Jumala(t), Valtiaat yms. Vallanneet Maapallon

POISjoAIKOJAsitten

Jumala(t), Valtiaat yms. Vallanneet Maapallon, tehneet invaasion joskus aikoja sitten. Riistävät, ryöstävät, kuppaavat, pumppaavat. Hyödyntävät, hyväksikäyttävät, kiduttavat teurastavat. Eikä loppua näy tollaiselle meidän kohtelulle. Ne kaikki väittävät, että se ihminen (human being) on ne identiteettivarkaat-Henkiolennot ja me muut sitten muka olemme jotain ilm. eläinten kaltaisia (vain korkeintaan people).

Toivottavasti ette joudu koskaan niin (näin pitkälle kuin minä) pitkälle, että huomaatte Noi karseat, kamalaakin kauheammat tosiasiat. Sillä vain itsensä täysin deletoiminen pelastaa, varmasti tolta ja kaikelta kauheudelta, mitä EI voi edes Julmuudeksi enää sanoa. Olis paljon parempi, että Noi kaikki Hirmu- ja Hirviöolennot KAIKKI (siis kaikki edellämainitut) laitettaisiin kokonaan pois olemasta. Että me muut ja ne kuolleet omaisemme pääsisivät vihdoinkin lepäämään, pelastamaan itsensä ja toisensa, nuolemaan, parantamaan haavansa.

Ei onnistu ei yhdessäolo ja -eläminen Noiden kanssa, koska ovat elämänkelvottomia, kaiken kiusaajia, tuhoajia (Heidän ei tarvitse kuin ajatella jotain toista ja saavat tämän jo tuhottua), EIVÄT koskaan OPI elämään tälläkään planeetalla, koska EIVÄT halua sopeutua ja elää harmonisessa maailmassa, planeetalla.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        69
        1782
      2. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        164
        1449
      3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

        Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
        Ikävä
        88
        1252
      4. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        121
        1226
      5. Miehelle naiselta

        Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
        Ikävä
        49
        1140
      6. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        74
        915
      7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

        Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
        Maailman menoa
        240
        891
      8. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        105
        862
      9. Olen syvästi masentunut

        En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
        Tunteet
        99
        795
      10. Mitä vastaat jos

        Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
        Ikävä
        36
        674
      Aihe