kansalaisaloitus.
Äiti, isä ja lapset – Eurooppalainen kansalaisaloite avioliiton ja perheen suojelemiseksi
Verkossa on annettu 75508 tuenilmausta. Seuraava tavoite: 1000000
ANNA TUKESI ALLEKIRJOITTAMALLA KANSALAISALOITUS EU:HUN
Aihe:
Laaja-alaisesti sovellettava säädös, jossa määritellään avioliiton ja perheen merkitys EU:n lainsäädännössä: avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, ja perhe perustuu avioliittoon ja/tai sukulaisuuteen.
Päätavoitteet:
"Perheen" ja "avioliiton" käsitteiden kasvava hajanaisuus on EU:n kannalta ongelmallista.
EU:n lainsäädännössä viitataan molempiin termeihin, mutta niiden merkitys on yhä epäselvempi, ja määritelmät eroavat toisistaan EU:n eri direktiiveissä.
Tässä aloitteessa ehdotetaan, että tilanne korjataan ottamalla kummastakin termistä käyttöön EU:n laajuinen määritelmä, joka on sopusoinnussa kaikkien jäsenvaltioiden lainsäädännön kanssa. Perusoikeuskirjan 9 artiklan mukaisesti siinä kunnioitetaan kaikilta osin kunkin jäsenvaltion toimivaltaa säätää avioliitosta ja perheestä.
http://www.mumdadandkids.eu/fi
Allekirjoita nyt eurooppalainen 'aitoavioliitto'
69
434
Vastaukset
- Osapäivähomo
Missä homoisien ja lesboäitien oikeudet? Lapsen oikeus kahteen äitiin tai isään? Kysyn kato vaan taas vähän!! Hiukan tarvitset suvaitsevaisuutta. "Miehen ja naisen välinen...." Pyh ja pah!!
- HomotusSairastaItsekästä
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, lisääntymään ja täyttämään maa, jokainen omilla lapsillaan.
Lapsen identiteetti kärsii suunnattomasti, jos hänellä on kaksi isää tai äitiä, se ei ole normaalia vaan erittäin outoa ja iljettävää ja jokainen lapsi tajuaa sen vaistomaisesti.
Lapset eivät ole tyhmiä, vaan erittäin älykkäitä - Heitä ei kannata aliarvioida ja pilata heidän elämäänsä omien sairaiden himojensa alttarille.
Jokaisella ihmisellä on oikeus tuntea omat biologiset vanhempansa, sekä isänsä että äitinsä ja omat juurensa - ennemmin tai myöhemmin miltei jokainen ihminen alkaa kiinnostumaan omista biologisista vanhemmistaan ja sukujuuristaan:
Kuka olen? Miksi olen tällainen? Minkälaisia ovat/olivat sukulaiseni? Ovatko/olivatko he samanlaisia kuin minä? Minkänäköisiä he ovat/olivat? Mitä kykyjä, lahjakkuuksia tai luonteenpiirteitä heillä on/oli? - Homojen.puolesta
Mitä hourailet? Oma isäni piti jo lapsuudessani useita homorakastajia, eikä se ollut minusta ollenkaan luonnotonta. Tiesin kyllä hyvin, mitä isä puuhailee. Rakkaudestahan ja sen jakamisesta on kysymys. Miten se voisi olla luonnotonta?
- Suvaitseva.Salli.69
Homojen.puolesta kirjoitti:
Mitä hourailet? Oma isäni piti jo lapsuudessani useita homorakastajia, eikä se ollut minusta ollenkaan luonnotonta. Tiesin kyllä hyvin, mitä isä puuhailee. Rakkaudestahan ja sen jakamisesta on kysymys. Miten se voisi olla luonnotonta?
Toivotan anaali-iloitteleville vitun homoille löystyviä anuksen sulkijalihaksia ja sen myötä isoja haisevia kurapaskoja homohousuihinne.
- oggg
HomotusSairastaItsekästä kirjoitti:
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, lisääntymään ja täyttämään maa, jokainen omilla lapsillaan.
Lapsen identiteetti kärsii suunnattomasti, jos hänellä on kaksi isää tai äitiä, se ei ole normaalia vaan erittäin outoa ja iljettävää ja jokainen lapsi tajuaa sen vaistomaisesti.
Lapset eivät ole tyhmiä, vaan erittäin älykkäitä - Heitä ei kannata aliarvioida ja pilata heidän elämäänsä omien sairaiden himojensa alttarille.
Jokaisella ihmisellä on oikeus tuntea omat biologiset vanhempansa, sekä isänsä että äitinsä ja omat juurensa - ennemmin tai myöhemmin miltei jokainen ihminen alkaa kiinnostumaan omista biologisista vanhemmistaan ja sukujuuristaan:
Kuka olen? Miksi olen tällainen? Minkälaisia ovat/olivat sukulaiseni? Ovatko/olivatko he samanlaisia kuin minä? Minkänäköisiä he ovat/olivat? Mitä kykyjä, lahjakkuuksia tai luonteenpiirteitä heillä on/oli?Jumala ei ole luonut yhtään mitään, ikinä.Ihmiset loivat jumalat, koska olivat typeriä eivätkä ymmärtäneet maailmasta mitään.
- EtVoiSilleMitään
oggg kirjoitti:
Jumala ei ole luonut yhtään mitään, ikinä.Ihmiset loivat jumalat, koska olivat typeriä eivätkä ymmärtäneet maailmasta mitään.
Sinäkin olet Jumalan luoma, vaikka et raukka sitä ymmärrä, mutta olet silti.
- FyFan
Homojen.puolesta kirjoitti:
Kun haiseva hikinen homo tunkee paisunutta kuppasta siitintään toisen homon löyhkäävään kakkareikään ja runkkaa sitä siellä, siitä on RAKKAUS toisella planeetalla!
- oggg
EtVoiSilleMitään kirjoitti:
Sinäkin olet Jumalan luoma, vaikka et raukka sitä ymmärrä, mutta olet silti.
Taikausko on vienyt järkesi, vaikka et raukka sitä ymmärrä.
- oggg
FyFan kirjoitti:
Kun haiseva hikinen homo tunkee paisunutta kuppasta siitintään toisen homon löyhkäävään kakkareikään ja runkkaa sitä siellä, siitä on RAKKAUS toisella planeetalla!
Saattaa olla, tai sit ei. Riippuu siitä kuka tunkee ja ketä.
- Hyi.joku.hetero
FyFan kirjoitti:
Ei se ole yhtään sen erikoisempaa, kuin työntää kiimasta turvonnutta, syyläistä kullia silakalta haisevaan, pesemättömään vitunreikään. Sitten kuvitellaan, että se on Jumalan tahto. Kyse on kusivärkkien yhteen hinkkaamisesta!!!
- HyiOksennusSentään
Hyi.joku.hetero kirjoitti:
Ei se ole yhtään sen erikoisempaa, kuin työntää kiimasta turvonnutta, syyläistä kullia silakalta haisevaan, pesemättömään vitunreikään. Sitten kuvitellaan, että se on Jumalan tahto. Kyse on kusivärkkien yhteen hinkkaamisesta!!!
Ai miten niin pesemättömään reikään? Reijän voi aina pestä ja puhtaaksi tuleekin, mutta kakkarööri ei tule puhtaaksi vaikka kuinka rassaat ja PASKA senkun lentää!
- FyFan
Hyi.joku.hetero kirjoitti:
Se ei ole vaan hinkkaamista himon vuoksi, vaan tästä syntyy suloistakin suloisia lapsukaisia, joka onkin Luojan pyhä tarkoitus.
Vaan mitäpä syntyy homojen hinkaamisesta? AIDS? Kuppa? Paskahalvaus ja löystynyt paskareikä ja sitten kuljetaan jalat harallaan kun on isot bambersit jalassa. HyiOksennusSentään kirjoitti:
Ai miten niin pesemättömään reikään? Reijän voi aina pestä ja puhtaaksi tuleekin, mutta kakkarööri ei tule puhtaaksi vaikka kuinka rassaat ja PASKA senkun lentää!
>kakkarööri ei tule puhtaaksi vaikka kuinka rassaat ja PASKA senkun lentää!
Kyllä tulee. Ennen paksusuolentähystystä otetaan sellaiset aineet että oksat pois – ja paskat. Kameran kuvasta näkee patmoslainenkin, että taivaallisen puhdasta tuli.- JoopaJooVissiin
RepeRuutikallo kirjoitti:
>kakkarööri ei tule puhtaaksi vaikka kuinka rassaat ja PASKA senkun lentää!
Kyllä tulee. Ennen paksusuolentähystystä otetaan sellaiset aineet että oksat pois – ja paskat. Kameran kuvasta näkee patmoslainenkin, että taivaallisen puhdasta tuli.Hah, meinaatko ihan tosissaan, että homot suorittavat tällaisen ko. paskasuolenpuhdistusrituaalin sairaalassa aina ennen paksusuoleen kyrvällä rytkytystä?
JoopaJooVissiin kirjoitti:
Hah, meinaatko ihan tosissaan, että homot suorittavat tällaisen ko. paskasuolenpuhdistusrituaalin sairaalassa aina ennen paksusuoleen kyrvällä rytkytystä?
Osoitinpahan vain taas kerran, että olet paskaa jauhava puppugeneraattori.
- JoopaJooVissiin
Osoitinpahan vain taas kerran, että olet paskaa jauhava puppugeneraattori.
Ai kuinka niin muka osoitit, homppeli?
- Tosihomo
Sitähän ei taikauskoinen uskovaisryhmä estä, jos minä ja miesystäväni vähän sänkykamarin puolella irrotellaan ja tutustutaan toistemme lemmenseipäisiin. Pelleilevää porukkaa jotka eivät kykene ymmärtämään samaa sukupuolta olevien seksuaalielämän ihanuutta. Voi raukkoja!
- KauhistuttavaSynti
Tosihomo kirjoitti:
Sitähän ei taikauskoinen uskovaisryhmä estä, jos minä ja miesystäväni vähän sänkykamarin puolella irrotellaan ja tutustutaan toistemme lemmenseipäisiin. Pelleilevää porukkaa jotka eivät kykene ymmärtämään samaa sukupuolta olevien seksuaalielämän ihanuutta. Voi raukkoja!
Ja mitenkä muuten "tosihomo" perustelee uskovaisryhmän "taikauskon"?
Jeesus on elävä Jumala, joka tulee YLITUOMARINA tuomitsemaan pian jokaisen pilkkaajansa ja kauhistuttavien saastaisten, luonnottomien homojen/lesbojen Raamatunvastaiset ja täysin luonnottomat ja iljettävät seksitouhut.
Tämä on kaukana mainitsemastasi pelleilystä - Raamatun jokainen sana edustaa Jumalan täyttä totuutta, jotka Jumala on sinne kirjaansa käskenyt pistää.
Tässä se lukee hyvin selkeästi:
Room 1:
18. Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
19. sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30. ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31. vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32. jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
- Gjgdfkjgcbkjg
Allekirjoituslinkki ei toiminut.
- ValehteluOntyhmää
Kylläpäs aloituslinkki toimii oikein hyvin, mitäs se homo valehtelee?
Tästä vaan kansalaisaloitusta tekemään:
http://www.mumdadandkids.eu/fi - OutoaTouhua
Tuliko sulle nauruherätyskohtaus, vai harrastatko naurujoogaa? > : o
- oggg
OutoaTouhua kirjoitti:
Tuliko sulle nauruherätyskohtaus, vai harrastatko naurujoogaa? > : o
Nauran taikauskoisille hihhuleille.
- TaikauskonSulleNäytän
oggg kirjoitti:
Nauran taikauskoisille hihhuleille.
Loppuu se nauru pian sinultakin.
TaikauskonSulleNäytän kirjoitti:
Loppuu se nauru pian sinultakin.
Kaikki me kuollaan ja siihen se nauru loppuisi myös sinulta, jos elämässäsi jotain hauskaa olisi.
- Antipersux
Kun Suomi aikaan liittyi Esko Ahon hallituksen aikana EU:hun, niin silloin krisselit erosivat hallituksesta. Heidän mukaansa EU oli jumalan tahdon vastainen laitos. Eli vetosivat ilmestyskirjaa ja uuden "Rooman" nousuun ja sitä myötä maailman tuhoon.
Nyt sitten tätä "paholaisen luomusta" ollaankin kutsumassa apuun, jotta homppelit eivät pääsisi naimisiin. Jo on aikohin eletty. Krisseleitä pomotti tuolloin "nussittuna nukut sikeämmin" Toini Kankaanniemi, joka erosi Esko Ahon hallituksesta kun EU-liitos toteutui.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Toimi_Kankaanniemi
Kehitysyhteistyöministeri Toimi Kankaanniemi erosi hallituksesta heinäkuussa 1994, koska hänelle ei myönnetty valtuuksia äänestää hallituksessa EU-sopimuksen allekirjoitusvaltuuksia vastaan. Kankaanniemelle ei nimitetty seuraajaa ja hänen eronsa merkitsi SKL:n siirtymistä oppositioon - OdotanHerraa
Kaikki me kuollaan ja siihen se nauru loppuisi myös sinulta, jos elämässäsi jotain hauskaa olisi.
Taivaanrannallahan minä vasta naurankin - ja itken ilosta, kun saan olla yhdessä Vapahtajani Jeesuksen, Taivaallisen Isäni ja seurakunnan kanssa Taivaan hääaterialla ja KAIKKI on vaan niiiin ihanaa ikuisesti...
Eikä sitten muuten ole yhtäkään ateistia tai muuta epäuskoista inisijää enää missään mailla eikä halmeilla! :D - Pusbaraattus
Oletko gay?
- HomotukseenKyllästynyt
En ole, miksi ihmeessä olisinkaan?
Vaan oletkos itse pedofiili tai mahdollisesti nekrofiili?
Debiili ainakin olet, koska noin älyttömiä kyselet. - Pusbaraatus
HomotukseenKyllästynyt kirjoitti:
En ole, miksi ihmeessä olisinkaan?
Vaan oletkos itse pedofiili tai mahdollisesti nekrofiili?
Debiili ainakin olet, koska noin älyttömiä kyselet.Lapsista en kiihotu enkä kuolleistakaan. Kristityt puolestaan ovat tietyllä tavalla nekrosofeja, koska sanovat rakastavansa Jeesusta.
OdotanHerraa kirjoitti:
Taivaanrannallahan minä vasta naurankin - ja itken ilosta, kun saan olla yhdessä Vapahtajani Jeesuksen, Taivaallisen Isäni ja seurakunnan kanssa Taivaan hääaterialla ja KAIKKI on vaan niiiin ihanaa ikuisesti...
Eikä sitten muuten ole yhtäkään ateistia tai muuta epäuskoista inisijää enää missään mailla eikä halmeilla! :DOnpa kiinnostavaa kuulla, että elät harhoissasi. Tosin sulle ei kukaan ollut sanonut mitään.
- OdotanHerraa
Pusbaraatus kirjoitti:
Lapsista en kiihotu enkä kuolleistakaan. Kristityt puolestaan ovat tietyllä tavalla nekrosofeja, koska sanovat rakastavansa Jeesusta.
Kristityt uskovat ELÄVÄÄN Jeesukseen, ei kuolleeseen, joten yleissivistyksessäsi on aasin mentävä aukko.
- RuutisiMärkää
Onpa kiinnostavaa kuulla, että elät harhoissasi. Tosin sulle ei kukaan ollut sanonut mitään.
Kristinusko on maailman suurin uskonto, joten on naurettavaa väittää että 2,4 MILJARDIA ihmistä eläisi harhoissaan. :D
- Pusbaraattus
OdotanHerraa kirjoitti:
Kristityt uskovat ELÄVÄÄN Jeesukseen, ei kuolleeseen, joten yleissivistyksessäsi on aasin mentävä aukko.
Niin, väärä käsityskin on elävä niin kauan, kuin ihmisiä uskoo siihen.
RuutisiMärkää kirjoitti:
Kristinusko on maailman suurin uskonto, joten on naurettavaa väittää että 2,4 MILJARDIA ihmistä eläisi harhoissaan. :D
Ahaa, nytkö puolitoista miljardia liberaalia ja katolilaistakin kelpaavat kristityiksi? Hehän hyväksyvät mm. evoluutioteorian, joka sinun mielestäsi lienee Perkeleen juoni.
- OdotanHerraa
Ahaa, nytkö puolitoista miljardia liberaalia ja katolilaistakin kelpaavat kristityiksi? Hehän hyväksyvät mm. evoluutioteorian, joka sinun mielestäsi lienee Perkeleen juoni.
En kyllä usko, että hyväksyvät evoluutioTEORIAN - Sehän on jo muutenkin romahtanut koko teoria sulana mahdottomuuteena.
Jopa ateistiset tiedemiehet suosivat nykyään, joko salaa tai julkisesti kreationismia, luomisoppia, sillä evoluutioTEORIASSSA on niin paljon aukkoja ettei se pysy enää kasassa, vaan kaatuu kaatumistaan, kunnes maatuu mahdottomuuteensa. - tyhmähihu
OdotanHerraa kirjoitti:
En kyllä usko, että hyväksyvät evoluutioTEORIAN - Sehän on jo muutenkin romahtanut koko teoria sulana mahdottomuuteena.
Jopa ateistiset tiedemiehet suosivat nykyään, joko salaa tai julkisesti kreationismia, luomisoppia, sillä evoluutioTEORIASSSA on niin paljon aukkoja ettei se pysy enää kasassa, vaan kaatuu kaatumistaan, kunnes maatuu mahdottomuuteensa.Ota selvää tieteellisen teorian ja teorian eroista vitun idiootti.
OdotanHerraa kirjoitti:
Jopa ateistiset tiedemiehet suosivat nykyään, joko salaa tai julkisesti kreationismia, luomisoppia, sillä evoluutioTEORIASSSA on niin paljon aukkoja ettei se pysy enää kasassa, vaan kaatuu kaatumistaan, kunnes maatuu mahdottomuuteensa.Olet hauska pelle. Sairaalat tarvitsevat sinunlaisiasi. Potilaille tekee hyvää päästä hetkeksi irti todellisuudesta, ja sinähän olet siinä tilassa koko ajan. :D
- OdotanHerraa
tyhmähihu kirjoitti:
Ota selvää tieteellisen teorian ja teorian eroista vitun idiootti.
Ei tarvitse kirota päin naamaa - en ole mitään pahaa sinulle tehnyt, häpeisit huonoa käytöstäsi!
Etkä todellakaan sanoisi minua tyhmäksi, jos tietäisit kaikki ne asiat, jotka minä tiedän - sinulla ei ole niistä tosiaan aavistustakaan.
Tämän jälkeen sinä varmaan kuitenkin selvität meille kaikille sen asian, että mikä on näiden 'teorioiden' ero? - JihuJihu
Olet hauska pelle. Sairaalat tarvitsevat sinunlaisiasi. Potilaille tekee hyvää päästä hetkeksi irti todellisuudesta, ja sinähän olet siinä tilassa koko ajan. :D
Sinä Repe todella taas luulit suorastaan ylittäneesi itsesi - lyöväsi kertakaikkiaan kaikki laudalta tuon verrattoman ja hurtin älykkyytesi ja huumorintajusi tuottaneen hedelmän johdosta.
Mutta voi - Tiedätkö Repe, sinä epäonnistuit taas - kukaan ei taaskaan ole yhtään vakuuttunut mökellyksestäsi. OdotanHerraa kirjoitti:
Ei tarvitse kirota päin naamaa - en ole mitään pahaa sinulle tehnyt, häpeisit huonoa käytöstäsi!
Etkä todellakaan sanoisi minua tyhmäksi, jos tietäisit kaikki ne asiat, jotka minä tiedän - sinulla ei ole niistä tosiaan aavistustakaan.
Tämän jälkeen sinä varmaan kuitenkin selvität meille kaikille sen asian, että mikä on näiden 'teorioiden' ero?>Etkä todellakaan sanoisi minua tyhmäksi, jos tietäisit kaikki ne asiat, jotka minä tiedän - sinulla ei ole niistä tosiaan aavistustakaan.
Tieteellinen tieto on pääosin julkista, eikä subjektiivisilla tuntemuksilla ole mitään tietoarvoa muille kuin tuntijalleen. Mitä ihmeen tietoa siis tarkoitat?
>Tämän jälkeen sinä varmaan kuitenkin selvität meille kaikille sen asian, että mikä on näiden 'teorioiden' ero?
Mikä sellainen kiire sinulla on, että et itse viitsi selvittää asiaa (eli tieteellisen teorian käsitettä), jonka kaikki tieteestä oikeasti kiinnostuneet ovat selvittäneet itselleen jo kauan sitten? Luetko ylipäätään koskaan mitään tieteellistä kirjallisuutta tai edes artikkeleita?- OdotanHerraa
>Etkä todellakaan sanoisi minua tyhmäksi, jos tietäisit kaikki ne asiat, jotka minä tiedän - sinulla ei ole niistä tosiaan aavistustakaan.
Tieteellinen tieto on pääosin julkista, eikä subjektiivisilla tuntemuksilla ole mitään tietoarvoa muille kuin tuntijalleen. Mitä ihmeen tietoa siis tarkoitat?
>Tämän jälkeen sinä varmaan kuitenkin selvität meille kaikille sen asian, että mikä on näiden 'teorioiden' ero?
Mikä sellainen kiire sinulla on, että et itse viitsi selvittää asiaa (eli tieteellisen teorian käsitettä), jonka kaikki tieteestä oikeasti kiinnostuneet ovat selvittäneet itselleen jo kauan sitten? Luetko ylipäätään koskaan mitään tieteellistä kirjallisuutta tai edes artikkeleita?"Tieteellinen tieto on pääosin julkista, eikä subjektiivisilla tuntemuksilla ole mitään tietoarvoa muille kuin tuntijalleen. Mitä ihmeen tietoa siis tarkoitat?"
Kyse ei olekaan 'tavallisesta' sekulaarisesta tieteestä, vaan hengellisestä tiedosta, josta sinulla ei todellakaan ole näy olevan aavistustakaan.
"Mikä sellainen kiire sinulla on, että et itse viitsi selvittää asiaa (eli tieteellisen teorian käsitettä) jonka kaikki tieteestä oikeasti kiinnostuneet ovat selvittäneet itselleen jo kauan sitten."
Toisin sanoen, et tiedä teorioiden erosta mitään - tätä arvelinkin. OdotanHerraa kirjoitti:
"Tieteellinen tieto on pääosin julkista, eikä subjektiivisilla tuntemuksilla ole mitään tietoarvoa muille kuin tuntijalleen. Mitä ihmeen tietoa siis tarkoitat?"
Kyse ei olekaan 'tavallisesta' sekulaarisesta tieteestä, vaan hengellisestä tiedosta, josta sinulla ei todellakaan ole näy olevan aavistustakaan.
"Mikä sellainen kiire sinulla on, että et itse viitsi selvittää asiaa (eli tieteellisen teorian käsitettä) jonka kaikki tieteestä oikeasti kiinnostuneet ovat selvittäneet itselleen jo kauan sitten."
Toisin sanoen, et tiedä teorioiden erosta mitään - tätä arvelinkin.Arvelit väärin. No, selitän omin sanoin. Maallisesti.
Arkikielen ja uskovaispiirien käsittämä teoria on tieteen kielessä lähinnä hypoteesi, siis kuvaus siitä miten jotain mahdollisesti voisi tapahtua. "Minulla on tällainen teoria..."
Tieteessä taas teoria on aivan muuta eli jonkin tieteellisen aihepiirin paras selitys, joka on laadittu kaikkien tunnettujen faktojen perusteella. Tieteellinen teoria voidaan kumota, jos faktoista kehitetään parempi eli alan tiedeyhteisön suuren enemmistön tosiasioiden perusteella parhaaksi hyväksymä selitys. Esimerkiksi evoluutioteoria voitaisiin kumota näin. Vielä ei ole nähty edes kilpailevaa tieteellistä selitystä, paremmasta nyt puhumattakaan.
Ole niin hyvä.
Nyt sinä voit selittää, mitä ihmettä on hengellinen tieto ja miten se objektiivisesti todistetaan.
- Muikkeli-88
Olen hetskunainen eikä musta tule ikinä äitiä, aattelin steriloida itseni kunhan vain täytän 30-vee. Raskaaksi tulemista voisin harkita ainoastaan siinä tapauksessa, jos tuntisin vaikka jonkin mukava miesparin, joka haluaisi adoptoida jälkikasvua itselleen <3 Rakastavaan perheeseen ei tartte miestä ja naista.
"Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, lisääntymään ja täyttämään maa, jokainen omilla lapsillaan." Itse en ajatellut lisääntyä tai täyttää maata, itsekästä ajattelua moinen eikä kaikista ole vanhemmiksi.- MietippäVielä
Aika säälittävää murkun kapinaa - Hetikun olet steriloittanut itsesi löytyy elämäsi mies, joka haluaisi ehdottomasti lapsia kanssasi. ;)
Mistä asiasta tuo aloite on tehty?
Se ei selviä tuosta alitteen tekstistä-- Perushellari
Itekin ihmettelin, kun aloitteessa ei mainita ainuttakaan asiaa, jota EU voisi muuttaa.
Aika sekavaa, kun aloitteessa ei kerrota mitään asiaa, jota he haluaisivat.
Aloittteethan on tarkoitettu lakien muuttamiseksi, eikä missään laissa tarvitse erikseen mainita, että tätä lakia on "kunnioitettava", kuten he vaativat. - AloiteOnIHanSelvä
"Mistä asiasta tuo aloite on tehty?
Se ei selviä tuosta alitteen tekstistä"
"Itekin ihmettelin, kun aloitteessa ei mainita ainuttakaan asiaa, jota EU voisi muuttaa..."
Tuo teidän kirjoittelunne on varmasti ja ainoastaaan vain provokaatiota.
En voi sille mitään jos ette ymmärrä aloitetta - jos ette tajua lukemaanne, kuka voi silloin auttaa?
- IhanSelväAsia
"Mistä asiasta tuo aloite on tehty?
Se ei selviä tuosta alitteen tekstistä-"
Mitä oikein tarkoitat??? >:O
Etkö osaa katsoa muka aloitetta linkistä, vai mikä nyt mättää??? - OnneaMeille
Nyt jo tukijoita 79 995 ihmistä - seuraava etappi 1.000 000!
- MahtavaaTosiaan
No nyt tuli täyteen 80 000 tukijaa!
- KiitosHerralle
Mahtavaa - nyt jo 80 004 tukijaa!
- TukekaaHyvääAsiaa
Ja lisää pukkaa - nyt jo 80 010 tukijaa!
- HyväHyväHyvä
Nyt jo 80 015!
eikös se jeesuskin ollut raiskaavan jumalan tekele?
- OnnetonSinä
Keräsit taas kuumia hiiliä päällesi lisää.
- Kirjakääröt
OnnetonSinä kirjoitti:
Keräsit taas kuumia hiiliä päällesi lisää.
Sananl.25:22. Biblia. Sillä sinä kokoot hiilet hänen päänsä päälle, ja Herra kostaa sen sinulle.
- OnnetonSinä
Kirjakääröt kirjoitti:
Sananl.25:22. Biblia. Sillä sinä kokoot hiilet hänen päänsä päälle, ja Herra kostaa sen sinulle.
Mitä oikein tarkoitat puolustamalla ihmistä, joka pilkkaa Jumalaa ja haukkuu häntä raiskaajaksi?
Hulluinta on se, että siteeraat vielä Pyhää Raamattua, vaikka olet pilkaajan puolella. - Hirvisonni666
Yks hailee! Ketä kiinnostaa?
- näin.on
OnnetonSinä kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat puolustamalla ihmistä, joka pilkkaa Jumalaa ja haukkuu häntä raiskaajaksi?
Hulluinta on se, että siteeraat vielä Pyhää Raamattua, vaikka olet pilkaajan puolella.Jos teet naisen raskaaksi ilman hänen suostumusta, sitä sanotaan raiskaukseksi.
näin.on kirjoitti:
Jos teet naisen raskaaksi ilman hänen suostumusta, sitä sanotaan raiskaukseksi.
"Jos teet naisen raskaaksi ilman hänen suostumusta, sitä sanotaan raiskaukseksi."
Kirkko toimii esikuvansa tyylillä.
Saksassa kirkon mielestä 2500€ on sopiva korvaus vuosien, ehkä jopa vuosikymmenien hirmuteosita.
http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727- JeesusUskova
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Jos teet naisen raskaaksi ilman hänen suostumusta, sitä sanotaan raiskaukseksi."
Kirkko toimii esikuvansa tyylillä.
Saksassa kirkon mielestä 2500€ on sopiva korvaus vuosien, ehkä jopa vuosikymmenien hirmuteosita.
http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727" kirkon mielestä 2500€ on sopiva korvaus vuosien, ehkä jopa vuosikymmenien hirmuteosita.
http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727"
Kysehän on room.katolisesta kirkosta, joka ei ole koskaan ollutkaan kristillinen kirkko!!!
Room.katoliset eivät usko Jeesukseen Pelastajana, vaan Mariaa ja pyhimyksiä he rukoilevat ja Paavi on heille vaatimattomasti 'Jumalan Pojan sijainen maan päällä', joka on mitä kamalinta pilkkaa mitä kukaan voi sanoa. JeesusUskova kirjoitti:
" kirkon mielestä 2500€ on sopiva korvaus vuosien, ehkä jopa vuosikymmenien hirmuteosita.
http://yle.fi/uutiset/katolisen_poikakuoron_jasenia_raiskattiin_ja_hakattiin_vuosikymmenia__tutkimus_kolminkertaisti_uhrimaaran/8581727"
Kysehän on room.katolisesta kirkosta, joka ei ole koskaan ollutkaan kristillinen kirkko!!!
Room.katoliset eivät usko Jeesukseen Pelastajana, vaan Mariaa ja pyhimyksiä he rukoilevat ja Paavi on heille vaatimattomasti 'Jumalan Pojan sijainen maan päällä', joka on mitä kamalinta pilkkaa mitä kukaan voi sanoa."Kysehän on room.katolisesta kirkosta, joka ei ole koskaan ollutkaan kristillinen kirkko!!! "
Se ei siis ole kirkko, kun se on kirkko?- JeesusUskova
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Kysehän on room.katolisesta kirkosta, joka ei ole koskaan ollutkaan kristillinen kirkko!!! "
Se ei siis ole kirkko, kun se on kirkko?Ei ole room.kat tosiaankaan mikään kristillinen kirkko, onhan olemassa saatanan kirkkokin Amerikoissa, eikä se silti ole mikään kristillinen kirkko.
JeesusUskova kirjoitti:
Ei ole room.kat tosiaankaan mikään kristillinen kirkko, onhan olemassa saatanan kirkkokin Amerikoissa, eikä se silti ole mikään kristillinen kirkko.
Wiki on kanssasi erimielinen:
"Kristillisiä suuntauksia
Katolinen kirkko
Ortodoksinen kirkko
Protestantismi"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katolinen_kirkko- Ei.kerettiläisille
JeesusUskova kirjoitti:
Ei ole room.kat tosiaankaan mikään kristillinen kirkko, onhan olemassa saatanan kirkkokin Amerikoissa, eikä se silti ole mikään kristillinen kirkko.
Sinut pitäisi rillata roviolla kerettiläinen!
- SeNytVaanOnNiin
Lapset vaistoavat luonnostaan, että Hengestä juopuneet vanhemmat ovat outoja, iljettäviä ja pelottavia.
- henki.on.mielikuvitusta
Hehän ovat outoja, iljettäviä ja pelottavia. Senhän näkee niin lapsi kuin aikuinenkin.
- UZKIZ
Jos vanhemmat ovat paholaisen tai torontolaisuuden hengestä juopuneita, he ovat pelottavia.
Oikea kristitty ei ole juopunut mistään, vaan hänellä on Jeesuksen antama rauha ja ilo sydämessään ja lapsetkin sen vaistoavat ja iloitsevat.
- Kylläk
Hyvä aloite
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun357022- 833646
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823245Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352959- 462403
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301440Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221416