Jeesus on Juutalaisten Kuningas ja Jumalan valtakunnan Herra ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella, kuten tämä vertaus tätä asemaa kuvaa.
Isän Jumalan toisella puolella tässä maailmassa on pimeyden ja valheen herra eli Saatana, joka mammonaa hallitsee ja pedon merkin tuo ihmisten talousmaailmaan ennenkuin Jeesus palaa Israelin Herrana ja Juutalaisten Kuninkaana.
Jokaisen ihmisen, joka tahtoo itselleen hyvää, kannattaa vastaanottaa Jeesus Vapahtajana ja syntiensä Sovittajana, ja tämä on evankeliumia eli hyvä ilmoitus jokaiselle ihmiselle ja myös jokainen ihminen joka pyytää avukseen Jumalaa tässä asiassa Jeesuksen nimessä, sen avun myös saa elämäänsä ja tärkein asia ja parannus eli mielenmuutos on tätä jokaisen ihmisen kohdalla varmuudella.
Jumalan valtakunta juutalaisuutta Jeesuksessa
8
72
Vastaukset
Näin on asiat
Keitetystä lampaan päästä.
- TotuusEiPalaTulessa
Antiikin Andersen ....saahan sitä uskotella, mutta mieluummin katson totuutta silmiin :-)
- Juutalaisuus_tarkoittaa
Juutalaisuus tarkoittaa Luojan kiittämistä Kuningas Yeshuassa eli Pyhässä Hengessä ja sydämen ympärileikkaus on rakkautta uskossa ja toivossa Israelin Herraa kohtaan. Herra on Yksi!
- Raamatun_evankeliumi
Raamatun evankeliumi Jeesuksessa on juutalaisuutta Isässä Jumalassa, ja lupaukset annettu Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin ja Mooseksen ja profeettojen ja Jeesuksen ja apostolien kautta ja samoin monilla muillakin Jumalan pyhillä ollut elävää sanaa sydämissään ja suussaan ja samoin kirjoituksissa sitä pyhää ja hyvää iankaikkista evankeliumia.
- Tunnetaan_Raamattu
Tunnetaan Jeesus, sillä Israelin Herrana on Yksi Ainoa laatuaan, amen, halleluja! Jeesus Nasaretilainen on Jumalan valtakunnan Juutalaisten Kuningas ja palaa pian Jerusalemiin ja vihollisensa ovat silloin asetetut jalkojensa astinlaudaksi, kuten on Raamatussa kirjoitettu riivajavaltojen suuresta joukosta, jotka ovat hyökänneet Israelin Jerusalemiin ja hallinneet sitä 3,5 vuotta ennen Jeesuksen tulemusta.
- UskonnotMeniSekaisin
Jeesus on Kristittyjen herra, ei juutalaisten... :)
Jumalan poika on kuollut, kuulutettiin Egyptissä, kun Farao kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437091Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1125941Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233702- 543680
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173317Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252975Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412815Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322441- 492214
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291932