Itsellä tulee huomenna vuosi täyteen :( Ja sekin oli kimppasaunassa joten en päässyt työntymään tai edes koskemaan.
Mies, milloin olet viimeksi edes nähnyt pimpin?
30
3952
Vastaukset
- Ukkipuoli
Näin tänään saunassa vaimon paljaan ja kiihottavan pimpin. Myös toisen nuoremman naisenalun pimppi oli mun nähtävänä. Nyt illemmalla olen saanu hyväillä ja naida vaimoo, ja vähä fantasioinu salaa nuoresta kosteasta pimpistä.
- ällötys
Hyi hitto,oli tietysti vaimosi tyttö.Toivottavasti vaimosi saa tietää ja potkii sinut pihalle elämästään ,säälin tuota tyttöä ja vaimoasi.Olet yökötys.
- Anonyymi
ällötys kirjoitti:
Hyi hitto,oli tietysti vaimosi tyttö.Toivottavasti vaimosi saa tietää ja potkii sinut pihalle elämästään ,säälin tuota tyttöä ja vaimoasi.Olet yökötys.
Olen samaa mieltä hyi pölvästi
- Kiälimiäs
Lauantaina Yyterin nakurannalla näkyi muutama pimppi, on aikaa kun on päässyt nuolemaan sitä herkkua!
viimeks vaimon pillun
- Anonyymi
Kbh
- naistenmiesX
Noin 20 minuuttia sitten.
- gfjhg123
perkeeleen kusirännit, kele, en kahtele pilluja vaan tyhjennän munat sinne kerran päivässä yleensä illalla, meillä on työnjako että jokainen hoidelkoon omat orgasminsa itse
- Project-365
Exän ja kaverin pinppiä näkee aika saunassa. Mutta ero sillä ole mitään seksuaalista merkitystä.
- onnähnyt
Se oli tänään n. klo 14.30
- eukkanuuba
tuossahan nuita pöriisee kun syysamppareita keltasessa jaffassa
- näinkainai
Katoava, luonnonvarahan se on en oo itekkää nähnyt, kun pitemmillä suorilla;(
- onhan-siitä
Jos oikein muistan, niin se oli yheksäntoista ja viiskymmentäseitsemän.
- vsa51
Vuosi Sitten Sain
- aah111
Tänä aamuna näin,kun morsian pukeutui ja lähti töihin
- Kutistunutnakki
Onhan siitä aikaa melkein kakskymentä vuotta kun oikeesti näin. Se on sama aika kun viimeksi onnetyomasti yritin tuherterrella siellä. Ei sitä mitään tullut.
- puutettao
saasnährä näkyyko ku puolisko tulle töistä, ku pistin sille piristävän tilannetarpeen, että siinä keittiön pöydällä ninkun kk sitten.
- heihoolettu
näin joku kuukausi sitten ja nussttiin ..kohta thaikkuihin ..siellä saa useammin kuin kylmässä pohjolassa..
Voi voi. 2,5 vuotta kun on nähnyt livenä. Poikamiehenä ylellistä herkkua. Kuumpa pääses nuolasemaan [email protected]
- Uuh
noinm 3 viikkoa sitten
- aika-kuluu-
Vanha aloitus, mutta niin on vastauskin. Se oli muistaakseni 19 ja 57, kun viimeksi näin.
- Anonyymi
Ainut kerta kun synnyin siitä 66 vuotta🤣😂
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H5v0N5
- Anonyymi
On siitä vuosia!
Kun vaimo laittoi seksiie stopin, eikä saunassakaan enää käydä yhdessä!
Missä sen pimpin sitten voisi nähdä?
Ommeksi om yksi valokuva, jossa silloinen morsiameni makaa sängyllä alasti,
Ei siinäkään pimppi varsinaisesti näy, mutta karvojen peittämä kumpu näkyy!
Kuvaa katsellessa on muutamatkin spermat tullut kullista päivänvaloon.- Anonyymi
Haluaisitko vaimoni kuvia, tykkäisin kun runkkaisit hänelle. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko vaimoni kuvia, tykkäisin kun runkkaisit hänelle. M 56v
Voisi olla kiihottavaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla kiihottavaa!!
Oletko mistä päin? Luotto kun kohdillaan molemmat nautimme. M 56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla kiihottavaa!!
Palaan myöhemmin. Voisin antaa myös vaimon pikkarit käytetyt kuvien lisäksi kun runkkaat.
- Anonyymi
En ole nähnyt koskaan naista alastomana, saati sitten intiimiä aluetta. Rinnat joskus vahingossa.
- Anonyymi
Ootko minkä ikäinen? T. Pari 47
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050