Happy Joe - ravintolan lounas

lounaalle3

Happy Joet on uusi lounasravintola Lohjalla, mutta mitä mieltä sen hintalaatusuhteesta? Saisko olla esim parempi salaattipöytä ja enemmän mausteita

29

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohjalounastaja

Sais olla vähemmän mausteita, ruoka on AINA täysin ylisuolaista, etenkin keitot. Muutenkin lounas on joka kerta ollut pettymys (käynyt n. 5 krt), enkä aio enää palata kyseiseen puljuun. Palvelukaan ei ole ollut mitenkään kehuttavaa kertaakaan.

• Cletus

Keskinkertainen ruoka ja "cool" nimi. Ja mehtäläiset kehuvat kilvan.

• nippinappid

Happy Joe on keskinkertainen miinus. Hyviä on ABC, jossa käytetään vain suomalaista lihaa. Toinen hyvä on Cafe Lauri, jossa maukkaat salaatit. Nahkurintallia suosin.

• AssiApina

Happy Joe's tarjoaa kulmakunnan suurimmat Hampurilaiset. Katsokaas hintaa, aika hyvä tarjous ja parhaat raaka aineet. Kiva nautiskella kun katsoo esim tuopin ääressä urheilua, jota tulee monelta ruudulta. Erikoiskiitos hyville tarjoilijoille ja koko palvelulle.
      Tätä paikkaa olen Lohjalaisena odottanut. Täytyypä tuo lounas testata, kuulema maukas.

• IloinenLohjalainen

Nyt vissiin "Häppärin" facessa joku arvonta josta voi voittaa lahjakortin...

• Lounaallemars

Minäs päivänä Häppärissä on tuo BBQ-lounas? Muistaakos kukaan ja onko kukaan käynyt sitä syömässä? Tekisi nimittäin mieli herkutella aitoon amerikkalaiseen tyyliin grillatulla possulla lisukkeineen. Ehkä mausteista kanaakin kutkuttaisi saada.

• ensuosittele

ankea ruoka. aina pettymys.

• MätsäriMats

Tänään on se suosittu BBQPerjantain. Oli hyvää kun äsken kävin! Maissit ja ylikypsä possu on ihan must ja match made in heaven.

• MichalJ

Happys Joe on ravintola, joka kuuntelee asiakkaitaan. Nyt lounas on entistä parempi ja monipuolisempi. Itseasiassa aika paljonkin monipuolisempi nyt kera runsaan alkupalapöydän. Tarjolla vaikkapa tänään: Broileripasta 9,50€,Juustoburgeri 10,50€
      Possunleike, yrttikastiketta 11,50€. Sopii ravintolan tyyliin olla näin

• samaasarjaa

Kun ennenkin siinä rakennuksessa olleet paitsi, että Martina oli parempi. Ei se, että myydään tyyliin metri kertaa metri hampurilaisia tee ruoasta/paikasta hienoa jne. Voihan sitä toki myydä vaikka 20l kokis tuoppeja mutta kuka sellasen viittii tilata ja juoda?

• Curccuma

Sana uudistuneesta (täysin) lounaasta lienee kiirinyt koko kulmakunnan, koska tänään oli täyttä. Vai vaikuttaako se pöytien vapautumiseen, että ruoka-annokset tehdään nyt yksilöllisesti käsityönä kaikille erikseen keittiössä bufée-henkisen tarjoilun sijaan.

• MikeBungaham

Samat tapakset päiväst toiseen alkupala pöydässä. Lämpöiset ruuat ok.

• Enolekokeillut

Mitä mieltä uudesta lounaasta?

• RoopeAnkkaaa

BBQ perjantai vissiin jouduttiin lopettaa kun jotkut urheilijat söi niin paljon et ois mennyt konkkaan.

• monsterinkaveri
      • 222221

Saiks joku syötyy sen sit?

• TaukkiTaavi

Länskärissä kuulema juttu tosta. En löytänyt. Sen kuulin, että lounas halventunut 8:50

• kokemuksiakosais

Onko kukaan käynyt viimeaikoina? kokemuksia

• Syöjä

On käynyt. Parhaat 'alkusalaatit', kaikenlaista hyvää syötävää kuten pieniä lihapullia, fetaa, sinihomejuustoa, lämmintä tuoretta leipää jne.. Hampparit ovat aina olleet hyviä. Viimeaikoina olen käynyt vain Happy Joessa lounaalla.

• Player888

Kuulin että ois brunssiakin tulossa.

• pettyneet

Joo kuule kiitos TOSI PALJON VAAN "VINKISTÄ". Ei ollut brunssia. Turha käynti..

• huhu-ukkoeli

Hirvi kuulema ryskännyt ovesta sisään tekivät siitä riista burgerin

• Nylon222

vaimoni sai palanut ruokaa lounaaksi. salaatti hyvä.

• köyhärikas

Buffalounas oli parempi. Uusittu liian kallis, kestää ruoan saaminen liian kauan ja liian pieniä annoksia. Puolen tunnin safkiksella myöhästyy auttamatta joka kerta kun saaminen kestää.
      Hyvää ruoka on silti.

• LottaFani

missä ihana lotta?

• perijätärr

Loistavat keitot. Hohtavat pimeäsä

• Humvee2

Sitä tuossa yksi ilta mietin et kun Happy Hourin logossa apina tarjoilee kerroshampurilaista, niin mites suu pannaan kun eihän ko. ravintolassa ole edes koko kerrosburgeria valikoimassa. Hodarit saa toki "tuplaputkilla".

• hollaback

Kiva, vähän rennompi paikka. Tätä on lohjalle kaivattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe