miten saada rahaa nopesti 12 vuotiaana

kuuonpomee

eli siis, oon 12 vuotias tyttö oulusta ja tarvitsen kipeästi noin 800-900euroa iPhone 6:seen. mulla on nyt iphone 5c jossa ei toimi enää äänet ja näyttö on ihan rikki, kamera ei toimi eikä ota enää kunnolla kosketusta. vanhemmiltani en saa rahaa vaikka kysyisin kuinka monesti. niin olisiko teillä ideoita miten saisin noin 800-900euroa mahdollisemman lyhyessä ajassa? :)

19

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuostanyjokutoine

      Sano ny saatana äitilles tai isukilles että ei tää nykynen puhelin toimi. Kai ne ostaa sulle uuden joka toimii mutta onko se niin vitun tärkeetä että se puhelin on aina se uusin ja kallein mahdollinen. Ja eikö kaikki aina sano että Ip:t on paskoja? "Näyttö meni taskussa paskaks" "Puhelin sammuu kun akkua on 30%" Tätä saa kuulla ihan liian usein. Osta nyt vittu vaikka niitä sumsangeja ne ei maksa mitään nii ei sit olla kusi sukassa kun menee paskaks. Olen puhunut!

      • ostaapple

        Ai vittu vikaa vai ittellä iP6s ollu siitä ku myyntiin tuli ja mitää vikaa ollu minkään kanssa mut noi Samsungin paskat ei vitun vitun vittu kaks s4 menny paskaks aikanaa eka meni ku tippu lattialla ja toisesta meni muisti paskaks


      • kuuonpomee

        mun vanhemmat ei mulle sitä osta ja mä en halua mitään muuta ku vaan sen iphone kutosen. :)


    • memuli

      Voi hyvä lapsi,älä nyt täältä kysele tollasia,mene keräämään marjoja niin nopeasti saat rahat uuteen puhelimeen.Myy ne mustikat tai hillat sukulaisille ja naapureille niin saat vähän paremman hinnan.

    • Toinen12v

      Eihän täällä kuule muuta kun "vitun vitun vittu" menkää nyt hitto soikoon kiisteleen jonnekin muualle niistä eri puhelimien paremmuuksista. Sori, mutta ei oo kyll ideoita:(

    • eimitäänjärkeämaksaa

      Jos isä ja äiti ei sinulle sellaista puhelinta ole ostamassa, niin osta joku järkevämmän hintainen android puhelin. Ei sitä Applea kannata tukea, koska lopulta se mistä maksat on ainoastaan se merkki. Ei niinkään ominaisuudet tai se, että sillä omppuluurilla voisi tehdä jotain sellaista, mikä androidilla jää tekemättä.

    • Eurobeater

      Suoraansanoen on tosi typerää käyttää puhelimeen noin saatanasti rahaa. saat jo 150 eurolla puhelimen jolla tekee yhtä paljon kun iphone kutosella. noillakin rahoilla saisit paljon hyödyllisempiä asioita kuten auton kun olet siinä iässä.

      • Mä sain aikoinaan satasen samsungin ja ostin säästöillä perämoottorin :D


    • Vitunturvenuija

      Pitääkö ostaa uus ja vitun kallis puhelin ku vanhanki saanu noi paskaks :D

    • gjggkgkkg

      Poimimalla herkkutatteja metsästä. Jatkossa luopumasta puhelimesta.

    • BENDGATE

    • paskaläppä

      kerää pulloja... et varmaankaan jaksa kerätä niitä siihen asti että sulla ois 900 euroa mutta 150 eurolla saa jo semi hyvän puhelimen. pulloista joistakin saa jopa 10 sentti!!!!11!!!!! WAU!! ole iloinen... :D

    • iPhone6

      Mitä maksaa iPhone 6?

    • juhis9A
    • Abdul_Muhammad

      Tule tapaamaan minua vantaalla, niin saat 900 euroa. Odotan sinua innolla terveisin Abdul :-)

      • 4444444444444

        Joko teet tässä rasistisen vitsin, ja jos et, nii mitä helettiä


    • Aloita myymään huumeita kadulla tai myy itseäsi sillä tulevaisuutesi näyttää nyt jo kovin ankealta.

    • kovatmenkkakivut

      huoraamalla saa paljon maniiii (;

    • ellu98

      tänne voi siirtää vaate rahaa 1-100e jos haluaapi FI93 5114 0220 0457 12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe