TB Joshua väitetään olevan lihaksi tullut jumala

TB_Joshua_on_huijari

TB Joshuan omistama televisiokanava on lähettänyt TB Joshuan kokouksesta ohjelmaa, jossa yleisössä oleva henkilö sanoo TB Joshuan olevan lihaksi tullut jumala. TB Joshua ei oikaise, ei nuhtele eikä puutu mitenkään tähän valheeseen, vaan sallii sen, että tämä valhe näytetään hänen omistamalla televisiokanavalla.

https://www.youtube.com/watch?v=vp6e2-gEnSY

TB Joshuan televisiokanavalla näytetään, kun samalla tavalla TB Joshuaa kutsutaan messiaaksi. Naisella on kädessä TB Joshuan pyhää vettä, Morning Water, jota käytetään taikakaluna.

https://www.youtube.com/watch?v=XB_-bHC5Lf0

On tullut todistetuksi, että TB Joshua on väärä kristus ja väärä profeetta. Hänen tekemät ihmeet ja voimateot eivät ole Jumalasta. Ne jotka uskovat näitä ihmeitä, uskova valhevoimiin.

Mt 24:23 "Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko. 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. 25 Tämän minä olen teille nyt ennalta ilmoittanut.

TB Joshuan voimat eivät ole riittäneet tekemään tarkkoja ennustuksia tulevasta. Hän on joutunut väärentämään alkuperäisiä profetoitaan, että ne voisivat sopia tapahtuneeseen. TB Joshua on valhevoimien palveluksessa:

https://www.youtube.com/watch?v=2uqpUasnnNg

https://www.youtube.com/watch?v=fNVOOdZSjaQ

5 Moos 18:21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: 22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.

TB Joshua on huijari, joka on rikastunut höplästä vedettyjen ihmisten huijaamisella. Tämä nigerialainen huijari on yksi rikkaimmista vääristä profeetoista. Hänellä on 15 miljoonaa dollaria omaisuutta:

http://www.accra24.com/2015/03/2015-top-10-richest-pastors-in-world.html

24

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TB_Joshua_on_huijari

      Pirkko Jalovaara kävi 2000-luvun alussa hakemassa jotain voiteluita TB Joshualta. No tiedämme sen, mihin kaikki on johtanut. Jalovaara eksyi raiteiltaan ja pahasti.

      YLE:stä tuli hyvä dokumentti siitä, miten Afrikassa tehdään liiketoimintaa ja rahaa uskonnolla. Miten nämä TB Joshuan tapaiset kaveri huijaavat kannattajiaan:

      http://areena.yle.fi/1-2318686#autoplay=true

      • fgagfdfgdsfs

        Tuossa videossa kerrotaan, kun pastori siunasi alushousuja ja kävi luksuskaupassa ostamassa kymmenillä tuhansilla euroilla italialaistan huippumuotia. Pastori myy vettä ja suolaa erilaisiin tarkoituksiin.


    • VarokaaTBJoshuaa
    • Jobinpostia

      Myös siunasi, oman mukkunsa, pitäen kätensä sen päällä. Ilmeisesti ihmiset, haluavat tulla, huijatuksi. Mistä rahat, loistoautoihin?

    • Tää tyyppihän tuntuu olevan varsinainen väkkärä.
      Oikein sopiva pastori tämänkin foorumin vippaslössille.

      • varokaaKTSää

        Varokaa KTS:ää. Hän on suuri valehtelija. Hän on valekristitty. Hän kehtaa pitää kuvanaan palestiinan lippua. Suosittelen, ettette kommentoi ollenkaan tämän saatanan kätyrin aloituksia.


      • Kristittyjä ollaan ja palestiinalaisia tuetaan ja aivan erityisesti palestiinalaiskristittyjä kuin myös mm. Kirkon Ulkomaanapu, Eappi ja Fida joten ei tässä ihan huonossa seurassa olla ja ainakin paremmassa kuin sää ja sun vippaslössis


      • mene.pois
        KTS kirjoitti:

        Kristittyjä ollaan ja palestiinalaisia tuetaan ja aivan erityisesti palestiinalaiskristittyjä kuin myös mm. Kirkon Ulkomaanapu, Eappi ja Fida joten ei tässä ihan huonossa seurassa olla ja ainakin paremmassa kuin sää ja sun vippaslössis

        Me kyllä tiedämme, ettei Kirkon ulkomaan apu, Eappi toiminta ja Fida seuraa Kristusta.

        Sinä KTS olet yksi kavalta, joka puhuu niin paksua valhetta, että kaikki tajuavat sinut seurakuntaan luikerrelleeksi eksyttäjäksi.

        2 Kor 11:13. Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • mene.pois kirjoitti:

        Me kyllä tiedämme, ettei Kirkon ulkomaan apu, Eappi toiminta ja Fida seuraa Kristusta.

        Sinä KTS olet yksi kavalta, joka puhuu niin paksua valhetta, että kaikki tajuavat sinut seurakuntaan luikerrelleeksi eksyttäjäksi.

        2 Kor 11:13. Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Kyllähän se on sillä tavalla että niin luterilaisissa kuin helluntaiseurakunnissa ollaan mun kannallani muutamaa katkeraa vippaslössiläistä lukuunottamatta jotka notkuvat sitten täällä netissä kun eivät muuta voi.

        HYVÄ!


    • markku.lievonen

      Ihminen, joka on saanut JUMALALTA uskon ja ymmärryksen, niin jo yksi JUMALAN ilmoitus valaisee,- ettei hän voi olla JUMALA.

      6. yksi JUMALA ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien KAUTTA ja kaikissa

      Niin, totinen JUMALA on aina ollut Henki ja JUMALA tulee aina olemaan Henkenä. Kukaan ihminen ei ole nähnyt JUMALAA ja lihallisilla silmillään ja ei koskaan tule näkemään JUMALAA. Kaikki harhaopit perustuvat siihen, miten on näkyvä fyysisesti nähtävä JUMALA. Esim. antikristuksen tuntee juuri siitä, että hän on näkyvä JUMALA.

      Ainoastaan ihminen voi nähdä kohteen, jonka kautta JUMALA toimii.

      • Kuvansa

        Joh.12:44.".. Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt. 45. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt. 46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen..."

        Joh.14:6. "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet." 8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". 9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? 10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. 11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.."

        1.Joh.1:1."..Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta - 2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille - 3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa..."


      • markku.lievonen
        Kuvansa kirjoitti:

        Joh.12:44.".. Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt. 45. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt. 46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen..."

        Joh.14:6. "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet." 8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". 9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? 10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. 11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.."

        1.Joh.1:1."..Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta - 2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille - 3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa..."

        3. Me kiitämme JUMALAA, Herramme Jeesuksen Kristuksen ISÄÄ, aina kun rukoilemme teidän edestänne,
        15. ja hän on NÄKYMÄTTÖMÄN JUMALAN KUVA, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
        18. Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.

        Niimpä. Näkymätöntä JUMALAA ei todella ole kukaan ihminen nähnyt ja Poikakin on vain KUVA hänestä.

        Monen ihmisen on mahdotonta uskoa Jeesuksen Isään,joka on juuri tämä näkymätön JUMALA.

        Mutta, kaikki aikanaan valottuu kaikille ihmisille ihmisnunnassa.


    • tsekkaatämä

      Tässä videossa mies todistaa, että TB Joshua maksoi hänelle 150 dollaria siitä, että hän ensin näytteli miestä, joka ei pystynyt kävelemään ja sitten kun TB Joshua voiteli hänet, niin hän tulisi terveeksi.

      Vaatii aika paljon tulla julkisuuteen ja tunnustaa ottaneensa rahaa, jotta teksi petoksen. Kun ottaa huomioon TB Joshuan kaikki toimet, niin tämä todistus on erittäin uskottava. Todella surullista.

      TB Joshuan teko oli Pyhän Hengen pilkkaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=39uwLXRA4D8


      • VarokaaKTSää
        KTS kirjoitti:

        Ei oo ensimmäinen eikä viimeinen huijari tällä alalla.
        Varsinainen tapaus lienee tämä Peter Popoff:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peter_Popoff

        Ja sinä KTS olet samaa porukkaa kuin TB Joshuat ja muut valehtelijat.


      • VarokaaKTSää kirjoitti:

        Ja sinä KTS olet samaa porukkaa kuin TB Joshuat ja muut valehtelijat.

        Puhu vaan itestäs kun valehtelijoiden kuningasta etsit!


      • Tarkkaväännös
        KTS kirjoitti:

        Ei oo ensimmäinen eikä viimeinen huijari tällä alalla.
        Varsinainen tapaus lienee tämä Peter Popoff:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peter_Popoff

        4Moos.5:17. Ja pappi ottakoon pyhää vettä saviastiaan, ja sitten pappi ottakoon tomua asumuksen lattialta ja pankoon veteen. Biblia. Ja papin pitää ottaman vettä saviastiaan, ja tomua Tabernaklin permannosta, pitää papin myös ottaman ja paneman veteen.


      • Tarkkaväännös kirjoitti:

        4Moos.5:17. Ja pappi ottakoon pyhää vettä saviastiaan, ja sitten pappi ottakoon tomua asumuksen lattialta ja pankoon veteen. Biblia. Ja papin pitää ottaman vettä saviastiaan, ja tomua Tabernaklin permannosta, pitää papin myös ottaman ja paneman veteen.

        Hokkuspokkus vaan mutta huijarit voi paljastaa ihan teknisin menetelmin.


      • varokaaKTSää
        KTS kirjoitti:

        Hokkuspokkus vaan mutta huijarit voi paljastaa ihan teknisin menetelmin.

        Huijarin paljastaa kuvanaan oleva palestiinan lippu. KTS on valekristitty, joka kirjoittaa valhetta koko ajan.

        KTS noukkii Raamatusta ykittäisiä jakeita ja antaa niille merkityksen, joka ei vastaa Raamatun alkuperäistä tarkoitusta. Hän lukee kirjoja kuin piru.


    • lkjlkjljlj

      Johanna Tukiainen on ollut pitkään samassa hengessä kuin TB Joshua. Tuksu on mm. pistellyt voodoonukkeja ja postittanut kuolleita rottia, kun on riidellyt muiden kanssa.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030319292023_uu.shtml

      Tuksu oli Helsingissä David Herzogin kanssa samalla lavalla. Nyt Turku lähtee samalla keikalle eksyttäjä Jouko Pihon kanssa:

      http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/414670-oho-uskossaan-uudistunut-johanna-tukiainen-hengelliselle-heratyskiertueelle-isoja

      Jouko Piho levitti vuonna 2013 kahden ihmisen saamaa profetiaa siitä, että Venäjä hyökkään Suomeen 13.6.2013. Piho pääsi tuona päivänä myös radiohaastatteluun. Venäjä vain ei tullut. Jouko Piho todistettiin olevan väärä profeetta.

      • dgdgdgdfd

        TB Joshua on tunnettu siitä, että hän harjoittaa myös magiaa.


      • fgdfsdfgdgdf

    • Kirjakääröt

      1Kor.13:9. Biblia. Sillä me ymmärrämme puolittain, ja propheteeraamme puolittain. 10. Mutta kun täydellisyys tulee, sitten vajaa lakkaa.

      • dfgdfdgd

        Tuo tarkoittaa sitä, ettei profetoinnin armolahja voi korvata rakkautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe