Mitä mieltä olette Talenomin hintatasosta? Itse koen sen järkyttävän suureksi. Itselläni on pienyritys ja laskutan asiakkaitani Talenom Onlinen kautta (näistä laskujen lähetyksistä tulee tietysti erillinen lasku myöhemmin). Kaikkiaan tilitapahtumia on keskimäärin 25-35kpl ja lisäksi asiakkaiden suoritukset (n.25kpl), jotka siirtyvät suoraan Onlinen kautta tilitetyiksi. Siis varsinaisia kirjauksia (ostoja ym.) on se 25-35kpl. Tästä ilosta (kirjanpito ja alv-ilmoitus) saan maksaa noin 400 euroa per kk. Onko teidän mielestänne Talenomin hinnoittelu kohdallaan?
Kirjanpidon hinta Talenom?
9
5411
Vastaukset
- lestafirma
Ihan kohdallaan Talenomin kannalta katsottuna. Sinun kannaltasi katsottuna maksat tuplahintaa. Totta kai saat tehdä niin - ja hurskaat lestadiolaiset kiittävät...
- Tilintargastaja
Nää pilvessäovat järjestelmät laskee väärin, raporteissa on vikaa, he eivät korjaa vaikka pyydettäisiin.
Eräälläkin asiakkaalla kuukausimyynntit kirjattiin vanhalla tositetavalla, sitten otettiin vuosimyynti, poikkesi useamman tonnin, ihmeteltiin, paljastus, et raportti laski aina kalenterivuoden kun piti laskea heinä-kesäkuu.
Palkkojen vuosi-ilmoitukset väärin, jostain syystä alkoi palkanmaksutilille kirjautumaan saldoa, kun pitäs mennä nollille kuukauden lopussa kun palkat kirjattu.. vidu. Hyvä ohje kuukausirapostisssa jokin vika, oikaise saldo palkat tilille, kiva selittää verotarkastajalle, ketään ei kiinnosta korjata raportteja.
Eräässäkin yhtiässä jonkun tallennusvirheen takia päiväkirjasta puuttui tositteita, pääkirjasta ne löytyi mutta ne oli viimeisenä.. tosi sekasotkua, ihan kuin internet linja pätkisi.
Aina tarkastuksissa on jokin tietokanta häiriö, ihmeellisiä korjaustositteita.
Jos käytätte pilveä, niin hommatkaa VPN linjat, tulee kalliiksi, mutta ei pätki niin herkästi. - keka.tietaako
niin mitä tuo nyt voisi olla. ns transaktiokustannukset 2 * 25 euroa tiliotteiden haku ohjelmistopalikat varmaan n.100 - 150 euroa (osto ja myyntireskut kirjanpito. 1 - 2 tuntia duunia. Siitähän päästään lähelle 400 euroa sis alv.
- yrittaja2002
Itse olen huomannut 7 vuotta sitten että pilvipalvelu järjestelmät maksaa enemmän mitä perinteiset. Olen saanut Talenomilta kolme tarjousta kirjanpidosta ja koskaan ei olla sopimukseen päästy, kahdessa viimeisessä oli hinta syy ja yhdessä ohjelmisto.
- Sall60
Talenom on tosi kallis!!! Jos haluaa pienentää kirjanpidon kustannksia, niin kannattaa valita pieni tilitoimisto. Minä valitsin sellaisen, jossa yrittäjä työskentele yksin. Hintataso on kohtuullinen, esim 50 tositetta/kk hinta n 150 eur sis alv. Palkanlaskenta ja tilinpäätös veroilmoituksineen erikseen.
- YrittäjäOy
Tosi kallis mielestäni noilla tiedoilla. Esimerkiksi Talousverkko Oy paljon edullisempi ja hyvä palvelutaso oman kokemuksen perusteella. Riippuu tietysti minkälaisen kirjanpitäjän satut saamaan sieltä. Ja ei, en ole itse siellä töissä tai osakkeen omistaja, vaan asiakas.
- kirjanpitoyritys2
Datamike kirjanpito maksaa 99 eur alv eikä siinä ole mitään kuukausi tai transaktiomaksuja tai muita kuukausimaksuja..
- Anonyymi
Siis todella kallista. Varmaan toimiva kirjanpitotoimisto varakkaille yrityksillä, jolla on varaa maksaa jokaisesta pienestä muutoksesta. Meillä oli Talenomissa kirjapito, mutta ei ollut varaa pitää sitä kuin puoli vuotta. Vaihdoimme kirjapitotoimistoa ja kulut puolittuivat ja palvelu parantui,
- Anonyymi
Katsokaapa toinenkin ketju, Talenomin kirjanpitopalvelusta yrittäjä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179