Iltaa kaikille. Katselin justiinsa AVA:lta ohjelman Meidän häät jossa Anna-Mari ja Tomi vihittiin. Mahtaakos kukaan tietää vieläkö ovat naimisissa?
Anna-Marian ja Tomin häät
6
158
Vastaukset
- Hggkkl
Tämä pari on hävinnyt kuin pieru saharaan, kun missään ei kukaan tunnu tietävän heistä :o
- Tuttu8888
Ei ole naimissa. Tekivät kaksi lasta, oli upeat talot yms. Mutta anna petti jätti ja kähti toisen miehen matkaan, eikä anna tomin nähdä lapsia.
- aloittaja-tässä
No sitähän minä vähän epäilinkin. Hääohjelman kun katsoin ajattelin, että voi miesparka. Ikävää jos käyttää lapsia avioeron välikappaleena, mutta en ihmettele sitäkään -oli kyllä niin "kauhia morsian". Tomi löytää vielä arvoisensa naisen:)
- terkkujaTomille
Mitäpä mahtaa kuulua Tomille, toivottavasti hyvää!? Ohjelmasta sai niin miellyttävän ja kiltin miehen kuvan:)
- Kjoö
Heillä kylläkin 4 lasta.
- us-ko-ma-ton-ta
Ei oo totta, katseleeko muka joku AVA-kanavaa, uskomatonta, eihän siellä ole kuin pelkkää roskaa. Pois lukien Kevinin Grad Desingns talonrakennussarja jota voi jopa joskus katsellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.774832HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1844576Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu523803Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833190- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251534- 141338
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221262- 151174
- 381121