nuori ja kokematon

epätoivoinen12

heippa kaikki miehet! oon aika nuori 18v tyttö, haluisin kokeilla miehen kanssa suuseksiä olen siis neitsyt mutta haluisin kuuman miehen nuolemaan pilluani. Olen kyllä harrastanut naisen kanssa joskus seksiä mutta olisi kiva jos mies nuolisi onko ketään?

14

479

10Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vkllhz

      Haluatko yhtä kokemattoman jätkän kanssa yhdessä opetella vai jonkun joka ns. osaa?

    • Hei kiimanen mies auttaa sinua Pirkanmaalla,tykkään nuolla pitkään.S-posti nimimerkin takaa.

    • Ennenliiankokenut

      Hei, minä olisin myös kiinnostunut 30 vuotias Oulun seudulta.

    • Poika1777

      Tässä on myös 18v ja kokematon jos kelpaa

    • Nuolijamaster

      Täällä olisi kokenut nuolija tarjolla jkl-seudulla! Tykkään nuolla ja pitkään ;)

      • Nuolijamaster

        Täällä olisi kokenut nuolija tarjolla jkl-seudulla! Tykkään nuolla ja pitkään ;)

        S-posti [email protected]


    • KapaH
    • uusimaa26

      heippa hei mistäpäin olet ?

    • kiimamiehesi

      Moi olen vanhempi ukkomies Lahdesta!
      Nuolisin mielelläni SINULLE MONIA ORKKUJA!
      Nautin kun nainen nauttii! Osaan olla hellä ja ihana sinulle!
      ota yhteys [email protected]
      ODOTAN YHTEYDENOTTOASI......kiimaisena

    • Miamau51

      Täällä olis heti mies valmiina.

    • Niin olisi täälläkin kokenut mies ja opetan vielä seksin salat ja kaikki asennot

    • jonzzu

      hei,täällä olis mukava mies sinulle,tykkään nuolla pillua.ota yhteyttä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe