Väkisin rupesi taas perjantaina mietityttämään, että mitä ihmettä sitä osaisi tehdä 60 miljoonalla, tai tämän perjantain jälkeen jo 69 miljoonalla eurolla, jos sattuisi siihen vakioriviini napsahtamaan? Kun ei sitä kuitenkaan osaisi ruveta mitään rock'n'roll-tähtien luksuselämää viettämään. Ehkä sitä voisi asuntoa vaihtaa, ja venettä. Ehkä ostaa vielä pienemmän veneen rinnalle kalapaatiksi. Autot ei pahemmin kiinnosta eikä kesämökit. Hyvä jos kaksi miljoonaa saisin noihin kulumaan. Vuotuinen kulutus vähän nousisi, kun reissaaminen lisääntyisi ja siirtyisi business-luokkaan ja hienompiin hotelleihin, mutta tuskin menisi yli 100 000 euron/vuosi. Eli ehkä viidelle miljoonalle saisin keksittyä omaa kulutusta. Sitten voisi ostaa muutaman huoneiston muutamalle läheiselle sukulaiselle hyperhalvaksi vuokrakämpäksi. Mutta vieläkin olisi pitkälti yli 60 miljoonaa kulutettavaa...
No, on minulla pari jippoa takataskussa:
-voisin perustaa yhtiön, joka rakentaa vuokra-asuntoja Helsinkiin, sille vaikkapa 50 miljoonaa pääomaksi; sillä rahalla pitäisi syntyä 200-300 asuntoa kevyesti. Vuokraksi vaikkapa 10 euroa neliö tai allekin, se riittäisi ylläpito- ja hallinnointikuluihin.
-erilaisille sydäntäni lähellä oleville yhdistyksille voisi jaella muutaman miljoonan (Amnesty, Greenpeace, Hesy, muut eläinsuojeluyhdistykset jne.)
Mitäs muut sillä rahalla tekisivät? Asetetaan haasteen vuoksi pari reunaehtoa: nuo minun "takataskujipponi" on jo varattu ja perintöä ei saa suunnitella jättävänsä eli omaan elämään pitäisi rahat törsätä :)
Entäs jos multimiljonääri?
2
147
Vastaukset
- VäsynytElämään
Vähänkö tolla Naughty- tytöllä on hyvät tissit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MaiskisMaiskis
Mun miehen mulkku maistuu makkaralle:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273405Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122529Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.992482Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072154Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261516Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146