuaikaan kävin muutaman kerran mutta viimeinen kerta(siitäkin jo vuosia) oli se kun tilasin kotiin vietäväksi pari pizzaa. Olivat niin suolasia ettei niitä voinut syödä. Olen kiertänyt nämä etniset ravintolat hyvin kaukaa ihan hygeniasyistä ja verojen kierron takia ja suosin täysin suomalaista ja maksan vaikka pari-kolme euroa siitä hyvästä enempi annoksista.

      • täyspuhdas

        Oon seurannut ukkojen sauhuttelua jatkuvasti Topeekan puolen ovella, ei mun ainakaan tarvi ruokaani tupakki käsiä.


      • suosinSuomalaisia

        Sama valinta. Suomalaiset käyvät, ei muut. Se hygienia käsitys ja erilaiset verovilpit näillä tekevät vastenmielisen asiakassuhteen.
        Suomalaisille ravintoloille ja pizzerioille se on tietenkin hyvä uutinen.
        Raha jää ainakin Suomeen ja maksavat velvoitteensa.


    • Dkdndbso

      Egessä on harvinaisen hyvät sapuskat kun vertaa muihin Kauhajoen ruokapaikkoihin. Ei mitään vetistä lättyä ja hyvä asiakaspalvelukin!

      • mieluumminkunnollistasyö

        aluksi siä oliki aiva syötävää sapuskaa,mutta nyt kun hiljattain kävin niin en voi kyllä suositella!! ja ainut asiakas kyllä sillä hetkellä olinkin että moni muukin on näköjään todennut saman asian.. mielummin meen outin bufeehin,siä saa seisovasta pöydästä ottaa sitä mitä tekee mieli ja monen moosta hyvää


    • Ootterasisteja

      Te ootte ihan sekasin eges on hyvät ruuat asiakas palvelu on hyvä ei mitää valittamista. Kauhajoen EGEssä on hyvä ruoka siä on paremmat pizat ku koti pizas.

    • mustalaaaaset

      Ei kiinnosta käydä yhdessäkään kepappilassa kun mannet istuu sisällä niinkun kotonaan ja syö kun siat saatana sotkemalla ja näitten kakarat roikkuu suurinpiirtein kattolampuissa. Käyttäytyykö mannet kotonaki näin?

      • Jotainnetekeeväärin

        Tämän syksyn aikana tiedän muutaman mahan menneen sekaisin egen ruuista! Asiakaspalvelu on hyvää mutta enää en sinne mee!


    • Seijaliisa

      Ravintoloiden hygieenia-asioita valvotaan nykyisin melko tarkasti. Viimeisin tarkastus kyseisessä kebab-ravintolassa on ollut
      29.07.2016, ja paikka on saanut arvosanaksi HYVÄ. Nämä raportit on kaikkuen nähtävillä netissä. Hakusanaksi Oiva-raportti. Sivustolta löytyy kaikki elintarvikkeiden kanssa toimivat yritykset.

      • Oiva raportit. Tarkastelin raportteja, onko nämä pakollinen lakisääteinen järjestelmä, koska sieltä puuttui sellaisia bitserioita jotka ovat toimineet jo vuosia, eikä nimeä näkynyt. Vai sellaisia humpuuki raportteja joita voi itse täytellä.


    • Miettikääpä

      Ymmärrän vielä sen että kritiikkiä ruokapaikasta voi ilmaista, mutta miksi täytyy aina haukkua esim, nimillä karvakädet yms. Valitettavasti suomalaiset ovat niin pinnallisia että aina tarvitsee alkaa haukkua ulkonaköön liittyvillä asioilla. Sitten sekin vielä että miksi romaneitakin tarvitsee aina haukkua? Mitä nyt olen katsonut romani perheitä noin yleisesti, niin siistejä ovat ja lapset osaavat käyttäytyä ja kunnioittaa vanhempiaan, aivat kuten myös ulkomaalaiset. Samaa en voi sanoa suomalaisista lapsista.

    • Suomalaiset ovat tyhmiä ja vittumaisia.

    • parempaaa

      ruvetkaa käymään galassa niin loppuu se valitus :)

    • Rullakebu

      Kyllä osaa ihmiset olla nirsoja ja vainoharhaisia

    • Kcjfkfjkxxk

      Ystävällisiä ovat....antoivat vieläpä lapselle tikkukaramellin..

    • kylläEGEonsejuttu

      Siä galas on kylläki paskaa ruokaa. Joskus kun otin jonkun kebabin sieltä niin toi ihan vääränlaisen!

    • kebumies

      Ege kebab paras kebab paikka kauhajoella sieltä saa hyvää rullakebabbia ja isoja pizzoja ja aina ystävällistä asiakaspalvelua.

    • Ristusnotta

      Kauhajokisille ny ei kelpaa mikää... Menkää vetään absille vaan sitä sämpylää.

    • Giulii

      Joo menkää tussun rillille. Ehkä se on teille parempi.

    • Egessänälkälähtee

      Kauhajoen egestä ei kokemusta.Parkano.Kankaanpää Sastamala .Näissä kaikissa oon usein käynyt ja ruoka hyvää ja isot annokset.Rahalle saa vastinetta.
      Poikani oli muutama vuosi sitten Kankaanpään niinisalossa armeijassa.
      Sanoi että kassulle tilattiin noin 150 annosta per viikko.Päälle vielä ne paikalla syödyt annokset.Kukaan varusmiehistä ei ainakaan Kankaanpään egestä mahatautia saanut kun vuoden oli intissä.Rullakebab klassikko.Sitä menee kuulemma eniten.Itsekkin usein sen tilannut ja sitä syö 2 päivää.Niin on iso annos
      Kesälomalla heinäkuussa kankaanpään egessä sai odottaa puolituntia kun väkee oli paljon.

    • kepakeke

      eke keke keke keke keke ruusberi

    • egekekerock

      Ege keke ege keke ruusperi ruusperi.Mikä on kikka sen lihaa kun on pikkasen enempi!!!

    • EGE-piirakka

      Erinomainen palvelu, hyvät kebab annokset, mutta surkeat pitsat. On väärin nimetä niitä pitsoiksi, kyse on enemmän juustolla kuorrutetuista piirakoista. Pitsassa juusto kuuluu täytteiden alle sitomaan ja tasaamaan täytteiden makua. Ystävällinen palvelu esti sen etten vaatinut rahoja takaisin.

      • piirakka_ei_ole_pizza

        Ja juuston pitää olla mozzarellaa. Sama se on missä muussakin kebappilassa, pizzauunit kyllä on, mutta niistä ei mitään saada irti!! Toisaalta asiakkaat eivät osaa vaatia parempaa.


    • Egeshyvää

      Viimeviikolla käytiin eges.otin quattro stationen helvatin hyvää ja tuplajuusto vaik en sitä pyytäny.vaimo söi pelkkää lihaa ja salaattiirullakebut on eges parhaat.pizzat ihan ok.mielestäni parssta kebabbii on seinäjoella el kebos. Juusto alle vai päälle makuasia.italiassahan se on yleensä tomaattikastikkeen päällä ja sit vasta täytteet.

    • Ikaalisenhomo

      Ristusko ny huikoo.mihinkä syömähän ege kiinni.varmhan on hyvä kun kerta myllis sepekin diggaa.

    • Ibrahim

      Ma kayda vatkaamassa sulla pitsaan majoneesi. Sa odotta.

    • Abdulla

      Sina suomi poika ei ymmarra huva uhtaan. Pari karva tai raka kuulua pizza. Palli kauda usei pizza paalla poikitta jo huono aasiakas. Tai etta nauttaa hono ihminen. Tulla usein kauma

    • omapitsaparaspitsa

      Jos on Italialainen pizzamestari niin menen. Musulmaanien pissoihin en koske. ABC:n lettukin on takuuhyvä, ei sisällä mälliä, räkää eikä munakarvoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe