Millaisen kumppanin haluaisit ?

JoskusKiiKiinainenkin

Millainen nainen tai mies voisi herättää kiinnostuksesi ja houkuttaisi aloittamaan seurustelun?

Itse kaipaisin hellyyttä ja monenlaista läheisyyttä ainakin aina välillä.
Vakikumppani olisi mukava ja voisi lisätä turvallisuuttakin.

Nykyisellään en esimerkiksi uskalla lähteä yksin uimarannalle uimaan. Hallissa voin käydä, koska joku varmasti huomaisi, jos tapahtuisi jotain ja hukkuminen uhkaisi. - Metsäpoluilla kulkeminen voi myös olla arveluttavaa, kun päätä pyörryttää ja heikottaa aina välillä ihan yllättäen.

75

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menee-hetki-pilalle

Entä jos pyörryt kesken lemmenhetken?

• lahnanamaaten

Huomaisko tuota eroa ?

• AsianTuntijatKommentoi
        lahnanamaaten kirjoitti:

Huomaisko tuota eroa ?

Tuskin lahna sellaisia kaipaisi. Vai onko sinulla kokemuksia?

On se kumma, että täällä kirjoitellaan niin usein kirjoittajista henkilökohtaisuuksia sen sijaan, että käynnistettäisiin keskustelua eri aiheista.

• Psykoterapeutitar

Taitaa yli kuusikymppisten "lemmenleikit" muutenkin kääntyä haavemaailman puolelle!
        Kumppani yli kuusikymppiselle! Tuntuu aika utopistiselta koko ajatus. Tuttavani, kun katselen, niin pariskunnat ovat niin kaavoihinsa kangistuneita, että itseäni hirvittää. Yksinäisten parin haku on jotenkin säälittävää. Jos jonkun löytää, niin aika usein kierto on kokoajan nuoremman etsimiseen päin. Pettyvät ystävättäreni aika usein!
        Aika kovat vaatimukset täytyy täyttää, että kiinnostaa, niin antaa olla ainakin itseni kohdalta!

• IkuinenIhanainen

FBssä oli kuva 94-vuotiaasta naisesta veneen kannella. Hän oli vastarakastunut ja ihanan reipas - ikäisekseen. :). Miksei samanlainen voisi onnistua meidän ikäluokkamme edustajille?

• No-onhan-tuo

• Ainakin pitäs olla omat mukit.
      Ettei pyörtyessään kaada minun mukejani nurkkaan.

H.

• Pateettista toi tollanen itseään nuorempien etsiminen. Jos haluaa jotain piristystä elämäänsä ja kaikki tuntuu tylsältä voi lähteä esim. vuodeksi töihin jonnekin pakolaisleirille Libanonin ja Syyrian rajalle. Tulee jotain muuta ajateltevaa.
        Mutta joo.
        Aloitus ei sinänänsä huono, nimimerkki jäi mietityttämään että jospa tää onkin sitten vain trollausta.
        Ja kyllä vanhempikin nainen löytää itselleen vakiseuraa, jos ei vaadi ihan mahdottomia. Ihania kullanmuruja ikätovereissakin löytyy, mutta tarvii olla vain tuuria että ne löytyy.

• IkäOnNumeroita

Jokainen kirjoittaja vaikuttaa siihen, millainen keskusteluketju syntyy vai syntyykö mitään.

Salainen unelmani on, että kohtaisin vielä loppuelämäni kumppanin. Entisten kumppanieni kanssa ikäeromme on ollut 10/-28 vuotta. Totesin, etten viihtynyt nuorimman kumppanin kanssa erityisiin hyvin ja lopetin suhteen parin kuukauden jälkeen. Nelikymppinen mies oli liian jähmeä ja vanhan oloinen minulle. Ikäeromme ei kookkaan likimain kaljun miehen kanssa ei näyttänyt herättävän huomiota.

Voisin sanoa miehelle, että kutita minua korvien välistä ja nautitaan yhdessä läheisyyden hetkistä kaikilla mahdollisilla tavoilla.

• ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

Pateettista toi tollanen itseään nuorempien etsiminen. Jos haluaa jotain piristystä elämäänsä ja kaikki tuntuu tylsältä voi lähteä esim. vuodeksi töihin jonnekin pakolaisleirille Libanonin ja Syyrian rajalle. Tulee jotain muuta ajateltevaa.
        Mutta joo.
        Aloitus ei sinänänsä huono, nimimerkki jäi mietityttämään että jospa tää onkin sitten vain trollausta.
        Ja kyllä vanhempikin nainen löytää itselleen vakiseuraa, jos ei vaadi ihan mahdottomia. Ihania kullanmuruja ikätovereissakin löytyy, mutta tarvii olla vain tuuria että ne löytyy.

Onhan sinulla itselläsikin melkein kymmenen kuukautta nuorempi.
        Miksi et mennyt
        """" esim. vuodeksi töihin jonnekin pakolaisleirille Libanonin ja Syyrian rajalle. """"
        Olisi tullut muuta ajateltavaa.

Voi miten pateettista !!!

En tunne yhtään pariskuntaa, jotka olisivat prick saman ikäisiä. Aina on toinen nuorempi ja toinen samanverran vanhempi.

Voi miten pateettista!!!

• kesi.vä

Eipä ole haku päällä. Olen niin mukavuudenhaluinen ja tykkään olla isseksein. Mutta JOS, niin se olisi Jack Cousteau -tyyppinen pipolla ;)

• hkghkkkjghkjg

Haluan lihasta väsätyn Frankenstein-morsiamen. Robotin.

• flegmaatti

Sellaista naista tuskin löytyisi. Tarkoitan siinä tapauksessa, että leskeytyisin.
      Itse en viitsisi tinkiä omista oikuistani juuri lainkaan enkä pidä todennäköisenä, että oikkuihini sopeutuvaa naistakaan sattuisi kohdalle.

Vaimoni kanssa olemme joskus lyhyesti keskustelleet asiasta ja hän on samaa mieltä minusta ja arvioi itsensä saman tyyppiseksi. Kummankin särmät ovat osuneet onnistuneesti toistensa lomiin.

Siis, olisi toivotonta!

Jos asiaa tarkastelee pelkästään fyysisessä mielessä niin ne naiset joista minä saattaisin olla kiinnostunut eivät todennäköisesti ole kiinnostuneet minusta siinä mielessä.
      Tosipaikan tullen olisi turvauduttava kaupallisiin palveluihin.

• Käyttöälöytyisimuuhun
      • Hauis-kuin-minä-

Mistä sä olet löytänyt mun kuvani?
        Kukahan sen on laittanut nettiin?
        Vietän hyvin matalaa profiilia, en halua että liian moni daami alkaisi kuolata kroppaani.

• EiOnneksTarviiOttaa

Ei kelpaisi minulle missään tapauksessa. Mokoma hikinen lihaskimppu.

• vm43

Rasvat on jätkällä alle 10%:n mutta jos ei olisi näyttelijä niin perusteita kehon esittelyyn ei hirveästi olisi.
        Kuitenkin sopusuhtainen eikä ainakaan liian massiivinen.

• ö-Öö

Mnaah

Kunhan on leveä persse, pystyt tissit ja asiallinen pankkitili, sitten vois kiinnostaa. Aloittaja ei selkeästi kuulu kohderyhmään.

=DW=

• No mitäs sun eukkos siihen sanois, vai oliko sulla sittenkään sitä?

• ent.siivoojaparka

Ei varmaan kovin suuria vaatimuksia voi olla, jos uimavahdiksi tarvitsee kumppanin. Kunhan osaa uida.
      Tai metsäpolulle taluttajaksi. Kunhan osaa kävellä.

Itse en tarvitse uimavahtia, sillä en uimataidottomana mene koskaan niin syvälle, etteikö jalat ylety pohjaan.
      Kävelemään pystyn vielä itsekin ja jos huippaisi, niin asettuisin kannon päähän tai kivelle istumaan.

Minun vaatimuksistani olisi yksi kaikkein tärkein, että kumppani olisi vapaa entisistä ansalangoistaan ja timanteistaan. Ei ketään, joka muistelee jotain Suhmuran Santraa mattojani puistellessaan.

• Jos mie nyt jostain syystä jäisin itteksein, en ottais enää ketään. Johan nuot on nähty.

• täystohelo

Elikkä seittemänkymppinen jolla on poikuus tallella, ettei ole mitään muisteltavaa.

• ent.siivoojaparka
        täystohelo kirjoitti:

Elikkä seittemänkymppinen jolla on poikuus tallella, ettei ole mitään muisteltavaa.

Tai tarpeeksi pitkälle dementoitunut ...
        Itse olen polttanut tunnepitoiset sillat kaikkiin entisiin suhteisiini, eikä ole jäänyt kaivelemaan miten pitkä matka ol suatille Suhmuraan. Mitään niistä ei ole jäänyt kesken.

• Sukellus.hyvä.kymmenen

Rollaattorin kanssa mattoja puistelemaan.....
        Siivooja myöntää ettei osaa uida mutta silti kävelee jorpakkoon? No, voihan siellä hauduttaa kehoaan. Jalat kyllä ylettyvät pohjaan jopa 20 metrissä mutta pää ei tahdo näkyä pinnalle.

• ent.siivoojaparka
        Sukellus.hyvä.kymmenen kirjoitti:

Rollaattorin kanssa mattoja puistelemaan.....
        Siivooja myöntää ettei osaa uida mutta silti kävelee jorpakkoon? No, voihan siellä hauduttaa kehoaan. Jalat kyllä ylettyvät pohjaan jopa 20 metrissä mutta pää ei tahdo näkyä pinnalle.

Ei kaikki dementoituneet tarvitse rollaattoria.
        Miksi minä syvään jorpakkoon kävelisin (enää uudestaan)? Mistä sen sait päähäsi?

• Heikunkeikku

No saisi olla sen verran tympee ja muitakin vikoja vois olla, että en alkaisi ihastumaan niin paljon, että yhtäkkiä hokaisin seurustelevani. En tahdo seurustella tällä haavaa ainakaan.
      Jos miehellä on kunnon vene, niin kyllä tympeäkin mies kääntää huomioni häneen:)

• missä-o-lökäpöksyni-mun

MÄ haluisin ihanan kumppanin, semmosen ku itte olen,
      hänellä pitäisi olla jotain eilaista housuissa kuin ittellä,
      semmonen aivan tavallinen rehellinen symppis tyyppi,
      jolla on kaikki ruuvit tallessa,
      oi ku olis ihana käpertyä hänen kainaloon,

• noo-tuhti-on

kumpaa tavaraa siellä housuissa pitäisi olla? vaipoilla vai ilman? :D
        a-haa, siis värkki erilainen, juu mars mars patukkata?

• Sellasen joka istuu aamusta iltaan kauniina kesäpäivänä tietokoneen ääressä ja riitelee tuntemattomien ihmisten kanssa tyhjänpäiväisistä asioista.

• Hehhehheeeeee

:) :D :D ;) ;). ;D

• ent.siivoojaparka

Itsesi kloonin?

• ei.kelpaa

En ikään ees vilkasis mieheen jolle nettipalsta on ihmistä tärkeempi.

• almankamu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Itsesi kloonin?

Kauniina, kröhm, ei voi tarkoittaa kloonattua itseään.

• nettiblogi

Lutusta hän kai tarkotti ;D

• almankamu
        nettiblogi kirjoitti:

NO sitte ;)

• nettiblogi kirjoitti:

Ei Lutunen roiku palstoilla. Hänellä on tärkeämpää tekemistä.
        Ruokkia lohikäärmeitä.
        Leikata nurtsia.
        Kastella kasvimaata ja kukkapenkkejä.
        Lajitella roskia.
        Käydä kanttarellimetsässä.
        Käydä kalalla.
        Siivota verstasta ja ulkovarastoa.
        Ruokkia lohikäärmeitä.
        Minä tässä vähän itseironiaa yritin. Olen tänään ollut tän kipeen lonkan parantelussa sisällä melkein koko päivän ja tunnen oloni turhautuneeksi.
        Siinähän se nyt on. Rautalangasta.

• on-teillä-hommat

kiihkee lemmenyö lutusen kaa kun meni lonkka sijoiltaan vai? sitä se keinutuoliseksi teettää, menee nurin.

• itteootnetissä
        Paloma.se.co kirjoitti:

Ruokkia lohikäärmeitä.
        Leikata nurtsia.
        Lajitella roskia.
        Käydä kalalla.
        Ruokkia lohikäärmeitä.
        Minä tässä vähän itseironiaa yritin. Olen tänään ollut tän kipeen lonkan parantelussa sisällä melkein koko päivän ja tunnen oloni turhautuneeksi.

Rengiksi hänet otit.

• ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

Ruokkia lohikäärmeitä.
        Leikata nurtsia.
        Lajitella roskia.
        Käydä kalalla.
        Ruokkia lohikäärmeitä.

Ja nytkö sitten olisi uusi hakusessa, sellainen joka jakaa harrastuksesi kanssasi, eikä humputtele sienimetsissä, kalalla ja muuta joutavaa?

• elmerinvaimo
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ja nytkö sitten olisi uusi hakusessa, sellainen joka jakaa harrastuksesi kanssasi, eikä humputtele sienimetsissä, kalalla ja muuta joutavaa?

Mitä se "kalalla" sitten tarkottaneekaan. Kalathan tulevat ovelle muovisäkissä.

• itteootnetissä kirjoitti:

Rengiksi hänet otit.

:)
        päinvastoin.
        Hän teki kaikkea tuota jo ennenkuin tapasimme. Plus laittoi ruokaa, siivosi, pesi pyykit ja kävi kaupassa.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ei oo. Kuha puhun.
        (Sarjassa kysynyksiä joihin voi vastaa. Ei tarvitse selityksiä)

• henrjii
      • noin-suurta-en-haluu

tuosta oli romantiikka kaukana, höh,

• henrjii
        noin-suurta-en-haluu kirjoitti:

tuosta oli romantiikka kaukana, höh,

joo mä jouduin sitten aamu-yöt kuskaamaan kotoa karanneita rouvia parakeilta kotiin, kun kaverit oli niitä sinne rouranneet

• expimot

Sytyin.

• expimot
        expimot kirjoitti:

Sytyin.

...siis tuohon linkin massiiviseen kisuun.

• kukkakimppunainen

miehen jonka ottaisin pitää olla reilu,ei horju ei heilu.miehen mitoissa,siis yli 180sm, ei kovin lihava. mutta luonne se on tärkein! raha-asiat pitää olla kunnossa ja rahaa myös annettavaksi minulle ,kampaaja,kosmetologia ,vaatteiden ostoon ym. kunnollinen auto,ettei tarvi hävetä ja hyvä työpaikka tietenkin. mies ei saa olla mikään kaljanlatkia, vaan yks kerta viikossa joku satsi alkoholia voi käyttää.vihaan valehtelua,siis asioista saa puhua reilusti,vaikka se olisikin jotain ikävää. lapsia saa olla tientenkin kun minullakin on.kukkakimpuista tykkään,että viikonlopuksi haluan sellaisen. horoskooppimerkki voisi olla: vesimies , kalat ,jousimies tai leijona. miehellä pitää olla oma mielipide joka asiaan,eikä saa olla mikään joo,joo mies. sydän saisi olla terve ja kultainen.

• PitkiäJaKomeitaIkämiehiä

Tässä ikäluokassa taitaa enemmistö olla pienikokoisia tai ainakin lyhyitä miehiä. Vai onko teidän joukossanne yhtään parimetristä ? Kuka, ken, ketkä?

Uskomattoman pitkiä nuoria miehiä ja naisia näkee muuten nykyisin liikkuvan Helsingissä. Virossa taitaa olla vielä enemmän.

• OnkoPitkiäJaPätkiä

Onko joku naisista 180 sentin pituinen.

• en-erehtyisi
        kukkakimppunainen kirjoitti:

miehen jonka ottaisin pitää olla reilu,ei horju ei heilu.miehen mitoissa,siis yli 180sm, ei kovin lihava. mutta luonne se on tärkein! raha-asiat pitää olla kunnossa ja rahaa myös annettavaksi minulle ,kampaaja,kosmetologia ,vaatteiden ostoon ym. kunnollinen auto,ettei tarvi hävetä ja hyvä työpaikka tietenkin. mies ei saa olla mikään kaljanlatkia, vaan yks kerta viikossa joku satsi alkoholia voi käyttää.vihaan valehtelua,siis asioista saa puhua reilusti,vaikka se olisikin jotain ikävää. lapsia saa olla tientenkin kun minullakin on.kukkakimpuista tykkään,että viikonlopuksi haluan sellaisen. horoskooppimerkki voisi olla: vesimies , kalat ,jousimies tai leijona. miehellä pitää olla oma mielipide joka asiaan,eikä saa olla mikään joo,joo mies. sydän saisi olla terve ja kultainen.

sarjassamme päiväunien tuottama uskomaton tarina :D
        täytän kriteerit kyllä mutta en erehtyisi.

• Kiinnostukseni herättää mutta seurustelu ei pahemmin houkuta, Mies isolla ämmällä, oman tiensä kulkija, joka elää omaa elämäänsä, tykkää ihmisistä, naisista, lapsistaan ja ehkä lapsenlapsistaan, hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, ja minutkin sellaisena kuin olen, nauttii elämästään ja osaa olla hullun rohkea ja utelias kaiken suhteen, niin kuin minäkin. Arvostaa ja tunnistaa tunteet ja herkkyyden itsessään ja muissa.
      Jos sitten elämät hetkittäin sivuavat, se on sen hetken meidän onnemme. Läheistä ystävyyttä, se riittää. Uskon ikuiseen rakkauteen mutta en ikuiseen onneen. En halua ketään omistaa, en ole mustasukkainen ja yhteiselämä kuin paita ja peppu ei enää innosta. Yhteinen reissaaminen ja jos yhteiset harrastukset tai mielenkiinnon kohteet sattuvat kohdilleen, niin avot. Tärkeintä kuitenkin on, että mies tykkää musta kaikkine känkkäränkkineni ja minä hänestä kaikkine vinksisvonksineen.

• lukekaa-kymmenenkäskyä-

Kaikki palstan haaveet on pelkkää utopiaa,
        kaikki on alikehittyneitä ihmisiä ihmisenä aikuisuuteen,
        ei anutkaa vanha yli kuusikymmpinen mies tai nainen sopeudu enään
        kenekään kanssa yhtää mihinkää suhteeseen,

pikkusen alkaa naurtaa nämä utoopiset haaveet,
        milloin te ylijäämä ihmiset putoatte pilvilinnoitanne maanpäälle, todellisuuteen,
        jokaikiselle teille jotka olette eronneet sanon totuuden,
        olisitte hoitanu avioliittoanne, kunnioittanu toisianne, olleet vilpittömiä rehellisiä toisillenne,
        ette nyt olisi tämmösessä ikävässä yksinisyydessä tilanteessa jossa toimii enään vain mielikuvitus,

todelisuudessa teistä yksikää ei enää k y k e n e sitoutumaan yhtää keneenkään,
        ettekä te kukaan kykene enään edes irtosuhteeseen kenekää kanssa,

koska te nyt huomaatte, että parisuhde on ainoa missä oikeasti seksiki toimii oikealla tavalla,

kaikki mitä te kuvittelette vielä tulevan elämään on mielikuvitusta,
        täydellistä utopiaa,

opetus oli se,
        nuorena tai kun ihminen perustaa ensimmäisen avioliiton,
        kannataa opiskella mitä merkitee sitoutuminen avioliittoon,
        ja kasvaa kouluttautua siihen täydellä sydämmellä,
        luvat kuten vihkikaavassa sanotaan kunnes kuolema erottaa,
        siinä on elämän suurin onni ihmisen elämässä,
        sitä ei kaada mikään kun sen oikein oivaltaa ja todella paneutuu koko sydämmestään kehittämään liitoaan onnelikseksi turvalliseksi pesäksi perheelleen,
        jossa on lasten hyvä kasvaa tasapainoiseksi aikiseksi,

lukekaa kymmenen käskyä, siinä on onnistuneen elämän salaisuus,
        se on maailman paras tienviitta onneliseen elämään,

me torsot, ylijäämä ihmiset voidaan vain haavella,
        elämä oli ja on meneisyydessä, tulevaisuus on pelkkää yksinelämistä, yksinäisyys,

• lukekaa-kymmenenkäskyä- kirjoitti:

Kaikki palstan haaveet on pelkkää utopiaa,
        kaikki on alikehittyneitä ihmisiä ihmisenä aikuisuuteen,
        ei anutkaa vanha yli kuusikymmpinen mies tai nainen sopeudu enään
        kenekään kanssa yhtää mihinkää suhteeseen,

pikkusen alkaa naurtaa nämä utoopiset haaveet,
        milloin te ylijäämä ihmiset putoatte pilvilinnoitanne maanpäälle, todellisuuteen,
        jokaikiselle teille jotka olette eronneet sanon totuuden,
        olisitte hoitanu avioliittoanne, kunnioittanu toisianne, olleet vilpittömiä rehellisiä toisillenne,
        ette nyt olisi tämmösessä ikävässä yksinisyydessä tilanteessa jossa toimii enään vain mielikuvitus,

todelisuudessa teistä yksikää ei enää k y k e n e sitoutumaan yhtää keneenkään,
        ettekä te kukaan kykene enään edes irtosuhteeseen kenekää kanssa,

koska te nyt huomaatte, että parisuhde on ainoa missä oikeasti seksiki toimii oikealla tavalla,

kaikki mitä te kuvittelette vielä tulevan elämään on mielikuvitusta,
        täydellistä utopiaa,

opetus oli se,
        nuorena tai kun ihminen perustaa ensimmäisen avioliiton,
        kannataa opiskella mitä merkitee sitoutuminen avioliittoon,
        ja kasvaa kouluttautua siihen täydellä sydämmellä,
        luvat kuten vihkikaavassa sanotaan kunnes kuolema erottaa,
        siinä on elämän suurin onni ihmisen elämässä,
        sitä ei kaada mikään kun sen oikein oivaltaa ja todella paneutuu koko sydämmestään kehittämään liitoaan onnelikseksi turvalliseksi pesäksi perheelleen,
        jossa on lasten hyvä kasvaa tasapainoiseksi aikiseksi,

lukekaa kymmenen käskyä, siinä on onnistuneen elämän salaisuus,
        se on maailman paras tienviitta onneliseen elämään,

me torsot, ylijäämä ihmiset voidaan vain haavella,
        elämä oli ja on meneisyydessä, tulevaisuus on pelkkää yksinelämistä, yksinäisyys,

Yksi maailman kauneimmista torsoista olisin mielelläni, MIlon Venus, mutta kun se on siellä Louvressa ja minä vain tässä.
        Älä sie hyvä immeinen yleistä noin rajusti, kyllä se elämä tässä ja nyt pyörähtellöö uamusta iltaan joka päevä. Utopiiat on ihan jossain muuvalla, ku tiiälä minun luona.

• kesi.vä

Voi rosaliiin, Sinä olet maailman romanttisin ihminen, jonka olen "tavannut" sitten tyttökirjojen ja teinivuosieni.
        Itse en ole romanttinen ja tuntisin oloni kiusalliseksi ylenpalttisista huomionosoituksista.
        Hyvä, että me ihmiset olemme erilaisia, vastakappaleet löytyvät helpommin.

• kesi.vä kirjoitti:

Voi rosaliiin, Sinä olet maailman romanttisin ihminen, jonka olen "tavannut" sitten tyttökirjojen ja teinivuosieni.
        Itse en ole romanttinen ja tuntisin oloni kiusalliseksi ylenpalttisista huomionosoituksista.
        Hyvä, että me ihmiset olemme erilaisia, vastakappaleet löytyvät helpommin.

kesi.vä
        voi hitsi, olenkos mä tosiaan noin hoopo.
        Onneksi tälle palstalle mahtuu kaikki
        hoopot ja vähemmän hoopot.

• kesi.vä

Höps! Se oli positiivisessa mielessä, että olet romanttinen, kuten profiilissasi kerrot.
        Minä olen sillä saralla vähän tunnevammainen.

• Pirrepä

Jos ja jos niin..mukavan, puheliaan, poikamaisen, ei saisi olla luutunut junttura 😕

• meillä on samanlainen maku :)

• Pirrepä
        Paloma.se.co kirjoitti:

meillä on samanlainen maku :)

Niin Paloma, taidamme olla monissakin asioissa samaa mieltä, tunnut joskus sielun kumppanilta ☺. Mutta nyt nukkumaan, on pian taas puoliyö..aamulla väsyttää. Hyvää yötä.

• kesi.vä

Heh, luutunut junttura :) Joo ei kiitos ja kyllä kiitos poikamainen jos jos...

• Pirrepä kirjoitti:

Niin Paloma, taidamme olla monissakin asioissa samaa mieltä, tunnut joskus sielun kumppanilta ☺. Mutta nyt nukkumaan, on pian taas puoliyö..aamulla väsyttää. Hyvää yötä.

Olemme selvästikin sukulaissieluja. Vuosien varrella olen todennut että ajatusmaailmamme synkkaavat hyvin. Olet ihminen jonka kanssa olisin voinut olla ihan oikeesti kaveri jos olisimme olleet saman kylän tyttöjä, opiskelukavereita, työtovereita, naapureita.
        Hyvää kesää :)

• kesi.vä kirjoitti:

Heh, luutunut junttura :) Joo ei kiitos ja kyllä kiitos poikamainen jos jos...

Mun lutunen olisi ollut kuumaa tavaraa mummien keskuudessa, mutta ennätin ensin :)
        (Otin pois profiilikuvasta ettei minua kadehdittaisi)

• Paloma.se.co kirjoitti:

Olemme selvästikin sukulaissieluja. Vuosien varrella olen todennut että ajatusmaailmamme synkkaavat hyvin. Olet ihminen jonka kanssa olisin voinut olla ihan oikeesti kaveri jos olisimme olleet saman kylän tyttöjä, opiskelukavereita, työtovereita, naapureita.
        Hyvää kesää :)

"Paloma.se.co"

Khrm... muistaa nyt sitten myös, mistä minä olen kotoisin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Khrm... muistaa nyt sitten myös, mistä minä olen kotoisin.

H.

Muistan kyllä :)
        Siksi minulla olikin niin kiire muuttaa pois.
        (Vitsi)

• kesi.vä
        Paloma.se.co kirjoitti:

Mun lutunen olisi ollut kuumaa tavaraa mummien keskuudessa, mutta ennätin ensin :)
        (Otin pois profiilikuvasta ettei minua kadehdittaisi)

Tuosta profiilikuvastasi päätellen olet hyvinkin "tyttömäinen" eli täydellinen vastakappale lutusellesi :)

• lopettakaa-jo-hörhöily

Yksikää teistä ei kykene uuteen suhteeseen,
      naurattaa tommonen itsensä pettäminen,
      kehittymättömyys ihmisenä ihmiseksi aikuisuuteen,
      ihminen joka kykenee uuteen sitovaan suhteeseen on rehellinen,
      kaikillatavoin itseleen ja muille,
      huikentelevat petturit ovat kehityskevottomia jopa kykenemättömiä luotettavaan ihmissuhteeseen,
      ei nämä kesken kehityksen jääneet enään kykene edes irtosuhteisiin, naiset kiertää kaukaa miehet, koska ovat elämään, puolisoon sekä itseenä niin perusteelisesti pettyneet,
      ei uskalla enään uutta sudetta ikinä rakentaa,
      joten uuden kumppanin saaminen jää puhtaasti pelkäksi sanan helinäksi, mielikuvituksen tuotteeksi ja pilvilinnoissa haaveilemisiksi,
      tämmöset ihmiset unohtaa täysin reaali maailman,
      kuvittelevat itsestään liikoja,
      pettävät itseään ja luulevat omasta viehätysvoimasta turhia,
      ja miehillä ei onnistu enää mikään, tappi lyö pätkille, ei onnistu ei, vaikka tikun työntäis tueksi, velttona valuu haarojen väliin,
      joten lopettakaa tyhmä höperö kuvitelma mahdollisesta uudesta kumppanista,
      epäkypsät ihmiset ei ole oikeutettuja enää pettämään yhtään ainutta ihmistä, jättäkää ihmiset suosiolla jo rauhaan, lopettakaa petturi elämä,
      lopettakaa hörhöily,
      kehittäkää ensin itsestänne vastuulisia rehellisiä ihmisiä itsellenne ja läheisillenne, sitten vasta kun olette oikeesti kypsyneet vastuuliseen elämään
      voitte alkaa haaveilla uudesta kumppanista,

• Psykoterapeutitar

Ai että! Äsken pihalta lähti tyylikäs vanha musta avoauto, jota ajoi vanha tyylikäs herra. Edelläni käveli tyylikäs hyvin laitettu vanhempi nainen. Siinä olis ollut tyylikäs yhteensopiva setti, jos joku!
      Ehkä se kumppani löytyis, jos olis noin yhteensopiva, kun äskeinen sattumalta kohtaaminen ja sen näkeminen.

• Dementia.Senilis

Mitä järkeä on haluta mitään, kun ei kuitenkaan saa?
      Vanha viisaus sanoo, että jos et saa sitä mitä haluat, niin halua sitä mitä saat.
      Vaan kun en saa sitäkään.

• IloitaanIhmistenPuolest

Olen kuullut, että sitä saa mitä tilaa ja että kannattaa miettiä, mitä haluaa, että tulee vain positiivisia yllätyksiä.

Yli 90-vuotiaatkin voivat vielä kohdata uusia kumppaneita, rakastua ja nauttia monenlaisesta hyvästä moniakin vuosia vielä yhdessä. Jotkut aloittavat uusia harrastuksia, ryhtyvät purjehtimaan ymm.ym.

• SuloistaKuulla

Kuulin äskettäin nuoren miehen sanovat jossain höpö-höpö-pariutumisohjelmassa, että hän haluaisi kohdata naisen, jonka kanssa voisi elää onnellisena vielä 110-vuotiaana.

Totesin, että nuori mies oli tiedostanut ihmisten pitenevän eliniän.

• Vieläkin.vituttaa

VAROKIN haluamasta mitään; voit vielä saadakin sen!

• Sopeutumiskykyä

Vai menikö se näin: "Kun et saa sitä mitä rakastat, niin rakasta sitä mitä olet saanut." Siihen saattaa sisältyä joku viisaus.

• Apinoilla on apina aloituksia.

• Kamuoliskiwa

No ei se nyt niiin apinaista ole. Aloitus kertoo ihmisten haaveista, unelmista, toiveista, uuden ja tuoreen elämän kaipuusta.

Jostain kumman syystä em. aiheita etsitään useimmiten muista ihmisistä eikä huomata, että joku muukin juttu voisi tuulettaa ja virkistää elämää. Uusi harrastus esimerkiksi tai uusi koti tai mikä tahansa poistuminen totutuista ympyröistä tarpeeksi kauas ja riittävän pitkäksi aikaa.

Yleensä ihmiset pelkäävät muutoksia eivätkä huomaa, että he kuitenkin, joka tapauksessa tarvitsevat niitä piristyäkseen ja nauttiakseen elämästä. Tasapaksuus on ikävää ja turruttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe