Kun matkustaa taksilla rahattomana ja kertoo taloustilanteen vasta perillä, on kyseessä lievä petos jota viranomaiset eivät noteeraa lainkaan. Junassa, ilman lippua, matka on n. 80. euron sakko automaattisesti sillä rikos kohdistuu valtioon. VR. Kaupungin kirjastosta, tyttöystävälle varastettu suuri seinäkello on myös rikoksena mitätön, jota poliisi ei edes tutki sillä kyseessä ei ollut veeärrän asemahallin kello. tai rikos muuttui mitättömäksi sillä varkaan veli on poliisi. Sama kellovaras myy varastettuja polkupyöriä, välittää alkoholia ja tupakkaa alaikäisille, vaanii tarpeeksi juopunutta kohdetta, jolta voisi jotain rahanarvoista muuttaa bisseksi. Tämä businesman panostaa jopa velkarahansa Eestiläiseen viinaan jota on helppo kaupata, varsinkin Sunnuntaisin, riippuvaisille jopa velaksi sillä velkarahat ovat kuin pankissa, nostettavissa / vaadittavissa tarvittaessa. Saman välittäjän ystävättären mukana katosi minulta useampi sata euroa. ilmoituksestani huolimatta asiaa ei tutkittu. ei edes ilmoitettu millään lailla. Kumma kun minulta, kuten myös eräältä eläkeläiseltä, voidaan viedä satoja euroja mitättömänä rikkeenä ja valtion 3.00 euron junalippurike on jo sakon paikka. Tässä pitäisi olla ylpeä oikeusvaltiostamme kun päättäjät / tutkijat eivät tee asialle ,mitään. odotetaan vain anaittuja eläkevuosia. Siis ilmeisesti virkava sulkee silmänsä konstaapelin veljen teoilta ja tuntien k.o. kriminalistin, jopa nimeltä, antaa siunauksensa välittäjävaras, poliisin veljelle. Kovin suuri osa k.o. alueelte kadonnutta omaisuutta liittyy samaan osoitteeseen ja henkilöön joten jotain häikkää on viranomaisten välinpitämättömyydessä. Sukulaisrakkauttako?
Viaton vs. valtio & vantaa
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804