http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/viidakkoveitsi_hyokkays_saksa-53218
Syyrialaisen 21-vuotiaan turvapaikanhakijan kerrotaan tappaneen viidakkoveitsellä naisen Lounais-Saksan Reutlingenissa. Lisäksi mies haavoitti toista naista ja miestä. Asiasta raportoi saksalainen Bild.
Hyökkäyksen kerrotaan tapahtuneen lähellä kebab-ravintolaa.
Paikallisen poliisin mukaan mies oli riidellyt tappamansa naisen kanssa.
MATU hyökkäsi viidakkoveitsen kanssa Saksassa
13
209
Vastaukset
- Joo.uhri
nainen oli raskaana.
- mohammed_mean_agony
Päivittäinen yksittäistapaus
IS Syyrialaisen veitsi-iskun motiivi veriteolle on toistaiseksi epäselvä.
NORMILAUSE Tarkoitaa: "rasistinen viharikos joka kohdistuu puolustuskyvyttömään valtaväestöön ja siten sitä ei lasketa rasistiseksi viharikokseksi"
ENÄÄ PUUTTUU MAININNAT
Etunimi olettettu mohammed tms ja
mielenterveysongelmia todettu, todennäköisesti koraanin tulkinoista johtuen.
ei mitään tekemistä islamin tai ISIS kanssa.......
yhteys Breiviikiin ilmiselvä 5 vuotta ja 1 päivä. - surulliseksimenee
Varovaisia saamme olla,ei ole turvaa viranomaisista,saati poliitikoista.Avoimet ovet suuri virhe,piisaa meillä näitä sekopäitä omastakin takaa,emme kaipaa enää tuontitavaraa kauvenpaa etelästä.
Kuka kantaa huolta tälläisten tekojen uhreista,ei ainakaa korruptoitunut virkamies/politiikko/tiedonvälitys,kaikki samaa sakkia. - purmoonjoki
Mitä sanoo Not?? Oliko kauhavan"rasistien" syytä kenties??
- PianPuluputtaa
Oottaa ilikan juketseja, ite jo järki seisoo, näkeehän tuom mihin tarttuu, hukkuva tarttuu viimeisiin oljenkorsiinkin.
- Anttijanitskin
“Eräs BMW-kuski sitten kaasutti ja ajoi tekijää päin. Sen jälkeen mies vain makasi maassa, eikä liikkunut.”
BMW pitää kieltää rasistisena ja vihapuheita pitävänä automerkkinä.
BMW:n ratissa oli 21-vuotias läheistä döner-kebab -ruokapaikkaa pitävän yrittäjän poika, Alper K. Hän näki tilanteen ja päätti, että mies pitää pysäyttää.
Surmattu nainen työskenteli siivoojana Mangal-nimisessä ravintolassa.
Surmaaja on poliisin tietojen mukaan 21-vuotias syyrialainen turvapaikanhakija, joka on ennestään tuttu poliisille. Poliisi ei ole kertonut, missä yhteydessä.
Miksei poliisi ampunut sitä?, ainoa toimiva tapa?, kysykää ranskalaisilta tai jenkeiltä.- RespektitBemarimiehelle
Syyrialainen 21-vuotias turvapaikanhakija tappoi raskaana olevan naisen ja haavoitti kahta kadulla viidakkoveitsellä Lounais-Saksan Reutlingenissa.
Silminnäkijän mukaan mies oli "täysin sekaisin" ja juoksi macheten kanssa poliisiauton perässä.
Ohi ajanut valkoinen BMW oli tämän jälkeen törmännyt mieheen tarkoituksellisesti. BMW-kuskin toiminta ilmeisesti esti useammat kuolonuhrit.
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/vviidakkoveitsi_hyokkays_saksa-53218
- PandemiaWelcome
Saksan poliisi on ottanut kiinni afganistanilaistaustaisen 16-vuotiaan pojan, jota epäillään Münchenissä yhdeksän ihmistä surmanneen rikostoveriksi.
Nizzan kuorma-autoisku selitettiin masennuksella, macdonalds ampuja selitettiin koulukiusaamisella. Kumpi nyt tulee: koulukiusaaminen vai masennus?
EI TULI Uutistoimisto DPA:n mukaan poliisi arvelee machete-veitsi-iskussa teon motiivin olleen ”intohimorikos”.
Joko taas. Eihän tässä enää ehdi joka monikulttuurista unelmaa kommentoida, kun tulee jo seuraava.
Joko valtionpäämiehet antaneet tukensa... - mturikkaus
Taitaapi tulla uutta tapausta: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001226353.html?ref=rss
Pormestari vahvistanut just , jotta pommi oli....
Saksalaiskaupunki Ansbachissa sijaitsevassa ravintolassa on tapahtunut yhden ihmisen hengen vaatinut räjähdys, kertoo uutistoimisto Reuters.
Kymmenen ihmistä on loukkaantunut räjähdyksessä. Nürnberger Nachrichten uutisoi asiasta myöhään sunnuntai-iltana.
Lehden mukaan räjähdyksen syy ei ole vielä tiedossa, mutta NTV-televisiokanavan mukaan viranomaiset epäilevät syyksi kaasuvuotoa.
Poliisin tiedottaja vahvisti Reutersille, että räjähdyksestä on tullut ilmoitus. Muita yksityiskohtia hän ei kertonut.
Lähistöllä järjestetyn musiikkifestivaalin loppuillan ohjelma peruutettiin tapahtuman johdosta.- LisääLihoiksiLaittavat
Juuri nyt: Saksassa räjähdys – Ainakin kaksi kuollutta ja 9 loukkaantunutta
Saksalaisessa ravintolassa oli räjähdys tuhoisin seurauksin.
25.07.2016 01:38, 1102 lukukertaa
http://mvlehti.net/2016/07/25/juuri-nyt-saksassa-rajahdys-ainakin-kaksi-kuollutta-ja-9-loukkaantunutta/
Yle;"Saksassa Ansbachin kaupungissa Baijerin osavaltiossa on tapahtunut räjähdys, kertoo saksalaislehti Nürnberger Nachrichten. Saksalaismedioiden mukaan räjähdys tapahtui keskustan kadulla ravintolan edessä.
Räjähdyksessä on uutistoimisto Reutersin mukaan kuollut yksi ihminen ja haavoittunut kymmenen.
Turman syy ei ole tiedossa, mutta Baijerin osavaltion sisäministeriön tiedottajan mukaan kyseessä ei ole onnettomuus, vaan räjähdys vaikuttaa tahalliselta. Baijerin sisäministeri Joachim Herrman on matkalla Ansbachiin.
Ansbachin pormestarin mukaan turma on räjähteen aiheuttama." Joona onko muna kovana?
- Mosa.uttaja
Heh. Jungner on niin oikeassa.
Kiitos nostosta! Hihhuli Hei :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14395796/mikael-jungner-elama-ja-teot-2010-2016- junkkeril
ZeePert kirjoitti:
Kiitos nostosta! Hihhuli Hei :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14395796/mikael-jungner-elama-ja-teot-2010-2016Narsisti näyttää tämä alapäällään ajatteleva entinen kansanedustaja olevan.En kylläkään ymmärrä noita naisiakaan,mieshän on ruma kuin petolinnun perse,hakevat ilmeisesti myös julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059