Kannattaa tutustua seuraavaan videoon aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=xkxYoC1pffQ
Torontolaisuus jyllää valitettavasti edelleen vahvasti Vapaakirkossa. Jumala auttakoon siihen sortuneita Vapaakirkon jäseniä siitä eroon!
Vapauteen torontolaisuudesta
3
277
Vastaukset 3
- minnimyy67
mä olen jo eronnu sieltä......hyvin on menny nyt
- M.See
Siunausta sinulle!
Minäkin erosin Vapaakirkosta. Torontolaisuuden melkoisen avoin hehkuttaminen Vapaakirkossa (monissa seurakunnissa ja kirkon johtoportaassa) ja yhteistyö torontolaisuutta edistävän Catch the Fire-raamattukoulun kanssa oli minulle liikaa ja koen sellaisen menon Raamatun vastaisena.
Rukoillaan parannusta ja kääntymystä torontolaisuudesta Vapaakirkon johdolle ja muille jäsenille sekä koko Suomen kansalle.
Eiköhän sitä torontolaisuutta tule nykyisinkin monesta eri tuutista. Healing Roomsin kanssa ainakin täällä päin Vapaaseurakunnat ovat tiiviissä yhteyksissä, he pitävät vähintään joka toinen kuukausi keskiviikkoillan tilaisuuden Vapaaseurakunnassa ja Vapislaisia on myös HR:llä kurssin käyneinä rukoilijoina.
https://ajankohtainen.wordpress.com/tag/healing-room/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625