Varokaa valeKTS:ää.

Foorumilla riehuu helvettiin matkalla oleva ja sinne visusti kuuluva kirottu demoninen saasta, tuo petoksellinen nilkki ja perkeleellinen valehtelija joka haluaa sekoittaa, hämmentää ja varastaa nikkejä.

Perkele on tullut vain valehtelemaan ja ryöväämään. Hän on itse perkele.

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS--

      Ketjun aloittaja on rikollinen ja raiskaaja, tyypillinen muslimi siis.

    • Foorumilla riehuu helvettiin matkalla oleva ja sinne visusti kuuluva kirottu demoninen saasta, tuo petoksellinen nilkki ja perkeleellinen valehtelija joka haluaa sekoittaa, hämmentää ja varastaa nikkejä.

      Perkele on tullut vain valehtelemaan ja ryöväämään. Hän on itse perkele.

      • KTS--

        Muslimisaastalla jäi levy päälle? Olet täysin mielisairas tapaus ja potentiaalinen terroristi.


    • Foorumilla riehuu valeKTS, tuo helvettiin matkalla oleva ja sinne visusti kuuluva kirottu demoninen saasta, tuo petoksellinen nilkki ja perkeleellinen valehtelija joka haluaa sekoittaa, hämmentää ja varastaa nikkejä.

      Perkele on tullut vain valehtelemaan ja ryöväämään. Hän on itse perkele.

      • laki.ja.oikeus

        Totta. Vihapostaava identiteettivaras on anonyymin keskustelupalstan alhaisin olio.


    • Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    • Varokaa valeKTS:ää joka tunnetaan myös palstakeisarina ja palstahäirikkönä. Hän on pelkuri joka ei uskalla edes nikkiään virallistaa koska tietää jäävänsä silloin kiikkiin. Sikis varastelee muiden nikkejä ja kirjoittelee kaikenlaista järkyttävää paskaa.

      Hän on jumalaton valehtelija, petokseen ja kaikkeen mahdolliseen syntiin syyllistyvä ja herätyskristillisisistä piireistä olen saanut varmaa tietoa myös hänen pedofiilisisistä taipumuksistaan ja eläimiin sekaantumisistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe