Kirjanpidon hinta Talenom?

YrittäjäYrittää

Mitä mieltä olette Talenomin hintatasosta? Itse koen sen järkyttävän suureksi. Itselläni on pienyritys ja laskutan asiakkaitani Talenom Onlinen kautta (näistä laskujen lähetyksistä tulee tietysti erillinen lasku myöhemmin). Kaikkiaan tilitapahtumia on keskimäärin 25-35kpl ja lisäksi asiakkaiden suoritukset (n.25kpl), jotka siirtyvät suoraan Onlinen kautta tilitetyiksi. Siis varsinaisia kirjauksia (ostoja ym.) on se 25-35kpl. Tästä ilosta (kirjanpito ja alv-ilmoitus) saan maksaa noin 400 euroa per kk. Onko teidän mielestänne Talenomin hinnoittelu kohdallaan?

9

5411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lestafirma

Ihan kohdallaan Talenomin kannalta katsottuna. Sinun kannaltasi katsottuna maksat tuplahintaa. Totta kai saat tehdä niin - ja hurskaat lestadiolaiset kiittävät...

• Tilintargastaja

Nää pilvessäovat järjestelmät laskee väärin, raporteissa on vikaa, he eivät korjaa vaikka pyydettäisiin.

Eräälläkin asiakkaalla kuukausimyynntit kirjattiin vanhalla tositetavalla, sitten otettiin vuosimyynti, poikkesi useamman tonnin, ihmeteltiin, paljastus, et raportti laski aina kalenterivuoden kun piti laskea heinä-kesäkuu.
      Palkkojen vuosi-ilmoitukset väärin, jostain syystä alkoi palkanmaksutilille kirjautumaan saldoa, kun pitäs mennä nollille kuukauden lopussa kun palkat kirjattu.. vidu. Hyvä ohje kuukausirapostisssa jokin vika, oikaise saldo palkat tilille, kiva selittää verotarkastajalle, ketään ei kiinnosta korjata raportteja.
      Eräässäkin yhtiässä jonkun tallennusvirheen takia päiväkirjasta puuttui tositteita, pääkirjasta ne löytyi mutta ne oli viimeisenä.. tosi sekasotkua, ihan kuin internet linja pätkisi.

Aina tarkastuksissa on jokin tietokanta häiriö, ihmeellisiä korjaustositteita.

Jos käytätte pilveä, niin hommatkaa VPN linjat, tulee kalliiksi, mutta ei pätki niin herkästi.

• keka.tietaako

niin mitä tuo nyt voisi olla. ns transaktiokustannukset 2 * 25 euroa tiliotteiden haku ohjelmistopalikat varmaan n.100 - 150 euroa (osto ja myyntireskut kirjanpito. 1 - 2 tuntia duunia. Siitähän päästään lähelle 400 euroa sis alv.

• yrittaja2002

Itse olen huomannut 7 vuotta sitten että pilvipalvelu järjestelmät maksaa enemmän mitä perinteiset. Olen saanut Talenomilta kolme tarjousta kirjanpidosta ja koskaan ei olla sopimukseen päästy, kahdessa viimeisessä oli hinta syy ja yhdessä ohjelmisto.

• Sall60

Talenom on tosi kallis!!! Jos haluaa pienentää kirjanpidon kustannksia, niin kannattaa valita pieni tilitoimisto. Minä valitsin sellaisen, jossa yrittäjä työskentele yksin. Hintataso on kohtuullinen, esim 50 tositetta/kk hinta n 150 eur sis alv. Palkanlaskenta ja tilinpäätös veroilmoituksineen erikseen.

• YrittäjäOy

Tosi kallis mielestäni noilla tiedoilla. Esimerkiksi Talousverkko Oy paljon edullisempi ja hyvä palvelutaso oman kokemuksen perusteella. Riippuu tietysti minkälaisen kirjanpitäjän satut saamaan sieltä. Ja ei, en ole itse siellä töissä tai osakkeen omistaja, vaan asiakas.

• kirjanpitoyritys2

Datamike kirjanpito maksaa 99 eur alv eikä siinä ole mitään kuukausi tai transaktiomaksuja tai muita kuukausimaksuja..

• Anonyymi

Siis todella kallista. Varmaan toimiva kirjanpitotoimisto varakkaille yrityksillä, jolla on varaa maksaa jokaisesta pienestä muutoksesta. Meillä oli Talenomissa kirjapito, mutta ei ollut varaa pitää sitä kuin puoli vuotta. Vaihdoimme kirjapitotoimistoa ja kulut puolittuivat ja palvelu parantui,

• Anonyymi

Katsokaapa toinenkin ketju, Talenomin kirjanpitopalvelusta yrittäjä kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82