Olin varmaan 13 -vuotias tyttö kun ihailin salaa Bay City Rollersin Ericiä. Kotonamme oli kova kuri ja uskonto tärkeä. Ihmisen ei pidä saada nauttia iloista. Mutta omassa huoneessani saatoin unelmoida. Olimme juuri tulleet seuroista Seinäjoelta kun menin omaa oloihini huoneeseen. Olin seuroissa katsellut miehiä ja olin jotekin tullut märäksi alapäästä. Olin kait kiimainen ja tunsin kuinka halusin kosketella itseäni sieltä pimpasta. Hyväilin klitoristani ja ei mennyt kuin hetki kun tärisin hurjasta orgasmista. Se oli elämäni ensimmäinen. Hetken hämmennyksen jälkeen alkoin uudelleen hieromaan itseäni ja sain jälleen uskomattoman orgasmin. Olin kuin olisin löytänyt itseni.
Menin sitten saunaan. Saunarakennus on erillään omakotitalostamme. Olin yksin lauteilla ja en tietysti voinyt olla hyväilemättä itseäni. Oli juuri pääsemästä loppuun, kun ovi avattiin. Siellä oli setäni Eero, joka oli tullut lisämään puita. Hän näki minun touhuni ja kysyi että ei vain häiritsisi. Sanoi, että ei häiritse. Jatkoin itseni hyväilemistä ja näin samalla kuinka Eero katseli mua ja sen kyrpä alkoi nousta. Se kosketteli sitä ja sitten se alkoin runkata. Voi että se oli kiihottavaa... sai uskomattoman orgasmin ja näin kuinka Eerolta tuli ja se värisi samalla kun siltä lensi lasti.
Nyt kun olen vanhempi, olemme sopineet Eeron kanssa, että tästä ei puhuta. Mutta olemme toki yhdessä saunaa lämmittäneet ja Eero on tullut mun sisään monta kertaa. Miehelleni en tätä ole kertonut enkä muillekkaan ... nyt kun teille.
Ihanaa
Onnellinen omasta takaa
OnnellinenJaIhanaa
0
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884790Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303670Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491548- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751161Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021