Viikko tropiikissa

viikon.tarjous

Miltä tuntuisi matkustaa tropiikkiin ensiviikoksi, yöllä hiostavan kuumaa ja päivällä helteistä jos et halua ole kotonasi omapa on vikasi.

35

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai vielä tropiikkiin hikoilemaan ja itikoitten kiusattavaks ,ei tulis mieleenkään.

• mettepouta

Voi v.ttu miten tyhmä aloistus ja heti kommentoitu.

• täystohelo

Ja sinäkin kommentoit.

• läskitummuu

Turpa kiinni molopää .

• O-Orvokki

Iloitaan siitä, että olemme suomalaisia ja saamme nauttia ihanasta kesästä Suomessa. Tekniikan ja elintason kohoamisen jälkeen ei monikaan joudu kärsimään kuumuudesta edes helteisinä päivinä.

Kodeissa ja työpaikoilla on monenlaisia jäähdytyslaitteistoja, samoin autoissa ja joissain muissakin kulkuvälineissä.

Lomalla monet pääsevät vesille ja uimaan makeissakin vesissä. Luonto on rehevän vihreää, kukat kukkivat, hedelmät ja marjat kypsyvät, maisema tarjoaa monenlaista kaunista ja värikästä, hyviä tuoksuja, valoa riittää ja.... Kaupungilla ei ole ruuhkaa, matkat sujuvat nopeasti...
      Voisiko toivoa parempaa?

• ettäs-näin-sooon

EIPÄ kiinosta tropiikki,

sivistyny maailma riittää vanhalle,
      on muutenki terveelisempi ympäristö,

• kesi.vä

20 pilvinen ja kostea on ilma. Samoin oli eilen, kun illalla tulin lastenlikotuksesta kotiin. Ei tuule yhtään. Saas nähdä miten tämä kehittyy, kun hellettäkin luvataan.

• kylmäverinen

15 astetta on minusta sopiva ilma ja jos vielä aurinkokin paistaisi olisi se plussaa. En ole helteiden ystävä ollenkaan.

• 1eero

24 astetta seisova ilma ilma seisoo :) ?

• kesi.vä

Seisova ilma :)

• Ajattelin-istua

Voiko seisovassa ilmassa maata vai pitääkö seistä koko ajan?

• kesi.vä
        Ajattelin-istua kirjoitti:

Voiko seisovassa ilmassa maata vai pitääkö seistä koko ajan?

Miten ajattelit pysyä ilmassa maatessasi?

• 1eero

Huomenissa voit olla tosi seisokki ilima, Utsjoella poronkusemalla yl 29 jä räkkä vitunjängällä.

• räkkäjänkä
        1eero kirjoitti:

Huomenissa voit olla tosi seisokki ilima, Utsjoella poronkusemalla yl 29 jä räkkä vitunjängällä.

melekonen taati!

• Ihan kivalta, kyllä mä viikon kestäisin, eipä tarvitsisi oaljon rihmankiertämiä ylle kehitellä. Riittävästi vain juotavaa pullossa ja menoksi. Nautin mä saunastakin miksen melkein saunasta sitten. Mihin päin maailmaa pitäisi sännätä.
      Kotona on tropiikki helppoa kestää, ovet ja ikkunat auki ja välillä suihkuun vain.

Sydänvikaisille ja astmaisille se voisi olla vaikeampaa ja ahdistavampaa tropiikit ja muut kuumat.

• kesi.vä

Hei rosaliiin, onko tuossa profiilikuvassasi ruusu tikkataulun keskellä? Ihanan musiikkilinkin olet laittanut profiiliisi.

• kesi.vä kirjoitti:

Hei rosaliiin, onko tuossa profiilikuvassasi ruusu tikkataulun keskellä? Ihanan musiikkilinkin olet laittanut profiiliisi.

Se kukka on pieni melkein nupullinen pioni,
        pioni on suosikkini lemmikkien lisäksi,
        äsh, mun mielihän on täynnä kukkia, mutta noi kaksi plaatua sykähdyttää aina.
        Kiva, jos pidät siitä musiikista, se on niin tykättävää soittoa mielestäni.

• kesi.vä

Edelleen 20 vaikka vähän tirautti vettäkin välillä. Pieni epäilys siitä, että tuo mittari on rikki.

• kesi.vä

Mittari ei rikki, 24 ja pilvistä, kosteaa.

• hytinäx1

Aurinko porottanut koko aamun mittarin lämpötunnistajaan. Näyttää 33 , kaunista, hiukka tuulenvirettä käy. Vielä huomenna näin lämmintä luvassa, sitten taas normaaliin parinkymmenen nurkille.

• kesi.vä

Meille vasta leviämässä tuo lämpöaalto. Nyt aurinkokin jo paistaa.

• Tämän nuppineulan kohdalla suomen kartalla on pilvistä ja 22.5,
        eilen aurinko näyttäytyi vasta illalla vähän ennen kuin painui puitten taakse.
        Toivottavasti tänään hieman aikaisemmin uskaltautuu ihmisten ilmoille. Nurmikko kasvaa silmissä ja tomaatitkin pullistelevat, mutta vastapainoksi kaikenlaiset miinaajat ovat syöneet krassini kohta viimeistä lehteä myöten.

• KokeileVaikkaJOS

Tropiikissa oloa voisi helpottaa märkä t-paita. Se todella viilentää.
      Oletteko kokeilleet?

• 1eero

Oli hieno auringon nousu tyynen järven takaa, vesi ja ilma lämmmintä iltapäiväksi hellettä oloneuvoksen paratiisissa, kasvoilla hymynkare huolta vailla, HEII HEII kahvin keittoon siit alkaa päivä uus.

• tärkeäihminen

Kahdessa aloituksessa ilmoitus heräämisestä ???????????????

• ei.vain
        tärkeäihminen kirjoitti:

Kahdessa aloituksessa ilmoitus heräämisestä ???????????????

Herää jos on hengissä

• Tämä kylä on sumun, vai usvaako mahtaa olla tuo hussakka, johon peitymme.
      nyt saisi tunnelmallisia valokuvia sumuun häviävästä maisemastaja puista. Tässä on järviä molemmin puolin, sieltä järvistä tuo usva nousee.
      Mitähän eroa on sumulla ja usvalla, kirjoittelen niitä aivan sekaisin, kummatkin on kivoja somia sanoja.
      lämpöasteita 18.9

• enKeksi.mitään

Tropiikki ei ole minun juttuni. Olen ollut pari kuukautta elämästäni päiväntasajan seudulle eri puolella maapalloa. Kyllä arktisen seudun ihmiselle on oma kotimaa paras, en vaihtaisi olojani täällä tropiikkiin.

• miten.teillä

Meillä on nytten tropiikkiset olot.

• mami65
        miten.teillä kirjoitti:

Meillä on nytten tropiikkiset olot.

Tämä ihana lämpö, se vain riittääkin nyt:)

• mimmimum-..mi

On niin tropiikkiset olot ...että raitiskin voi viettää hauskan kostean illan....
        vaikka tänäänhän Jaakko jo viskaa kylmän kiven järveen....

• Olisko tropiikkia luvattu ensi viikolle asti?
      Että tiedän mitä rättejä tunkea matkalaukkuun. Hyttyskarkoitteen ja aurinkolasien lisäksi.

• kesi.vä

26 ja aurinko paistaa utuisen pilviverhon takaa.

Palomalle tässä linkki mistä löydät 10 vrk:n sään. (Kun en muista minnepäin Suomea tulet.)

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa

• kesi.vä

28 ja mä olen imuroinut ja tavarat nostellut, kohta on lattioiden pesu edessä. Hullu, kun tällä helteellä, mutta en ole ehtinyt ja systeri hoitaa lapsenlapsiani tänään, minä taas huomenna. Sitten kun lattiat ovat puhtaat, niin mä sukellan mereen.
        Nautinnollista hellepäivää.

• Joo, vilkaisin ensi viikon sääennustetta Keski-Suomeen ja Etelä-Karjalaan ja helteet näyttävät hellittävän säälukemat näyttävät ihan siedettäviltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe