TeiTupa=hyvää ruokaa

suhariMansesta

Aloitan uuden keskustelun, koska tuo edellinen jossa on nyt uusia kommentointeja on niin totaalisen vanha alkuperältään.

Itse olen poikennut monesti TeiTuvalla lounaalla ja poikkean aina kun siihen on mahdollisuus. Erittäin hyvä ruoka ja monipuolinen tarjonta aina. Asiakaspalvelu vailla vertaansa, Inkeri ja koko henkilökunta ovat ystävällisiä ja huomaavaisia josta suuri kiitos Heille.
Teille, jotka kirjoittelette siitä että Inkeri käy Lidlissä -niin mitä sitten? Tietääkseni se ei ole kiellettyä ja mitä ihmettä se teille kuuluukaan?

Nimimerkki perhe-ensin1 14.07.2016 Olisit/olisitte voineet antaa palautetta suoraan ja heti, pois lähtiessänne.
Kun arvioidaan kokonaisuutta TeiTuvasta niin voidaan todeta, että hyvä iso parkkipaikka, kauniisti koristeltu terassi, vuodenaikojen mukaan. Erittäin siisti ja puhdas ravintola vessoja myöten. Pöydät eivät ole täynnä tiskiä/likaisia astioita edellisten ruokailijoiden jäljiltä jne.
Näin ollen, suosittelen lämpimästi kyseistä ruokapaikkaa kaikille ja lähetän TeiTuvan koko porukalla terveisiä ja kiireisiä (ikävä kyllä) työpäiviä aurinkoisella asenteella kuten aina.

15

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villemattila

      No olipas säälittävän surkea mainostusyritys. Paikka kohta konkassa, kun ei oikeaan mainostukseen rahat riitä vaan piti tälläinen räpellys vaan tänne tunkea?

      • Minä laadin aloituksen ja pidän tätä palstaa hyvänä markkinointikanavana paikallisille yrittäjille. Aikanaan Topin Talopalvelun markkinointi tehtiin pääosin tällä palstalla ja se tuotti hyviä tuloksia!


      • kakkalan.kuhvila
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minä laadin aloituksen ja pidän tätä palstaa hyvänä markkinointikanavana paikallisille yrittäjille. Aikanaan Topin Talopalvelun markkinointi tehtiin pääosin tällä palstalla ja se tuotti hyviä tuloksia!

        Topihan teki heti konkan rouvan alettua markkinointiin.


      • Konkurssi oli täysin sinun syytäsi!


      • ainon.konkka
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Konkurssi oli täysin sinun syytäsi!

        Miten täysin sivullinen voi olla syyllinen?


      • Sivullisilla ei ole mitään tekemistä Topin konkurssin kanssa. Syyllinen siihen olet pelkästään sinä!


      • outo.ukkeli
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sivullisilla ei ole mitään tekemistä Topin konkurssin kanssa. Syyllinen siihen olet pelkästään sinä!

        Miten minä olen syyllinen jonkun Topin konkkaan,
        enhän edes tunne tyyppiä.


      • Ai, sitä ollaan taas tuolla päällä!


    • SatunnainenMatkaaja

      On kokeiltu, ja lounas hyväksi havaittu.

    • suhariMansesta

      Nimimerkille villemattila 17.7.2016 17:53 kirjoitit..."mainostusyritys". mitä tuo sana tarkoittaa ? Mitenkä sinulla toimii luetun ymmärtäminen? Etkö huomannut nimimerkkiäni joten väännän sen sinulle "rautalangasta" -en ole kyseisen yrityksen omistaja/henkilökuntaan kuuluva. Olen ns tavallinen asiakas ja aloitin uuden keskustelun koska halusin, että muutkin saavat tietoa hyvästä lounaspaikasta eli vielä uudelleen TeiTupa=hyvää ruokaa.

    • turistibussikuski

      Inkerillä ei ole luottoa mihinkään tukkkuriin,niin täytyy käteisellä ostaa Lidlistä ja
      halvalla.Ja halvasta tavarasta ei hyväkään kokki saa hyvää ruokaa.Kyllä sen Sammissa
      näkee,mitä on halvalla tehty ruoka.Sama on Tei-Tuvalla.Valitettavasti asia on vain näin.Taso on laskenut muutamassa vuodessa 10-4.Ehkä Siporexsin loppuminen on
      vaikuttanut asiaan.

      • tukussa.kallista

        Mitä hyvää saa tukusta?


    • suhariMansesta

      Nimimerkille turistibussikuski 19.72016 15:18 Kyseenalaistan kommenttisi..."ei ole luottoa mihinkään tukkuriin". Miksikö kyseenalaistan, no taitaa olla taas näitä "mäku" (mää kuulin) juttuja:( Tiedän/tunnen useammankin ravintoloitsijan, pitopalvelu yrittäjän, grillin pitäjän, lounasruokala yrittäjän jne jotka käyvät Lidlissä ostoksilla koska hinnat siellä ovat paljon edullisemmat kuin tukussa. Mitä taas tulee ns tason laskemisesta, siihen en voi todeta muuta kuin, että aina kun olen poikennut niin on ollut oikein hyvää ruokaa:) Niin ja vielä lisäisin jotta milloin vaan olen poikennut niin hyvin usein bussikuski ajaa linja-autolla pihaan ja bussilastillinen ruokailijoita tullut lounaalle. Kuinkas usein itse olet poikennut/poikkeat TeiTuvalla?
      Summa summarum, makuasioitahan nämä ovat, mutta ei ole fiksua mollata yrittäjää hänen luottokelpoisuudestaan josta et varmasti tiedä totuutta.

      Nimimerkin tukussa.kallista 19.7.2016 17:39 olen samaa mieltä ja tukusta ei välttämättä saa aina hyvää ja tuoretta, se on ikävä kyllä fakta tietoa.

      • joku_muutos

        Kyllä siellä on ollut jo pisempää ongelmia tukkureiden kanssa,se voi tietysti
        johtua myös siittä että tukkkuliikkeillä ollenkin ruokapuolella laskuttaa
        tavara heti kun se on saapunut perille.Tiedän tämän koska siskollani on
        Ruokala toimintaa.Mutta kyllä on ne harvat Turistibussit ja Rekat jotka
        siellä enään poikkee.Ennen oli piha täynnä Busseja ja Rekkoja,että kyllä
        siihen joku syy täytyy olla. Eikä tässä lähellä ole muita paikkoja kun
        Paussipaikka,joka on aina täynnä.Ja Parkanon Shelli.


      • enempivähempi

        Se väite että tukussa olisi kalliimpaa tavaraa,ei pidä paikkaansa,tässä lähellä ei
        vain ole tukkua,ja mitä vähempi tilaat,sitä kalliimpaa tavara on.Esim:Valio ei
        edes toimita pieniä määriä.Pienin määrä on yksi häkki samaa tuotetta.Ja moni
        muukin tukkuliike on samoilla linjoilla. Tietysti jos on varaa niin tuohan ne vaikka
        yhden maitopurkin,mutta se maksaa.Ehkä sen saa Litdistä halvemmalla,mutta jos
        toiminnan pitäisi olla kannattavaa,niin kyllä tälläisissa paikoissa pitäisi olla joka
        päivä yli 100 maksavaa asiakasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe