yks sano mielntrveysapua
ei kun poliisia
rikosilmoitus
ääniä päähäni
18
256
Vastaukset
- henrikijäs72
kuuöehn elektroniikalla naisten ääniä
- henrikijäs72
rhodoksella aloin kuulla ääniä ensin ja sitten puhetta eli ensin radio satelliitti vinkunaa sitten puhetta
- henrikijäs72
anna minä mikolle julkaista nää jutut mun puolesta
ei hulluna mua pidetä - henrikijäs72
aloin itkee kerran se on normaalii
puolustaudion itseäni
mikko - henrikijäs72
kerroin että mua kiusataan itfkin sen ja menin pois itkusta
- henrikijäs72
itkin ja kerroin nde kiusaa mua täysillä
- henrikijäs72
puolustin täysillä
armeijalla - henrikijäs72
itkin täysillä ja keroin ne kiusa amua en neää itktke
- henrikijäs72
täysillä kun saan itkuaaltoja
laittaa itkettää - henrikijäs72
ei ne pysty ikettää mua enään kondersaattorit tyhjentyny minä voimistunu
- henrikijäs72
ei ne enään onnistu laittaa mua itkuun
Barack obama - henrikijäs72
meet u in congress
- henrikijäs72
kerran ne sai mut itkdee ei nyt
once they let me cry not now - henrikijäs72
barck obama ipls i would like overlight oulu Finland
fithers
overfly kumpulantie oulu - henrikijäs72
measure my head and signals
- Futis53
Vittu mä oon sekaisin, mä runkkaan kummisedille.
- KateellisetApinat
Oon nussinut munaa
- HerraAurinkoinen
Opetelkaa juopot kirjoittamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963218Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382104Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121939En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131865Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129