Millä tappi pysymään perseessä?

Peppuleikkienyståvä

Anaalitappi ei oikein meinaa pysyä perseessä kun pilluun pannaan. Paras niksi siihen jotta se pysyis?

15

3246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiMonienPuolesta

Isompi tappi, ja varsinkin jos sen laittaa äijän perseeseen, nii siellä se pysyy paremmin.

• rellupilaa

Laita ison kuusen käpy reikääs ja sikakittiä yöksi kyllä pysyy

• Anonyymi

Valitse oikea tappi! Reiän sisällä suolessa oleva osa on oltava huomattavasti isompi kuin sulkijalihaksen läpi tuleva osa tappia, persereiän ulkopuolella oleva osa on myös hyvä ollaisompi kuin persereikä. Mulla ja ukolla on pysynyt hyvin.

• Anonyymi

Jeesusteipillä pysyy

• Anonyymi

Pistä vähän liimamassaa tappiin, niin eiköhän pysy paikoillaan.

• Anonyymi

Löysä pers reikä

• Anonyymi

Yök

• Anonyymi

Ei pidä panna. Nuole saappaita. Pissaurpotkin tykkää.

• Anonyymi

Väärän muotoinen tai kokoinen tappi.

Voi toki kokeilla myös pumpattavaa tappia. Laitetaan paikalleen tyhjänä ja sitten pumpataan niin että siitä tulee suurempi. Pois otettaessa siitä lasketaan ensin ilmat ulos.

• Anonyymi

Minulla on siihen tarkoitukseen valjaat joka pitää tappi anaalissa kun käy kävelyllä . On myös tuollainen punpattava jolla on lisäksi värähtely toiminto , kun pumppaa isoksi ja laittaa värähtely päälle niin on täyteläinen nautinto.
        M 64CD💃♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on siihen tarkoitukseen valjaat joka pitää tappi anaalissa kun käy kävelyllä . On myös tuollainen punpattava jolla on lisäksi värähtely toiminto , kun pumppaa isoksi ja laittaa värähtely päälle niin on täyteläinen nautinto.
        M 64CD💃♥️

Tuollaista itsekin olen katsellut seksitarvikeliikkeistä. On vain hinnat aika suolaisia eli ei viitsisi laittaa yli satasta leluun joka sitten osoittautuukin pettymykseksi.

Toisessa keskustelussa juuri kyseltiin eturauhaskiihottimien perään eli miehelle tappia.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17848869/paras-eturauhaskiihotin

• Anonyymi

Laittaa tapin yli kinesioteippiä. Valjaat toimii parhaiten mutta teippi toimii hyvin väliaikaisratkaisuna.

• Anonyymi

Mulla ja Nartullani tappi pysyy hyvin perseessä. Jos on oikein horo persereikä kuten Nartussani niin pitää olla isompi tappi missä sulkijalihaksen kohta on ainakin 2cm, kuten Nartullani pitää olla, muuten tulee ulos viimeistään yhdynnässä kun saa orgasmin. Kumitappi on parempi kuin metallitappi jos täytyy pitää perseessä yli 10 tuntia päivässä kuten meillä.

• Anonyymi

Entä jos on vain puutappi?

• Anonyymi

Anus-tappi kuuluu olla miehen perseessä. Valjaat ja hihnat kiinnitettynä.

mies-oliona minulla on tappi anaalissa usein, niin olen valmiina nussittavaksi.

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe