Heips. Lähinnä amfetamiini käyttäjille suuntaisin tän keskustelun (että tiedetään mistä puhutaan eikä höpötetä mitään turhia)
Onko paha riippuvuus päällä vai onko ihan hallinnassa tuo käyttö.. ns. kohtuukäytön rajoissa?
Millasia refloja jengille tulee kyseisestä myrkystä..?
Miksi juuri amfe, mikä siinä "viehättää", miksi aloit vetämään?
Onko jollakin kroppa alkanut pettämään jollain tapaa, tai tullut jotain ns. isompia vahinkoja elimistöön tai sisäelimiin?
Itselläni on päässyt syntymään tähän kamaan riippuvuus. Aika lailla psyykkinen sellainen. Olen huomannut olevani jotenkin reflainen vetopäivien jälkeen, aika kauankin, kunnes saan uudet annokset. Mulla ne reflat ilmenee aikalailla psyykkisinä (fyysisiä vaan perus tuskanhiki ja kylmä-kuuma tunne koko ajan... myös sydän hakkaa miten sattuu vähän väliä.)
Psyykkiset sit taas on levottomuus, kauhee kiukku päällä koko ajan, apaattinen olo, ahdistaa, uni on häiriintynyttä, en saa oikein syltyä ja kaikki tuntuu aivan saatanan ylitsepääsemättömältä. Kauhee morkkis välillä kun oiti mennä kiskoon taas ja kädet rumina..
Miksi juuri amfe? mun kohdalla siitä on tullut se "mun juttu". Mitkään hitaat ei oo ikinä maittanut. Piristä saan euforiswn olon, saan asioita tehtyä, olen iloinen ja energinen (muutoin todella väsynyt, ennen kuin edes aloin käyttämään.) Skarppi olo, kerta kaikkiaan hyvä fiilis ja jaksaa touhuta ja rupatella ihmisten kanssa. Kyllä toi A on vaan se heikko kohta ja akilleenkantapää..
Kroppa kai vielä suht kondiksessa. Särkyjä ja paikat kipeenä kyllä ollut nyt useammin.. Alaselkää särkee, paikat sattuu ja on jumissa. Painoa tietty pudonnut kun ei oo ruoka mennyt alas... Muutoin kaikki iv-infektiot oon välttänyt tähän asti.
Vittu, tää on niin viha-rakkaus suhde ton asian kans.... Samaistujia? :D
Amfetamiinista keskustelua..
10
327
Vastaukset
- Kokeiltu.on
Kun poltat kannabista niin pääset eroon selkäkivuista ja ruokahalukin kasvaa.
- kusessaollaan
Nöyp, aika typerää ja tiedotonta olettaa että kaikki huumeet sopii kaikille. Esim mun kohdalla mua alkaa ahdistamaan tosi helposti pilvestä, ja saatan mennä aivan paniikkiin. Ja ei, se ei johdu siitä että kemikaalit olis mun päähän tehny aukkoja.....
En ollut tuolloin mitään muuta kokeillut kuin budia.
Eli ei, ei sovi kaikille.
- Yhijjojij
Hei, ratkaisu on yksinkertainen. Jos et halua lopettaa niin käytä harvemmin ja vähemmän. Nuku ja syö ja juo. Voi auttaa ongelmaa. Älä tuhlaa koko elämääsi tuohon. Mutta Vesa-Matti Loirin sanoin, liekkö asiayhteys sama: "Kyllä elämässä saa vähän spiidatakin".
Pidä itsestäsi huolta ja vältä väärää seuraa. YLE:llä on toimittaja Jessica Aro jolla meni joskus kovaa, mutta nyt on arvostettu toimittaja. Toivoa on, ei se mitään subutexiä ole.- kusessaollaan
Phyh ja katinkontit. En mä mitään jeesustelua ja saarnausta hakenut tällä tekstillä, vaan asiallista keskustelua tosta porskeesta.
- Anonyymi
kusessaollaan kirjoitti:
Phyh ja katinkontit. En mä mitään jeesustelua ja saarnausta hakenut tällä tekstillä, vaan asiallista keskustelua tosta porskeesta.
jeesus ei auttanut minua.
huume tuovinen se ykkösrapun puliukko.
- Kiinalainemhoroskooppi
Eikö tuollainen riippuvuus ole melko samanlainen juttu kuin sen Sairasboogimikken rumpujensoittojuttu ja hänen riippuvuutensa itsensä kehumisesta? Tuossa kuvauksessasi kuitenkin taustalta nousee epäusko ainetta kohtaan ja pohdit sen valheellisuutta. Ne mikken jutut hieman samanlaisia. Eli hän tietää olevansa kyvytön ja sitten kuitenkin kovasti ylistää itseään ja keksii kaikkia valheita siihen.
- kusessaollaan
Mitä ajat takaa? :D
Amfetamiini riippuvuus keksittyä vai? Empä usko
- Anonyymi
Ihan myrkky aine..kaikki vitun paikat jumissa/kipeät seuraavana päivänä
- Anonyymi
Samat oireet. Kuuma, Kiukku sitten ei saa unta,, kuin olisi kaikki aistit kertaa 100.
Vetänyt nyt Joulusta asti. Kieltämättä taas hirvittää lopettaa. Vaatii bentsoja..paljon.
Mutta nuo oireet samat, kuin saunassa ja hermot kireällä,, ei oikein oma itsensä.
Käytän koska en saanut adhd lääkitys. Tämä auttaa siis keskittymään. En viihde arvosta niin mutta esim kaikki normi tekemiset onnistuu paremmin..en tee 10 asiaa yhtä aikaa.- Anonyymi
Lisäksi ilman järkky masennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712931
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472210Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752110Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541740- 711485
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761052