Happy Joet on uusi lounasravintola Lohjalla, mutta mitä mieltä sen hintalaatusuhteesta? Saisko olla esim parempi salaattipöytä ja enemmän mausteita
Happy Joe - ravintolan lounas
29
398
Vastaukset
- Lohjalounastaja
Sais olla vähemmän mausteita, ruoka on AINA täysin ylisuolaista, etenkin keitot. Muutenkin lounas on joka kerta ollut pettymys (käynyt n. 5 krt), enkä aio enää palata kyseiseen puljuun. Palvelukaan ei ole ollut mitenkään kehuttavaa kertaakaan.
- Cletus
Keskinkertainen ruoka ja "cool" nimi. Ja mehtäläiset kehuvat kilvan.
- nippinappid
Happy Joe on keskinkertainen miinus. Hyviä on ABC, jossa käytetään vain suomalaista lihaa. Toinen hyvä on Cafe Lauri, jossa maukkaat salaatit. Nahkurintallia suosin.
- AssiApina
Happy Joe's tarjoaa kulmakunnan suurimmat Hampurilaiset. Katsokaas hintaa, aika hyvä tarjous ja parhaat raaka aineet. Kiva nautiskella kun katsoo esim tuopin ääressä urheilua, jota tulee monelta ruudulta. Erikoiskiitos hyville tarjoilijoille ja koko palvelulle.
Tätä paikkaa olen Lohjalaisena odottanut. Täytyypä tuo lounas testata, kuulema maukas. - IloinenLohjalainen
Nyt vissiin "Häppärin" facessa joku arvonta josta voi voittaa lahjakortin...
- Lounaallemars
Minäs päivänä Häppärissä on tuo BBQ-lounas? Muistaakos kukaan ja onko kukaan käynyt sitä syömässä? Tekisi nimittäin mieli herkutella aitoon amerikkalaiseen tyyliin grillatulla possulla lisukkeineen. Ehkä mausteista kanaakin kutkuttaisi saada.
- ensuosittele
ankea ruoka. aina pettymys.
- MätsäriMats
Tänään on se suosittu BBQPerjantain. Oli hyvää kun äsken kävin! Maissit ja ylikypsä possu on ihan must ja match made in heaven.
- MichalJ
Happys Joe on ravintola, joka kuuntelee asiakkaitaan. Nyt lounas on entistä parempi ja monipuolisempi. Itseasiassa aika paljonkin monipuolisempi nyt kera runsaan alkupalapöydän. Tarjolla vaikkapa tänään: Broileripasta 9,50€,Juustoburgeri 10,50€
Possunleike, yrttikastiketta 11,50€. Sopii ravintolan tyyliin olla näin - samaasarjaa
Kun ennenkin siinä rakennuksessa olleet paitsi, että Martina oli parempi. Ei se, että myydään tyyliin metri kertaa metri hampurilaisia tee ruoasta/paikasta hienoa jne. Voihan sitä toki myydä vaikka 20l kokis tuoppeja mutta kuka sellasen viittii tilata ja juoda?
- Curccuma
Sana uudistuneesta (täysin) lounaasta lienee kiirinyt koko kulmakunnan, koska tänään oli täyttä. Vai vaikuttaako se pöytien vapautumiseen, että ruoka-annokset tehdään nyt yksilöllisesti käsityönä kaikille erikseen keittiössä bufée-henkisen tarjoilun sijaan.
- MikeBungaham
Samat tapakset päiväst toiseen alkupala pöydässä. Lämpöiset ruuat ok.
- Enolekokeillut
Mitä mieltä uudesta lounaasta?
- RoopeAnkkaaa
BBQ perjantai vissiin jouduttiin lopettaa kun jotkut urheilijat söi niin paljon et ois mennyt konkkaan.
- monsterinkaveri
Kaikki viikoloppuna kannustaa kun mun kaveri AIKOO SYÖDÄ KOKONAAN tämän hampurilasen. hän on voittanut maailmalla monta hampurilais haastetta.
http://www.lansi-uusimaa.fi/artikkeli/422069-ravintolan-jattihampurilainen-jai-syomatta-lauantaina-lohjalla-tarjolla-taas
tossa on siittä kuva. hampurilaisesta! helppo nakki.- 222221
Saiks joku syötyy sen sit?
- TaukkiTaavi
Länskärissä kuulema juttu tosta. En löytänyt. Sen kuulin, että lounas halventunut 8:50
- kokemuksiakosais
Onko kukaan käynyt viimeaikoina? kokemuksia
- Syöjä
On käynyt. Parhaat 'alkusalaatit', kaikenlaista hyvää syötävää kuten pieniä lihapullia, fetaa, sinihomejuustoa, lämmintä tuoretta leipää jne.. Hampparit ovat aina olleet hyviä. Viimeaikoina olen käynyt vain Happy Joessa lounaalla.
- Player888
Kuulin että ois brunssiakin tulossa.
- pettyneet
Joo kuule kiitos TOSI PALJON VAAN "VINKISTÄ". Ei ollut brunssia. Turha käynti..
- huhu-ukkoeli
Hirvi kuulema ryskännyt ovesta sisään tekivät siitä riista burgerin
- Nylon222
vaimoni sai palanut ruokaa lounaaksi. salaatti hyvä.
- köyhärikas
Buffalounas oli parempi. Uusittu liian kallis, kestää ruoan saaminen liian kauan ja liian pieniä annoksia. Puolen tunnin safkiksella myöhästyy auttamatta joka kerta kun saaminen kestää.
Hyvää ruoka on silti. - LottaFani
missä ihana lotta?
- perijätärr
Loistavat keitot. Hohtavat pimeäsä
- Humvee2
Sitä tuossa yksi ilta mietin et kun Happy Hourin logossa apina tarjoilee kerroshampurilaista, niin mites suu pannaan kun eihän ko. ravintolassa ole edes koko kerrosburgeria valikoimassa. Hodarit saa toki "tuplaputkilla".
- hollaback
Kiva, vähän rennompi paikka. Tätä on lohjalle kaivattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279