Vesidieetti

IWantThis

Moikka! Ajattelin tässä lähipäivinä alottaa tuon ns. Vesidieetin ja mietin vain, että olisko kenelläkään kokemuksia kyseisestä dieetistä? Kuinka paljon kiloja lähtee esim. 5-7 päivässä? Ja kuinka kauan dieettiä voi jatkaa, ilman pyörtyilyä jne. ?

8

7549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskeistäläskein

      Voitko selittää ton vesidietin? Onko tossa tarkotuksena paasrota ja juoda vaan vettä? Oisin ehkä itsekkin halukas alottamaan :D

      • IWantThis

        En tiedä onko tuon varsinaisen vesidieetin idea juoda vain vettä (?), mutta itse vesidieetiksi kutsun diettiä, jossa juon ainoastaan vettä syön jääpaloja. Eli tästä jälkimmäisestäohjeita kyselen. Kunpa vain tietäisi just että kuinka kauan tällasta ns. Paastoa voi jatkaa ilman mitään vakavempia oireita...


    • vesipöhö

      No sen koet äkkiä 3 vrk ja jos jotain piilossaolevia sairauksia pääset ambulanssi kyydillä sairaalaan.

    • Netinnoita

      Tämä dieetti perustuu siihen, että päivässä juodaan noin 2 litraa vettä. Siis joka välissä
      juodaan kylmää/kylmähköä vettä.

      Lasillinen vettä ennen jokaista ateriaa ja välipalaa vähentää ruokahalua sekä antaa kylläisemmän olon.
      Veteen ei saa lisätä sokeria eikä hunajaa.
      Ateriaa ei saa korvata pelkällä vedellä.
      Ota päivittäin myös monivitamiini tabletti, koska lisääntynyt virtsaaminen poistaa kehostasi enemmän ravinteita.

    • fatproana

      ei kannata alottaa!! ite olin viime syksynä ihan koukus siihen oikeest olin kokoajan "vesidieetil" tai siis vesipaastol mikä ny onkaan. nii meni ihan överiks ku en sit osannu syödä "vähän" ku olin yleensä 2-5 pv (joskus 6-8pv) vesipaastol nii sit jossain vaihees tulee ihan kauheen huono olo ja nälkä et alat ahmimaan sit vaan oksentamaan ja taas vesipaastolle seuraavana päivänä :):) laihdut nesteitä eli kilot tulee heti takas ku syöt!! olin vähä aikaa sitte osastol ja söin jtn tyylii alle 400kcal ja laihduin siin 3 viikos ihan sitä läskii tai no rasvaa mitä onkaan. nii syö mielummii vaik 300kcal ku vesipaasto!! laihduin yleensä ekoina päivinä kilon (jos viel urheili) ja sit se laihtuminen alko hidastuu. oon ite koittanu vaa syödä mahd. vähän ja urheilla ihan älyttömästi et paino putoo eikä tuu takas tai ei ainakaan nii nopee :DD laihduin osastol 6kg eikä oo tullu takas.

    • Äläkoita

      Toi on vaarallista! Itel meinas käydä huonosti!

    • yaSoo

      Heissan mul lähti viikossa se 7 kg

    • Adaaqq

      Itse olin viimesyksyllä ja lähti painoo aika nopeasti mutta luulempa et lähti suurimmaks osaks vain nestettä olo oli kokoaja iha hirvee ja pyörrytti mutta en nyt hirveästi kadu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe