Minulla on teoria Abramsversen "vaihtoehtoisen" aikajatkumon kohtalosta. Koko Abramsverse syntyi olosuhteissa joissa toisesta aikajatkumosta tultiin tunkeilemaan ja muutettiin historian kulkua, muttei kuitenkaan pysyvästi. Abramsversen universumi on epävakaa: aikajana heittelehtii holtittomasti ja tapahtumat primeversen maailmasta tulevat henkilöinä ja tapahtumina hallitsemattomasti vastaan liian aikaisin Abramsversessä.
Abramsverse saattaa romahtaa lopulta ja lakata olemasta kvanttifyysisen holtittoman heittelyn takia tai vaihtoehtoisesti aikalinja korjaa itsensä (Spock sanoi, että aikajatkumo yrittää korjata itsensä), jolloin Abramsversen tapahtumat johtavat lopulta kohtaamispisteeseen primeversen kanssa ja aikalinja palautuu normaaliksi. Molemmissa tapauksissa lopputulos on yksi ainoa primeverse, se ainoa olemassaoleva oikea Star Trekin aikajatkumo jonka tunnemme.
Kolmas vaihtoehto aikajanan korjautumiseen on se, että USS Enterprise NCC-1701-E seuraa primeversen Spockin aikamatkaa (hieman perässä) ja ilmestyy tuhoamaan Naradan ennen kuin se käy Kelvinin kimppuun. Näin vaihtoehtoinen aikalinja ei lopulta synny ollenkaan. Kapteeni Picard miehistöineen palaa omaan aikaansa pelastettuaan Kelvinin menneisyydessä.
Kaikkiaan koko Abramsverse on perseestä, syvältä ja poikittain.
Teoriani Abramsversen kohtalosta
abramsverseloppuu
0
981
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757