Hei! Missähän pääsisin opiskelemaan astrologiaa, tavallisessa lukiossa? mitä siihen tarvittavaa pitäisi opiskella ja missä? Ja toinen kysymys, jos olen aurinko merkiltäni oinas ja IC merkiltä rapu. Mitä tämä tarkalleen ottaen kertoo minusta. Tiedän sen että se viittaa jotenkin kotiin. Olenko kotona kuin rapu, vai olenko silti oinas, mutta käyttäydyn
vähän ravun tapaan, rauhallisesti ja hiljaisesti jne. Voiko tämä IC merkki vaikuttaa jossain muualla kuin kotona? ja mikä merkki vaikuttaa ulkona? ja mikä määritellään kodiksi, oma talo, entäpä koulu?
Pari kysymystä
3
286
Vastaukset
Astrologiaa ei voi opiskella lukiossa!
Sitä voit opiskella ainostaan astrologien järjestämillä kurseilla tai kansalaisopistoissa esim.Tampereen suunnalla kursseja on ollut ainakin Ahjolalla ja Sampolalla muistaakseni..
Suosittelen ,että lainaat kirjastosta astrologiaa käsitteleviä kirjoja esim. Tuikki Lindbergin (toivon mukaan muistin nimen oikein)Opi astrologiaa kirjasta on hyvä aloittaa se on ainakin selkeä!
Astrologian kursseja voit käydä katsomassa tästä linkistä:
1 http://www.astrologiakeskus.com/- Oisku
Kiitän linkistä ja infosta.
- deserum
"Opetus" maksaa. Rahan poiskeräämistaito on astrologeja yhdistävä ominaisuus, ennustukset, selitykset ja tuomiot vain vaihtelevat laidasta laitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848