Jumala(t), Valtiaat yms. Vallanneet Maapallon, tehneet invaasion joskus aikoja sitten. Riistävät, ryöstävät, kuppaavat, pumppaavat. Hyödyntävät, hyväksikäyttävät, kiduttavat teurastavat. Eikä loppua näy tollaiselle meidän kohtelulle. Ne kaikki väittävät, että se ihminen (human being) on ne identiteettivarkaat-Henkiolennot ja me muut sitten muka olemme jotain ilm. eläinten kaltaisia (vain korkeintaan people).
Toivottavasti ette joudu koskaan niin (näin pitkälle kuin minä) pitkälle, että huomaatte Noi karseat, kamalaakin kauheammat tosiasiat. Sillä vain itsensä täysin deletoiminen pelastaa, varmasti tolta ja kaikelta kauheudelta, mitä EI voi edes Julmuudeksi enää sanoa. Olis paljon parempi, että Noi kaikki Hirmu- ja Hirviöolennot KAIKKI (siis kaikki edellämainitut) laitettaisiin kokonaan pois olemasta. Että me muut ja ne kuolleet omaisemme pääsisivät vihdoinkin lepäämään, pelastamaan itsensä ja toisensa, nuolemaan, parantamaan haavansa.
Ei onnistu ei yhdessäolo ja -eläminen Noiden kanssa, koska ovat elämänkelvottomia, kaiken kiusaajia, tuhoajia (Heidän ei tarvitse kuin ajatella jotain toista ja saavat tämän jo tuhottua), EIVÄT koskaan OPI elämään tälläkään planeetalla, koska EIVÄT halua sopeutua ja elää harmonisessa maailmassa, planeetalla.
Jumala(t), Valtiaat yms. Vallanneet Maapallon
POISjoAIKOJAsitten
0
58
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398