tässä nyt sitten olisi paras ketju ikinä....
uusi ketju
32
327
Vastaukset
- MinäEnPelkääKuolemaaVitut on. Mene muualle ulisemaan. Tämä on minun foorumini. Minä päätä mitä täällä kirjoitetaan. Minä olen pikkulapsi. Salkkarit on maa ilman paras sarja ikinä! Venlan tissit on kivat. Minä rakastan sinua. - kyselijä-mitä kirjoteltaisiin? 

- JonneTäälläMennään panemaan muijia jou. - jonne13jou jou 
- hilja.-jonne13 kirjoitti:jou jou jonne hiljaa..... 

- jäämies00000Jäätävää tekstiä - HevonenPussaaMä tiedän mikä on pillu. 
- tietotoimistonuutinenHevonenPussaa kirjoitti:Mä tiedän mikä on pillu. sää mitää tiedä 
- UndulaattiSyöNyttietotoimistonuutinen kirjoitti:sää mitää tiedä Mä oon nähny sun munan, hihihihihihi. 

- HerraAurinkoinenTiesittekö te että....... 
- KokeilenKaikkiaDildoja...... 
- IhanTottaNäinOn....mä osaan kirjoittaa Suomi24-palstalle ja käydä kakalla? - vautsistavauVielä kun opit erottamaan noi kaksi toisistaan ja käymään potalla kakilla... Sit voi kehua 

- HulluPulupoikaJuku mä en tienny, mä oon syöny rahkaa tänään ja nyt mä meen ulos. Meen meen, mä oon niin rohkea. Äiti sano että mä oon rohkea poika. - CP-VammainenLopeta jo! 

- ImeSmällitIteÄiti! Isä kiusaa! yhyhyyyyyhhhhyyyyyyyyyyyyyy!!!! Äitiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! 
- kolmonenjaakkoykkönen on kakkonen 
- nostoliikenostetaan tämä parrasvaloihin 
- MitäKuuluuTänäänPanokone Pertti täällä. 
- MitäTänäänTapahtuuSeksi on kivaa. - ÄitiOnHotNiin on. Äiti tuntu niin hyvältä:D 

- PikkupoikaMattiOn niin kivaa, kun ei tarvitse mennä kouluun. 
- PositiivinenMieliHyvää loppukesää kaikille! Ollaan positiivisella mielellä liikkeellä! 
- JeesusTuleeHanki elämä! - kysyjä-------mistä löytyy paras elämä halvalla? 
- HymypoikaHymyileeAlepasta hyllypaikalta 324 

- alaston----paras ketju pudonnut liian alas - SimpsonsFamilyFlanders on ihan pilvessä. Homer rulaa! 

- vvvvvvvvvvvvѴ\/V∨v 
- DaijutJuoKaljaaVitun juntit, imekää mun munaa. - vaivanpalkkapaljonko maksat vaivasta 

- pukamapersevittu mä hakkaan tattiani 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713