Miksi terroristit eivät tapa poliitikkoja?

Knowhowto

Olisi paljon tehokkaampaa valita kohteeksi valtaa pitäviä kuin tavallisia ihmisiä.

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uberalles

Niin, silloin poliitikkojen teennäisyys surunvalitteluista jäisi pois kun läheinen työkaveri listittäisiin. Nythän ne ovat vain sitä massaa, lukuja tylsässä muistiossa.

• totaalinenvaltio

Terrori on kytköksissä politiikkaan, politiikkojen junailema yhteiskunta.
      Pohjoiskorea ei kärsi terrorismista, kaapuilijat ammutaan välittömästi.

• kusetusta

Sen takia, koska ne ovat itse terroristeja, jotka ovat suunnitelleet nämä kaikki iskut. Osa iskuista on täysin lavastettuja ja ihmiset on ostettu sinne näyttelemään milloin mitäkin ja esittämään lapsensa menettänyttä vanhempaa tai silminnäkijää. Media kusettaa meitä kaikkia, sillä Suomen valtamedia kopio uutisensa suoraan isoilta ylikansallisilta kattoyhtiöiltään, jotka ovat täysin satanistisen eliitin hallussa. Eliitti ajaa yhdessä koko maailmaan Uutta Maailmanjärjestystä ja on itse iskujen ja suurimpien sotien suunnittelijoita. He käyttävät samaa taktiikkaa kuin esim. Natsit. Ensin otetaan aselait, joissa kansa luovuttaa terrorismin pelossa aseitaan pois, jotta ne eivät olisi uhkana. Sitä ennen järjestetään joko lavastettuja tai oikeita (mutta valehdellaan kaikki muu paitsi tapahtuman todellisuus). Sitten alkaakin rajummat otteet, jossa vallankäyttö lisääntyy ja yksilönoikeudet viedään hiljalleen. Natsi-Saksahan alkoi juuri niin. Se oli täysin satanistinen alusta asti. Ihmiset eivät tajua etsiä tietoa muualta ja kyseenalaistaa "uutisia". Roskaa ja kusetusta!

• nuke_em_all

Vai oliskohan vain sittenkin niin että poliitikkoja vahditaan ja suojellaan tarkemmin kuin tavallisia vähäarvoisia ihmismassoja. Keskimääräinen terroristihan on tyhmä kuin saapas. Mieti nyt, räjäyttäisitkö itsesi jonkin liuhuparran käskystä. En minäkään. Ei se imbesilli terroristi pääse edes lähelle sitä korkea-arvoista poliitikkoa kun se on jo niitattu ja suolattu.

• eikaikkialla

Irakissa, Afganistanissa, Syyriassa ja muualla terroristien iskut kohdistuvat usein politiikoihin, poliiseihin ja muihin valtaapitäviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1325
    4. 157
      1208
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      888
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      842
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe