Pelottaa ensi vuonna tuleva armeija koska oon hyvin pienimunainen. Tää ei oo trolli. Kertokaa kokeneet miten intissä suhtaudutsaa. Kannattaako mennä häpäisemään itseään sinne?
Vastaukset 6
- Kenraaliainestako
Sinussa on selvää upseeriainesta.
- Aloittajataas
Höh miten niin
- rwgrw
ketään ei kinosta
- poikkii
Suomalaisten idoli (Urkin Marskin ja isä Taalinin lisäksi) on Hitler, ja hän oli tunnetusti yksikiveksinen impotentti. Kukaan ei uskaltanut nauraa sille tyypille edes mielessään.
- kokemustaonpäässänovitsi
ei mulla kokemusta ole mutta koska leikin ykää vastaan silti
ei kinderitkää isoja oo kyl se siittä ketä kiinostaa monon koko mainittakoo että
en öö pelänny parempia pelejä ku kunnon ärmygeimit ja ja ja paras viigana
Virallisesti sanoen koko viestini on täysvitsi.
hahahahaha nauran itelleni koska minulla on työtä tehtävänä. Onnea harmaihin amr eiku armeijan väreihin yms yms. T. vitsilutnante
3 2 on helppo lasku, 11 3 on vaikea t. matikkamasa vitsailee eli vitsi tämäkin on eli jos me ei keskustella ees matikkamielikuvista ni mite luulet et voin kertoa sosiaalisista asioista. vitsi on tämäkin aikuste oikehesti. mennä aja mun mopo. vitsi tämäki on. - RouvaAlikHyvönen
Joo, me tytöt pisteytetään ne kaikki ekan viikon aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.571798Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241412- 991052
- 45800
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 28581
- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56508Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443