hyvää alkavaa viikkoa

perintömökki

sinulle ihana mies ,olet ajatuksissani,joka päivä..toivon sinulle kaikkea hyvää..toivottavasti näemme vielä ,mulla on sua oikeesti ikävä.ajattelen vain sinua ..:)olet ikusesti sydämessäni,EI sinua voi unohtaa,,

24

1028

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllyynkin

Samoin suukkojen kera

• miesetsiinaista1

Missä päin kaipailet.

• mieskaipaaa

Huomenta kaipailen erästä vaaleaa naista jota näin aina joskus suurella kylä kaupalla.Ikävä kova en unohda sua koskaa nähtisiimpä pian.

• Parempaapäivänjatkoa
        mieskaipaaa kirjoitti:

Huomenta kaipailen erästä vaaleaa naista jota näin aina joskus suurella kylä kaupalla.Ikävä kova en unohda sua koskaa nähtisiimpä pian.

Jospa seuraavan kerran jo jututtaisit, etkä vastailisi täällä näköjään jonkun surkean trolli aloituksiin.

• mieskaipaaa
        Parempaapäivänjatkoa kirjoitti:

Jospa seuraavan kerran jo jututtaisit, etkä vastailisi täällä näköjään jonkun surkean trolli aloituksiin.

Heti jututan kun tiedän missä näe hänet

• perintömökki

Ap olet ajatuksissani joka hetki..nytkin ajattelen sinua .voimia töihin. .mä lomalla..viel 3vk toivottavasti voit sinäkin pitää lomaa..ikävä..

• Sullemyös

Kaikkee hyvää lomalle ja sitten sen jälkeenkin.
        Eipä paljon muuta sanottavaa - eiap.

• Ihmeellinenonelämä

Ja vielä ihmeellisempää on miesten tarve jauhaa palturia nettisivuilla.
        Aloituksessa ei pienintäkään tunnistetta .

• Innokkaillemiehille

Sanoisin vinkiksi että hellätkää hetkeksi ja miettikää rehellisesti onko mahdollista juuri teitä tarkoitettavan, oletteko oikeasti niin ihana kuin joku jostakin kirjoittaa.
        Ajatusta sähellyksen sijaan.

• tämäheille
        Innokkaillemiehille kirjoitti:

Sanoisin vinkiksi että hellätkää hetkeksi ja miettikää rehellisesti onko mahdollista juuri teitä tarkoitettavan, oletteko oikeasti niin ihana kuin joku jostakin kirjoittaa.
        Ajatusta sähellyksen sijaan.

vain halpaa huvia ja ajankulua.

• Hanging_Narsissos

Toisissa riippuminen ja toisten syyllistäminen ei ole reilua.

Etä-rakastuminen on mielisairasta.

• enkaipaaketään

Täysin samaa mieltä.

• perintömökki

Ei tää ole ETÄ RAKKAUTTA..IHAN silmästä silmään ..olen tavannut hänet miehen melkein joka päivä 9v.enkä saa häntä mielestäni.

• perintömökki

ApTässä sitä nyt jälleen kotona pyykkiä pestessä.lattioita imuroitessa.tiskejä tiskatessa.Ja tottakai sinua ajatellessa joka päivä..

• perintömökki

AP edelleen toivotan hyvää ja aurinkoista alkavaa työviikkoa sinulle mies..olet ajatuksissani ..mä paiskin kotona vielä pariviikkoa..:)omia töitäni

• ihanastaentiiä

mut samoin ilman hymiöitä öitä

• perintömökki

kyllä oot ihana,,ainakin minun mielestä. jos oot juuri hän:)

• kiinnostunut_mies
      • näinaluksi

Miksi et kerro hänelle?ota huomenna puhelin käteesi ja soita hänelle, hän voi jopa yllättyä..kun otat yhteyttä. .kysy vaikka kuulumisia..

• perintömökki

ap hyvää yötä mies..ja hyvää työpäivää huomiselle..luvannut 30 astetta lämmintä ..ajattelen sinua. mäkin lähden tästä nukkumaan,ja näkemään sinusta unta ..kun en muuten näe..:(mulla on ikävä sinua

• Mukavaa alkanutta viikkoa ja kauniita unia. Nyt nukkumaan kun huomenna on edessä työpäivä.

• ertger

HAISTA VITTU.

• perintömökki

Olen tänäänkin ajatellut sinua ..näitä kotihommia tehdessä..ei sinua saa mielestäni. .

• perintömökki

toivonkin sinulle ihana mies hyvää yötä ja kauniita unia..:)mul on ikävä sua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1608
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      519
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe