Olin varmaan 13 -vuotias tyttö kun ihailin salaa Bay City Rollersin Ericiä. Kotonamme oli kova kuri ja uskonto tärkeä. Ihmisen ei pidä saada nauttia iloista. Mutta omassa huoneessani saatoin unelmoida. Olimme juuri tulleet seuroista Seinäjoelta kun menin omaa oloihini huoneeseen. Olin seuroissa katsellut miehiä ja olin jotekin tullut märäksi alapäästä. Olin kait kiimainen ja tunsin kuinka halusin kosketella itseäni sieltä pimpasta. Hyväilin klitoristani ja ei mennyt kuin hetki kun tärisin hurjasta orgasmista. Se oli elämäni ensimmäinen. Hetken hämmennyksen jälkeen alkoin uudelleen hieromaan itseäni ja sain jälleen uskomattoman orgasmin. Olin kuin olisin löytänyt itseni.
Menin sitten saunaan. Saunarakennus on erillään omakotitalostamme. Olin yksin lauteilla ja en tietysti voinyt olla hyväilemättä itseäni. Oli juuri pääsemästä loppuun, kun ovi avattiin. Siellä oli setäni Eero, joka oli tullut lisämään puita. Hän näki minun touhuni ja kysyi että ei vain häiritsisi. Sanoi, että ei häiritse. Jatkoin itseni hyväilemistä ja näin samalla kuinka Eero katseli mua ja sen kyrpä alkoi nousta. Se kosketteli sitä ja sitten se alkoin runkata. Voi että se oli kiihottavaa... sai uskomattoman orgasmin ja näin kuinka Eerolta tuli ja se värisi samalla kun siltä lensi lasti.
Nyt kun olen vanhempi, olemme sopineet Eeron kanssa, että tästä ei puhuta. Mutta olemme toki yhdessä saunaa lämmittäneet ja Eero on tullut mun sisään monta kertaa. Miehelleni en tätä ole kertonut enkä muillekkaan ... nyt kun teille.
Ihanaa
Onnellinen omasta takaa
OnnellinenJaIhanaa
0
278
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1256011Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565603Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554405Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1023912Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383691Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja222850- 2282807
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403