Pilluni valmis panemaan...

pillunilihaasinulle

kenenkä kanssa tahojaan nyt olen yksin. Reitasta toimintaa saa kun luet tämän.
Pilua panee kulli joka ei ole oman miehen vaan vieraan miehen.

32

2124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sexfreaking

Tässä vieras Sinuun tunkeutuva ISO KYRPÄ!
      Saanko kunnon lemmiskelyn päälle naida Sinua persereikään?

• pillunilihaasinulle

Mistä päin olet? Kulli olisi tervettä pillulle joka tänään on puhdas saunnan jäljiltä.
        Totakai persreijän kera. Minkälaiset mitat ympärys varusteella on?

• pillunilihaasinulle

Mulla on märkä aloitetaanko nettiseksi? No ensin harjoitellaan ennen sitä pillu leikki kyllä menee nettiseksissä mutta persseksi ei. Kumpi valitse?

• elmo55

runkkaa mun kaa,jooko

• pillunilihaasinulle

Kyllä sopii. Milloin aloitetaan? Tie aloite minulle sopii vaikka saman tien.
        Se on saunna puhdas. Käytän kahta än kirjaita korostaen sanaa sauna.

• aikaveke

Pidätkö kaikesta seksiin liittyvästä, kenties suuseksistä ?

• Pillunimiehenhimona

No joo minä tein aloiteen. Selvä ja sitten aloitetaan. Kun minä tie sulla alkaa seistä. Yksi on ylitse muiden sen ei tarvii olla sormi. Odota vähän asettelen ensin hyvän häpyhuulien väliin niin jatkan sitten. Nyt on häpyhuulien välissä ei tarvii koko aikaa hamuta pillun suuta. No joo pian asetan pillun suulle. Panettamaan lähtee ihan sikana. Halutko että painan sisälle? Anteeksi että olen vähän rivo puheistani? OOOH! Kohta varmasti pakko painaa sisään pieni osa ei kokonaan. AAAH! tuntuu tosi kivalle. HIlasin vähän nyt alkaa kiima himo kasvaa. Panettamaan alkaa iahan oikeasti. Pillu hamuaa sisään jotain kättä kovempaa?
        Odota painan jotain pilluni sisään. Nostin toisen jalan ylös tuntuu että on halukas että panettaa. Nyt ei voi enään mitään apinan sen sisään. Sisällä on panetta ihan sikana. Painelen sen sisään. OOH!..Tuntuu kivalta kovempi kuin käsi. On ihan kova. Nyt vain odotan kunnes kiima lisääntyy. AAAH!...ihanalta tuntuu joku esinekkin pillussa. Ei ole känä ihan vain esine. OOOLALAA!..Panettaa. OOOIIIH!...Kohta pitää laittaa sen seuraksi joku muu esise. Vaikka kynä. Hilaan sitä vasten pilluani. Otan vielä paksun kynän. Laitoin sen nyt häpyhuulien väliin kyllä se sinne menee asetteluun menee aikaa. Hilaan välillä jotta pillu ottaa sen kynänkin vastaan ei ole kapee vaan paksu kynä. Hilaan taas ja yritän. AAAH! OOOH!...Pillu haluaa senkin sisään. Otin kynästä kinni rupesin liikuttelemaan. Kyllä lupailee. Edellinen on jo sisällä. Kohta on kynäkin siellä panettaa. Hilaan voimakkaasti kynää häpyhuulien välissä. Kohta menee sisään. Ei mene koin kauvaa. Tekee kivaa. OOOH... Sisällä on nyt on kiimanen tavara täällä panettaa. Panettaa. Vieläkö laitan aaah!..Tarviiko?
        Ei tarvii sormella panna. Kynällä on hyvä heputtaa. AAAAHAAAH!...Kyllä apnettaa sikana. Kumpikin on sisällä tekee hyvää. Heputus tekee kivaa. Pillu on ihan kuumana. Ravistelen sitä. Tuntuu kova ihan erillaiset kuin käsi. Laitan vielä jotai sinne. Odota vähän. Panettaa. Mutta sinne kyllä menee vielä joku kynä tai muu.
        Häpyhuulia taas hiplaan mutta kapeella kynällä jätin paikalleen kunne himot kasvaa. Kaksi on jo sisällä. Päällä on kunhan sisälle ottaa olevankin kynän. AAAHAAAH!...On ihna pakko himot kasvaa panettaa. Olevakin kynä sisään.
        Sisään meni nyt tuntuu. AAAH AAH AAAH!...Haluatko että laitan sisään vielä yhden kynän? Sitten on jo 3 esinettä pillussa.

• pillunilihaasinulle
        aikaveke kirjoitti:

Voi kuule kyllä pidän, onko puhelin numeroa?

• pillunilihaasinulle
        aikaveke kirjoitti:

Kyllä pidän suuseksistä. Tiistaina kello 17 jälkeen voimme kokeilla. Laita numerosi niin annan sulle osoitteeni puhelimeesi. Anna oma numerosi.
        Voi on mutta salainen.

• erkkipoika

Eikös nyt ole tiistai ja kello pian 17 Kyseleepi eräs miekkonen. Mulle voit laittaa sähköpostia, jokos olet kostia???

• luikkari

Saunanpuhdasta tässä tekiskin mieli nuolla hartaasti pitkän kaavan mukaan, että kiimalima irtois??? Soita0417523542

• pillunilihaasinulle

Onko mopile puhelinta?

• pillunilihaasinulle

Soitan kunhan kello on 21 jälkeen. Laitan vain tuolille suojan puhelimen auki.
        Näpyttelen numerosi. Onhan se toi yllä oleva numerosi?
        Niin kuulen äänesi.

• luikkari

Soita tuntemattoma ni ei näy numeroa??

• pillunilihaasinulle

Omistatko matkapuhelinta?

• Pillunionsinunpusipusi

Onko tuo lankapuhelin? Voin minä sulle lauantai iltana soittaa kello 18 jälkeen.
        Niin eiköhän tuo onnistu. Tän' viikon lauantaina kokeillan miltä tuntuu puhelin seksi?

• pillunilihaasinulle

Ilmoitan kun tulee viikon loppu niin sitten missä vaiheessa voimme olla yhteydessä puhelimitse.
        Olis kiva kuulla sinun äänesi lauantaina klo 18 jälkeen.
        Ilmoitan siitä tarkemmin lähempänä.

• pillunilihaasinulle

Nyt olen yksin. Nyt tuo homma onnistuisi käyn vain vessassa ensin laitan suojan tuolille avaan puhelimen. Sitten aloitamme. Ei haittaa vaikka kuulen vain ähinää.
        Yhdyn itse ähinään. Niin kauan kuin vastaaja ähisee. Niin kauan jatketaan kunnes jommalle kummalle tulee orgasmi.

• Panoboy18

Täällä on 18 vuotias poika valmis panemaan

• pillunilihaasinulle

Leikkiin tarvitaan matkapuhelin.

• Vitsiseonhuonovitsi

Eikö banaani olisi parempi

• pillunilihaasinulle

Eik' ja makkarapötkö?

• nohyhhyhhyh

Aloittaja on hikinen ylipainoinen pervomies. Se on vissi ja varma.

• Liukaspillumiehelle

Hieman valaisen, hänellä sukukalleus joka ei pönkötä housun edessä. Valaisen sulle että en käytä miehen nimeä. Valaisen että en ole sileä rintainen.
        Sileän rinnan tilalla on kaksi C 75 koon rintaa. Kuukautisetkin tulee. Tuleekos miehille kuukautisia? Eihän mieheillä ole naisen sukupuolielintä.
        En ole yli painoinen enkä ole edes hikinen ihrakasa.
        Vältyn kaikilta noilta seurauksilta.
        ID:21,pituus:163cm,paino:55.1kg. Siinä nuo tradekiset mitat.
        Eiköhän testata talvella Uhonmäellä kenen sukset liikkuu liukkaammin?

• ruikkum

ljastaa jo tämän fossiilin !!!! Joo...mikäs siinä...pannaan vaan pappaseni.Nielet kaiken...ja senkin pilkkopimeessä....sua ei voi kattoo oksentamatta !!!!!

• eräsvainjostain

Ei se ihan niin ole. Nyt joukse suolle puheines. Kaunis nainen enkä ruma et ole nähnyt minua. Etkä taida tietää mun kasvoista mitään. Kyllä voi katsoa suoraan silmiin. Sulla on vain pien luulon poikanen tässä. Miettippä vähän kun kirjoitat vastauksen tälle palstalle. Pakko on jo vähän ojennella sinua.
        En ole mikään mies vaan etkö sinä erota naista miehestä?
        Järki hoi älä jätä!!!!

• panettaispirusti

Mistäpäin suomea?nuolen ekan orkun sulle ja sit katotaa mitä osaat tehä n.25cm.kyrvälleni.

• Suuseksisellaisenaan

Käykö ensin puhelin seksi? Laita numero. Kuulet ääneni. Minäkö?
        Ensin kyllä testataan minkälainen se sun varustus on? 25cm pituus.
        Entäs ympärys mitta? Niin sitten voitais kokeilla.
        Ensin puhelin seksi tänään kello 21 jälkeen. Puhelimeen vastataan kun soitan.

• hhahhahahahah

siellä on nyt vesimeloni, kaksi arbuusia, kurkku, kesäkurpitsa, ja lyijykynä.. sellanen on Eikan "pillu" !

• HOOHOHOHOHAAHAHAHAHEHE

Tota noin siis täh! ...HEHHEHEHHEEEHÄHÄÄHÄHHÄHÄHÄÄHÄHÄÄÄÄ!
        Arvaa naurattaako? Hieman alkoi toi sun juttus naurattamaan?
        Kyllä gyrpäs' kelpaa mutta ensin koplataan yks' juttu seksiä puhelimessa.
        Kun kello on 21.30 aloitetaan.

• eimitäätolkkuu

Aloittajalla on ainakin lukihäiriö! Sen verran on senat sakaisin...hahhhahha,,,tai sitten on kännissä..

• Ontulkkumukana

Enpä oo kännissä selvinpäin. Haska tietää vai vellit ja puurot sekaisin? Täh! ei muka ole mithään tulhua sanoi lapin mies.
        Etkö lähde kanssani nettiseksiä nyt harrastamaan ihan vain käsi pelissä ei mitään muuta lisävarustetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe