lallatilaa uutta pukkaa ...

pyhpyhjapyh

http://www.adventistreview.org/church-news/story4200-new-report-says-record-126-million-people-joined-church-last-year

Niin sitä pitää.

58

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lallatilaa, eipä tuu sitä hampaatonta puusepän poikaa siis takaisin.

Ja onko tuo nyt yllätys, että missä kyseisen jenkkilahkon taikausko käy vielä kaupaksi? Ei minulle.

• Enkeliolento

Bushmannilla vielä hakusessa uskonasiat. Uskosta osattoman on turhaa arvioida hengellisiä asioita. Tuu uskoon ja keskustele sitten uskovaisten kanssa. Varmaan sinulla paha olla, kun et ymmärrä Jumalasta yhtään mitään. Tänäkin päivänä on pelastuksen mahdollisuus. Tartu siihen, ennenkuin on liian myöhäistä.

• pyhpyhjapyh

Ihan yhdentekevää kelpaako sulle vai ei. Kukaan ei jää kaipaamaan sua.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Ihan yhdentekevää kelpaako sulle vai ei. Kukaan ei jää kaipaamaan sua.

Olipas kristillistä. No onneksi nuo huijatut tulevat huomaaman saman kuin minäkin.

• Enkeliolento
        bushmanni kirjoitti:

Olipas kristillistä. No onneksi nuo huijatut tulevat huomaaman saman kuin minäkin.

Bushmanni oletko itse harhaanjohdettu? Oletko uskosi heittänyt roskakoppaan pienistä vastoinkäynneistä? Ei mikään ylpeyden aihe, vaan haaksirikkona olet nyt tuuliajolla. Olet tuulenviemää, etkä omaa juurta lainkaan.

Rm. 12: 2. "Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä."

• Enkeliolento kirjoitti:

Bushmanni oletko itse harhaanjohdettu? Oletko uskosi heittänyt roskakoppaan pienistä vastoinkäynneistä? Ei mikään ylpeyden aihe, vaan haaksirikkona olet nyt tuuliajolla. Olet tuulenviemää, etkä omaa juurta lainkaan.

Rm. 12: 2. "Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä."

Minkä jumalan tuhansista sinä olet valinnut? Olet 99.9 % ateisti itsekin.

• näin.on
        bushmanni kirjoitti:

Minkä jumalan tuhansista sinä olet valinnut? Olet 99.9 % ateisti itsekin.

Tiedän että olet viisas kirjoittaja vaikken jaakaan kanssasi samaa näkemystä. Nyt osuit kuitenkin ehkäpä suutuspäissäsi tai mistä minä sen tiedän minkä takia mutta kuitenkin väärään. Ei semmoista ole olemassakaan kuin 99.9% ateisti jos uskoo yhteenkään jumalaan. Ateisti on ihminen joka ei usko mihinkään Jumalaan, muut jotka uskovat eivät ole ateistejä. Tässä ei ole tarkoituksena antaa takaisin mutta totean vaan että tuo 99.9% ateisti yhden ihmisen kohdalla on täysin mahdoton yhtälö jos se ajatellaan niin kuin se on määritelty.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Sinä saat ihan sitä mitä tilaat.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Sinä saat ihan sitä mitä tilaat.

Niin saan. Elämän ennen kuolemaa. Sinä ressukka saat vain paskan, joka jää käteesi kun antaudut jenkkilahkon huijaamaksi. Elämää kuoleman jälkeen ei ole ja sen oppii jo alakoulussa lapsetkin.

• näin.on kirjoitti:

Tiedän että olet viisas kirjoittaja vaikken jaakaan kanssasi samaa näkemystä. Nyt osuit kuitenkin ehkäpä suutuspäissäsi tai mistä minä sen tiedän minkä takia mutta kuitenkin väärään. Ei semmoista ole olemassakaan kuin 99.9% ateisti jos uskoo yhteenkään jumalaan. Ateisti on ihminen joka ei usko mihinkään Jumalaan, muut jotka uskovat eivät ole ateistejä. Tässä ei ole tarkoituksena antaa takaisin mutta totean vaan että tuo 99.9% ateisti yhden ihmisen kohdalla on täysin mahdoton yhtälö jos se ajatellaan niin kuin se on määritelty.

No käsittääkseni sinä uskot enää yhteen jumalaan tuhansista.

Muut ovat sinusta epäuskottavia ja naurettavia, suorastaan typerää taikauskoa.

Minä olen huomannut sen viimeisimmänkin jumalan kohdalla, eli sinun jumalasi kohdalla.

Meidät erottaa ateismin suhteen enää yksi jumala, eli sinä olet 99.9 % ateisti.

Vai ovatko ne tuhannet muut jumalat oikeasti olemassa ja antavat kannattajilleen sen, mitä ne ressukat toivovat?

Ja kun niiden muiden jumalien kannattajien mielestä sinun jumalaasi ei ole olemassa ja se on taikauskoista satua ja typerää uskoa johonkin jumalaan, joka onkin kolme ja joka kävi täällä kuolemassa mutta vaan leikisti jotta sen umpihullu isä sai tehtyä jonkin sovinnon.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Niin saan. Elämän ennen kuolemaa. Sinä ressukka saat vain paskan, joka jää käteesi kun antaudut jenkkilahkon huijaamaksi. Elämää kuoleman jälkeen ei ole ja sen oppii jo alakoulussa lapsetkin.

Valheesi ei sinua pelasta.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Minä olen huomannut sen viimeisimmänkin jumalan kohdalla, eli sinun jumalasi kohdalla.

Vai ovatko ne tuhannet muut jumalat oikeasti olemassa ja antavat kannattajilleen sen, mitä ne ressukat toivovat?

Ja kun niiden muiden jumalien kannattajien mielestä sinun jumalaasi ei ole olemassa ja se on taikauskoista satua ja typerää uskoa johonkin jumalaan, joka onkin kolme ja joka kävi täällä kuolemassa mutta vaan leikisti jotta sen umpihullu isä sai tehtyä jonkin sovinnon.

Laskukaavasi on perseestäsi revittyä naljailua. Jos uskoo yhteenkään jumalaan tai Jumalaa, niin on 0% ateisti.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Eikä sinulla ole elämää. Sinulla on vain tarkoitukseton, päämäärätön, mitätön ja turhanpäiväinen olemassaolosi.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Eikä sinulla ole elämää. Sinulla on vain tarkoitukseton, päämäärätön, mitätön ja turhanpäiväinen olemassaolosi.

Jenkkilahkon aivopesemältä voi tuollaista soopaa odottaa.

No anna johtajillesi lisää rahaa niin voivat rakentaa uuden omakotitalon, kesämökin ja hieman isomman farmarin kun se joku tyyppu on tulossa. Oliko se allah vai visnu, vai mihin nyt uskoitkaan jos kaikki jumalat on kerran totta ja niihin uskovat ovat oikean jumalan asialla.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Laskukaavasi on perseestäsi revittyä naljailua. Jos uskoo yhteenkään jumalaan tai Jumalaa, niin on 0% ateisti.

Ei ole. Ethän sinäkään niihin muihin satuolentoihin usko. Vain omaasi. Muut ovat typerää taikauskoa. Et vain älyä että niin on sinunkin, kun maksat siitä ilosta että sinua huijataan.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Ei ole. Ethän sinäkään niihin muihin satuolentoihin usko. Vain omaasi. Muut ovat typerää taikauskoa. Et vain älyä että niin on sinunkin, kun maksat siitä ilosta että sinua huijataan.

Kyllä on. Piste.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Valheesi ei sinua pelasta, vaikka kuinka niihin uskot.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Jenkkilahkon aivopesemältä voi tuollaista soopaa odottaa.

No anna johtajillesi lisää rahaa niin voivat rakentaa uuden omakotitalon, kesämökin ja hieman isomman farmarin kun se joku tyyppu on tulossa. Oliko se allah vai visnu, vai mihin nyt uskoitkaan jos kaikki jumalat on kerran totta ja niihin uskovat ovat oikean jumalan asialla.

Sinulla ei ole mitään elämää, ja paskapuheesi sen todistaa. Sinulla on vain tarkoitukseton, päämäärätön, mitätön ja turhanpäiväinen olemassaolosi.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään elämää, ja paskapuheesi sen todistaa. Sinulla on vain tarkoitukseton, päämäärätön, mitätön ja turhanpäiväinen olemassaolosi.

Ajattelitko että onttoja ja typeriä hokemia toistelemalla teet itsestäsi fiksumman oloisen?

Onneksi sinä olet tuon amerikkalaisen huijarilahkon tulevaisuuden toivo ja uskontosi tukipilari, jonka varassa sen tulevaisuus on.

Olet oikea kristitty, jollaisiksi muutkin haluavat ja viet uskontosi ja jumalasi sen ansaitsemaa kohtaloa kohti.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Kyllä on. Piste.

Tähän sitä mielikuvituskaveriin uskovat enää pystyvät. Olet suloinen.

• näin.on
        bushmanni kirjoitti:

Ehkäpä sinun kannattaisi tutustua tuohon ateismin määritelmään uudelleen tuon 99,9 prosenttisi kanssa.

• näin.on kirjoitti:

Ehkäpä sinun kannattaisi tutustua tuohon ateismin määritelmään uudelleen tuon 99,9 prosenttisi kanssa.

Miksi?

Moneenko jumalaan sinä uskot ja olet uskomatta?

Uskotko jokaiseen ja olet 100% uskova.

Vai onko vain yksi kiva ja tuhannet muut epäuskottavia, taikauskoisia ja suorastaan naurettavia?

Joten oletko n 99.9 % ateisti?

• näin.on kirjoitti:

Katsos kun sinun kannattaa hetkeksi pysähtyä miettimään sitä, että miksi sinä et usko noihin tuhansiin jumaliin, joita tuhansien uskontojen markkinoilla on tarjolla ja hylkäät ne jumalat, niin pääset ehkä jyvälle siitä, että miksi minä olen hylännyt sen viimeisen, johon sinä vielä jostain syystä uskot.

Kun ymmärrät, että miksi olet hylännyt kaikki muut jumalat, ymmärrät minua ja pääset eroon ehkä omastasikin, koska ei se eroa mitenkään niistä jo hylkäämistäsi.

Siksi sinun ja minun ateismissa on eroa vain 0.01 prosenttia.

• näin.on
        bushmanni kirjoitti:

Katsos kun sinun kannattaa hetkeksi pysähtyä miettimään sitä, että miksi sinä et usko noihin tuhansiin jumaliin, joita tuhansien uskontojen markkinoilla on tarjolla ja hylkäät ne jumalat, niin pääset ehkä jyvälle siitä, että miksi minä olen hylännyt sen viimeisen, johon sinä vielä jostain syystä uskot.

Kun ymmärrät, että miksi olet hylännyt kaikki muut jumalat, ymmärrät minua ja pääset eroon ehkä omastasikin, koska ei se eroa mitenkään niistä jo hylkäämistäsi.

Siksi sinun ja minun ateismissa on eroa vain 0.01 prosenttia.

En minä koitakaan päästä sisälle siihen miksi sinä olet hylännyt oli mikä vaan uskosi tai oppisi eikä se minua kiinnosta. Minä yritän päästä sisälle siihen väittämääsi ja väitän vastaan että semmoista ei ole olemassakaan kuin 99,9% ateisti.

Meistä kumpikin varmasti on kuitenkin sitä mieltä että tästä keskustelusta ei tule sen valmiimpaa joten olkaamme yhtä mieltä siitä että ollaan eri mieltä. Toki jos haluat niin anna mennä viimeinen sana, minua ei suoraan sanottuna kiinnosta paskaakaan.

• näin.on kirjoitti:

En minä koitakaan päästä sisälle siihen miksi sinä olet hylännyt oli mikä vaan uskosi tai oppisi eikä se minua kiinnosta. Minä yritän päästä sisälle siihen väittämääsi ja väitän vastaan että semmoista ei ole olemassakaan kuin 99,9% ateisti.

Meistä kumpikin varmasti on kuitenkin sitä mieltä että tästä keskustelusta ei tule sen valmiimpaa joten olkaamme yhtä mieltä siitä että ollaan eri mieltä. Toki jos haluat niin anna mennä viimeinen sana, minua ei suoraan sanottuna kiinnosta paskaakaan.

>>> Minä yritän päästä sisälle siihen väittämääsi ja väitän vastaan että semmoista ei ole olemassakaan kuin 99,9% ateisti. >>>

No vastaa että miten suhtaudut niihin tuhansiin jumaliin, joihin et kykene uskomaan.

Miksi et usko niihin?

>>> minua ei suoraan sanottuna kiinnosta paskaakaan. >>>

Huomaa että pyhä henki sinussa piileskelee ja vahva onkin. Olet tosi oikea kristitty! Hallelujaa ja silleen.

• jatkohommia

Suoraan sanottuna minä en jaksa. Näin paljon asia ei minua kiinnosta mutta yhtä kaikki, haluan toivottaa sinulle hyvää jatkoa!

• jatkohommia kirjoitti:

Suoraan sanottuna minä en jaksa. Näin paljon asia ei minua kiinnosta mutta yhtä kaikki, haluan toivottaa sinulle hyvää jatkoa!

>>> Suoraan sanottuna minä en jaksa. >>

Kannattaisiko nukkua kello 5.24, jos ei jaksa?

Mutta et siis osaa kertoa, että miksi et usko tuhansiin ja taas tuhansiin jumaliin?

Joten miksi ihmeessä uskot enää siihen yhteenkään, jos et osaa omin sanoin kertoa, että miksi sinulla ei ole uskoa niihin muihin?

• kerettiläinen-

Suuri hedelmällinen ja mahtava Babylon istuu kuningattarena maan kuninkaiden rinnalla haureuttaan harjoittamassa ja lapsiaan synnyttämässä, eikä siis oman todistuksensa mukaan ole leski...

Jes.47
      7 Sinä sanoit: "Aina ja iäti minä olen valtiatar." Muuta et päästänyt mieleesi, kaiken loppua et ajatellut.
      8 Ja nyt kuuntele, sinä nautiskelija, sinä joka elät turvattuna ja sanot mielessäsi: "Vain minä! Kukaan ei ole vertaiseni. Minä en koskaan jää leskeksi, koskaan en menetä lapsiani!" [Sef. 2:15; Ilm. 18:7]
      9 Mutta tämä tulee osaksesi, tämä kaikki, äkkiä, yhtenä ja samana päivänä: lasten kuolema ja leskeys...

Gal.4
      26 Mutta taivaallinen Jerusalem on vapaa, ja se on meidän äitimme. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, Ilm. 21:2,10]
      27 Onhan kirjoitettu: -- ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]

Jes.54
      1 RIEMUITSE, HEDELMÄTÖN, SINÄ JOKA ET KOSKAAN SYNNYTTÄNYT! Huuda riemusta, iloitse, sinä joka et ole synnytyskipuja kokenut! Nyt sinulla, hylätyllä, on enemmän lapsia kuin konsanaan aviovaimolla, sanoo Herra. [Jes. 49:20; Gal. 4:27]
      4 Älä pelkää, ei sinua enää nöyryytetä, älä häpeile, et sinä jää häväistyksi. Nuoruutesi nöyryytyksen sinä saat unohtaa etkä enää ole muistava leskeytesi häpeää,
      5 sillä nyt sinun aviomiehesi on hän, joka sinut loi -- Herra Sebaot on hänen nimensä -- ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä -- häntä kutsutaan koko maanpiirin Jumalaksi. [Room. 3:29]

• pyhpyhjapyh

Eipä tuolla sun liirumlaarumillas ollut mitään tekemistä adventistien kanssa. Ei mitään.

• "110-year-old Joaquin Tzoc being baptized by pastor Anibal Perez, left, in Guatemala, on Jan. 31, 2015."

http://www.adventistreview.org/church-news/story4200-new-report-says-record-126-million-people-joined-church-last-year

Kaverilta ei vain löytynyt syntymätodistusta, eikä äiti tai isä ollut enää elossa ja mies oli vielä äitinsä ainoa lapsi, joten kastetilaisuudessa mies muisteli, että oli syntynyt joskus 1900-luvun alkupuoliskolla, ennen II-maailmansotaa?

Adventtikirkkoon liittyneet ainoastaan lasketaan jäsenrekisteriin kuuluviksi. Kuolleita tai luopioita ei vähennetä kokonaisjäsenmäärästä, koska adventisti on adventisti, vaikka olisikin jo tuhkana siroteltu taivaan tuuliin ja luopiotkin ovat adventisteja, elleivät ole ilmoittaneet itse olevansa luopioita?

• pyhpyhjapyh

Puhut täyttä paskaa.

• imuhommia
        pyhpyhjapyh kirjoitti:

Puhut täyttä paskaa.

Voisitko imeä keihästäni?

• javanhaalähtee

Uutta pukkaa kehitysmaista, vanhaa lähtee sivistysmaista ja kirkon talous on retuperällä. Aivan sama mitä "valheesi ei hetkauta"-paskaa mussutat sillä numerot eivät valehtele.

• aikapommi

On totta ja olet oikeassa että nuo adventtikirkon uudet jäsenet ovat pääosin hankitut kehitysmaista missä ihmiset liittyvät mihin vain saadakseen ruoka-apua ym. mutta myös se on totta että maailman väkiluvun kasvuun nähden tuo 1,26 miljoonaa uutta jäsentä (niin ja sitä ei kerrottu moniko erosi adventtikirkosta kuluvana vuonna) on aivan mitätön määrä. Roomalaiskatoliseen kirkkoon liittyi viime vuonna eniten ja näihin pienempiin kirkkoihin vähiten myöskin viime vuonna. Itse en tällä hetkellä kuulu mihinkään kirkkoon.

Adventtikirkko rekrytoi noita ruandan ym. ihmisiä, muut näkevät nokkaansa pitemmälle eivätkä ryhdy moiseen kytevään aikapommiin.

• pyhpyhjapyh
        aikapommi kirjoitti:

On totta ja olet oikeassa että nuo adventtikirkon uudet jäsenet ovat pääosin hankitut kehitysmaista missä ihmiset liittyvät mihin vain saadakseen ruoka-apua ym. mutta myös se on totta että maailman väkiluvun kasvuun nähden tuo 1,26 miljoonaa uutta jäsentä (niin ja sitä ei kerrottu moniko erosi adventtikirkosta kuluvana vuonna) on aivan mitätön määrä. Roomalaiskatoliseen kirkkoon liittyi viime vuonna eniten ja näihin pienempiin kirkkoihin vähiten myöskin viime vuonna. Itse en tällä hetkellä kuulu mihinkään kirkkoon.

Adventtikirkko rekrytoi noita ruandan ym. ihmisiä, muut näkevät nokkaansa pitemmälle eivätkä ryhdy moiseen kytevään aikapommiin.

Teidän paskapuheenne eivät hetkauta.

• aikapommi
        pyhpyhjapyh kirjoitti:

Teidän paskapuheenne eivät hetkauta.

Tässähän taisi jo tuo javanhalähtee sanoakin että "Aivan sama mitä "valheesi ei hetkauta"-paskaa mussutat sillä numerot eivät valehtele." Numerot eivät todellakaan valehtele joten se mitä sinä mussutat ei saa minkäänlaista arvoa koska sillä ei ole minkäänlaista todenperäisyyttä.

• siinäsullepaskapuhetta
        aikapommi kirjoitti:

Tässähän taisi jo tuo javanhalähtee sanoakin että "Aivan sama mitä "valheesi ei hetkauta"-paskaa mussutat sillä numerot eivät valehtele." Numerot eivät todellakaan valehtele joten se mitä sinä mussutat ei saa minkäänlaista arvoa koska sillä ei ole minkäänlaista todenperäisyyttä.

2015-2016 välillä roomalaiskatolisen kirkon jäsenmäärä kasvoi n.180 miljoonalla pyöristettynä lähimpään kymmeneen miljoonaan.

• korjausta
        siinäsullepaskapuhetta kirjoitti:

2015-2016 välillä roomalaiskatolisen kirkon jäsenmäärä kasvoi n.180 miljoonalla pyöristettynä lähimpään kymmeneen miljoonaan.

Siis 2005-2016 välillä. Vuotuinen kasvu on kuitenkin valtavaa verrattuna esim. adventtikirkkoon.

• pyhpyhjapyh
        korjausta kirjoitti:

Siis 2005-2016 välillä. Vuotuinen kasvu on kuitenkin valtavaa verrattuna esim. adventtikirkkoon.

Yhdentekevää. Katolinen kirkko on Babylonin portto, vaikka kuinka moni sinne liittyisi.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Yhdentekevää. Katolinen kirkko on Babylonin portto, vaikka kuinka moni sinne liittyisi.

Ja tuo amerikkalainen huijarilahko ei ole?

Ai niin, sieltä lähti yli 600 000 samaan aikaan ovet paukkuen pois niin se kertoo että vain USA:sta tulee tosilahkoja ja amerikkalainen lahko on jonkin itsemurhailevan jumalan oikea lahko.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Ja tuo amerikkalainen huijarilahko ei ole?

Ai niin, sieltä lähti yli 600 000 samaan aikaan ovet paukkuen pois niin se kertoo että vain USA:sta tulee tosilahkoja ja amerikkalainen lahko on jonkin itsemurhailevan jumalan oikea lahko.

Valheesi ei sua pelasta.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Valheesi ei sua pelasta.

Minä en mitään pelastusta kaipaa.

• pyhrgasm
        pyhpyhjapyh kirjoitti:

Sinä saat varmaan orgasmin kun vaan ajatteletkin elleniä.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

Minä en mitään pelastusta kaipaa.

Eikä sitä sinulle edes tarjota. Kadotus on osasi.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Eikä sitä sinulle edes tarjota. Kadotus on osasi.

No sinullekin voi paljastua mielikuvituskaveristasi yhtä sun toista, kun kasvat aikuiseksi. Ne ovat satua, sinunkin. Kakkaa taputtelevien beduiinien taikauskoisen mielikuvituksen tulosta.

• pyhpyhjapyh
        bushmanni kirjoitti:

No sinullekin voi paljastua mielikuvituskaveristasi yhtä sun toista, kun kasvat aikuiseksi. Ne ovat satua, sinunkin. Kakkaa taputtelevien beduiinien taikauskoisen mielikuvituksen tulosta.

Herjasi ei merkitse mitään. Olet Raamatun mukaan jumalaton iljetys.

• Keitä.te.olette

Ja sinä "pyhpyhjapyh" olet muuten vain iljetys.
        Tiedätkö "pyhpyhjapyh" mitä lyhenne "SPA" tarkoittaa?
        Se on lyhenne sanoista "Saatanan Paskanjauhajat". Siihen porukkaan sinäkin "pyhpyhjapyh" kuulut. "Meitä" porukkaan.

• pyhpyhjapyh
        Keitä.te.olette kirjoitti:

Ja sinä "pyhpyhjapyh" olet muuten vain iljetys.
        Tiedätkö "pyhpyhjapyh" mitä lyhenne "SPA" tarkoittaa?
        Se on lyhenne sanoista "Saatanan Paskanjauhajat". Siihen porukkaan sinäkin "pyhpyhjapyh" kuulut. "Meitä" porukkaan.

Herjasi ei hetkauta. Te jumalattomat olette jumalattomia vaikka voissa paistaisi.

• pyhpyhjapyh kirjoitti:

Herjasi ei merkitse mitään. Olet Raamatun mukaan jumalaton iljetys.

>>> Olet Raamatun mukaan jumalaton iljetys. >>>

Sinä olet jonkin toisen uskonnon satukirjan mukaan iljetys ja matkalla sen uskonnon jumalan kadotukseen, joten puntit ovat tasan.

• Adventtikirkon.HA

SDA=Seven Demon Association
      SPA=Saatanan Palvojat

• pyhpyhjapyh

Tuomiopäivänä vastaat tuostakin herjastasi Jumalalle.

• Adventismi.on.tätä

Jumalan keksimiä lyhenteitäkö? Haista paska!
        Jumalat eivät ole paskan vertaa kiinnostuneita adventtikirkon saastasta, eivätkä liioin sinusta pyhpyhjapyh.

• pyhpyhjapyh
        Adventismi.on.tätä kirjoitti:

Jumalan keksimiä lyhenteitäkö? Haista paska!
        Jumalat eivät ole paskan vertaa kiinnostuneita adventtikirkon saastasta, eivätkä liioin sinusta pyhpyhjapyh.

Voit valehdella itsellesi niin paljon kuin haluat. Ei se mitään muuta.

• pyhpyhjapyh

Ryökäle, kun panevat yöksi tuon pakkopaidan aina niin tiukalle. Onneksi Erkki (pyhpyh, vastaava johtaja) tulee aina viereeni ja löysää nahkaremmejä ja pääsen näin yölläkin kirjoittamaan tabletillani. Päivisin katselen tabletista piirrettyjä elokuvia Erkin kanssa.
      Monet varmaan ovat ihmetelleet, että miksi käytän aina mm. ilmaisua: "Meitä ei teidän..." jne. Puhun siis myös Erkistä, kun käytän "meitä"-ilmaisua.

terv.
      Ylilääkäri
      Pyhpyhjapyh
      Niuvanniemi osasto 6

• pyhpyhjapyh

Valheesi ei kuule hetkauta.

• pyhpyhjapyh

Erkkihän se vain siinä olikin, joka sitä sänkyä hetkautti. Luulin sitä Valheeksi, joka käy tässä aina välillä sitä sänkyä hetkauttamassa. Valhe se aina tuppaa sänkyyni. Erkki saa tulla aina, kun haluaa.

• pyhpyhjapyh

"lallatilaa uutta pukkaa ..."
      Taas pukkaa housuun, kun tuo vatsa meni ihan sekaisin taateleista. Taisivat olla pilaantuneita tai sitten ne eivät olleetkaan taateleita, vaan jotain ihan muuta, kun eivät olleet edes makeita? Täällä osastolla kun se ruoka ei aina niin kaksista ole. Erkiltä muuten paljon terkkuja! Erkki teki meille aamulla teet ja kun kysäisin, että miten se Erkin tekemä tee niin hyvältä maistuukaan, niin Erkki kertoi, että hakee aina teeveden posliinipytystä, joita on siellä miesten WC-tiloissa rivissä.

• pyhpyhjapyh

No se Erkki paljasti myös nyt senkin, että hän hakee ne taatelitkin sieltä miesten WC-tilojen posliinipytyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe