Entäs jos multimiljonääri?

Väkisin rupesi taas perjantaina mietityttämään, että mitä ihmettä sitä osaisi tehdä 60 miljoonalla, tai tämän perjantain jälkeen jo 69 miljoonalla eurolla, jos sattuisi siihen vakioriviini napsahtamaan? Kun ei sitä kuitenkaan osaisi ruveta mitään rock'n'roll-tähtien luksuselämää viettämään. Ehkä sitä voisi asuntoa vaihtaa, ja venettä. Ehkä ostaa vielä pienemmän veneen rinnalle kalapaatiksi. Autot ei pahemmin kiinnosta eikä kesämökit. Hyvä jos kaksi miljoonaa saisin noihin kulumaan. Vuotuinen kulutus vähän nousisi, kun reissaaminen lisääntyisi ja siirtyisi business-luokkaan ja hienompiin hotelleihin, mutta tuskin menisi yli 100 000 euron/vuosi. Eli ehkä viidelle miljoonalle saisin keksittyä omaa kulutusta. Sitten voisi ostaa muutaman huoneiston muutamalle läheiselle sukulaiselle hyperhalvaksi vuokrakämpäksi. Mutta vieläkin olisi pitkälti yli 60 miljoonaa kulutettavaa...

No, on minulla pari jippoa takataskussa:
-voisin perustaa yhtiön, joka rakentaa vuokra-asuntoja Helsinkiin, sille vaikkapa 50 miljoonaa pääomaksi; sillä rahalla pitäisi syntyä 200-300 asuntoa kevyesti. Vuokraksi vaikkapa 10 euroa neliö tai allekin, se riittäisi ylläpito- ja hallinnointikuluihin.
-erilaisille sydäntäni lähellä oleville yhdistyksille voisi jaella muutaman miljoonan (Amnesty, Greenpeace, Hesy, muut eläinsuojeluyhdistykset jne.)

Mitäs muut sillä rahalla tekisivät? Asetetaan haasteen vuoksi pari reunaehtoa: nuo minun "takataskujipponi" on jo varattu ja perintöä ei saa suunnitella jättävänsä eli omaan elämään pitäisi rahat törsätä :)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VäsynytElämään

      Vähänkö tolla Naughty- tytöllä on hyvät tissit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • MaiskisMaiskis

      Mun miehen mulkku maistuu makkaralle:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe