Moikka! Ajattelin tässä lähipäivinä alottaa tuon ns. Vesidieetin ja mietin vain, että olisko kenelläkään kokemuksia kyseisestä dieetistä? Kuinka paljon kiloja lähtee esim. 5-7 päivässä? Ja kuinka kauan dieettiä voi jatkaa, ilman pyörtyilyä jne. ?
Vesidieetti
8
6776
Vastaukset
- Läskeistäläskein
Voitko selittää ton vesidietin? Onko tossa tarkotuksena paasrota ja juoda vaan vettä? Oisin ehkä itsekkin halukas alottamaan :D
- IWantThis
En tiedä onko tuon varsinaisen vesidieetin idea juoda vain vettä (?), mutta itse vesidieetiksi kutsun diettiä, jossa juon ainoastaan vettä syön jääpaloja. Eli tästä jälkimmäisestäohjeita kyselen. Kunpa vain tietäisi just että kuinka kauan tällasta ns. Paastoa voi jatkaa ilman mitään vakavempia oireita...
- vesipöhö
No sen koet äkkiä 3 vrk ja jos jotain piilossaolevia sairauksia pääset ambulanssi kyydillä sairaalaan.
- Netinnoita
Tämä dieetti perustuu siihen, että päivässä juodaan noin 2 litraa vettä. Siis joka välissä
juodaan kylmää/kylmähköä vettä.
Lasillinen vettä ennen jokaista ateriaa ja välipalaa vähentää ruokahalua sekä antaa kylläisemmän olon.
Veteen ei saa lisätä sokeria eikä hunajaa.
Ateriaa ei saa korvata pelkällä vedellä.
Ota päivittäin myös monivitamiini tabletti, koska lisääntynyt virtsaaminen poistaa kehostasi enemmän ravinteita. - fatproana
ei kannata alottaa!! ite olin viime syksynä ihan koukus siihen oikeest olin kokoajan "vesidieetil" tai siis vesipaastol mikä ny onkaan. nii meni ihan överiks ku en sit osannu syödä "vähän" ku olin yleensä 2-5 pv (joskus 6-8pv) vesipaastol nii sit jossain vaihees tulee ihan kauheen huono olo ja nälkä et alat ahmimaan sit vaan oksentamaan ja taas vesipaastolle seuraavana päivänä :):) laihdut nesteitä eli kilot tulee heti takas ku syöt!! olin vähä aikaa sitte osastol ja söin jtn tyylii alle 400kcal ja laihduin siin 3 viikos ihan sitä läskii tai no rasvaa mitä onkaan. nii syö mielummii vaik 300kcal ku vesipaasto!! laihduin yleensä ekoina päivinä kilon (jos viel urheili) ja sit se laihtuminen alko hidastuu. oon ite koittanu vaa syödä mahd. vähän ja urheilla ihan älyttömästi et paino putoo eikä tuu takas tai ei ainakaan nii nopee :DD laihduin osastol 6kg eikä oo tullu takas.
- Äläkoita
Toi on vaarallista! Itel meinas käydä huonosti!
- yaSoo
Heissan mul lähti viikossa se 7 kg
- Adaaqq
Itse olin viimesyksyllä ja lähti painoo aika nopeasti mutta luulempa et lähti suurimmaks osaks vain nestettä olo oli kokoaja iha hirvee ja pyörrytti mutta en nyt hirveästi kadu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768