Anaalitappi ei oikein meinaa pysyä perseessä kun pilluun pannaan. Paras niksi siihen jotta se pysyis?
Millä tappi pysymään perseessä?
15
2976
Vastaukset
- YksiMonienPuolesta
Isompi tappi, ja varsinkin jos sen laittaa äijän perseeseen, nii siellä se pysyy paremmin.
- rellupilaa
Laita ison kuusen käpy reikääs ja sikakittiä yöksi kyllä pysyy
- Anonyymi
Valitse oikea tappi! Reiän sisällä suolessa oleva osa on oltava huomattavasti isompi kuin sulkijalihaksen läpi tuleva osa tappia, persereiän ulkopuolella oleva osa on myös hyvä ollaisompi kuin persereikä. Mulla ja ukolla on pysynyt hyvin.
- Anonyymi
Jeesusteipillä pysyy
- Anonyymi
Pistä vähän liimamassaa tappiin, niin eiköhän pysy paikoillaan.
- Anonyymi
Löysä pers reikä
- Anonyymi
Yök
- Anonyymi
Ei pidä panna. Nuole saappaita. Pissaurpotkin tykkää.
- Anonyymi
Väärän muotoinen tai kokoinen tappi.
Voi toki kokeilla myös pumpattavaa tappia. Laitetaan paikalleen tyhjänä ja sitten pumpataan niin että siitä tulee suurempi. Pois otettaessa siitä lasketaan ensin ilmat ulos.- Anonyymi
Minulla on siihen tarkoitukseen valjaat joka pitää tappi anaalissa kun käy kävelyllä . On myös tuollainen punpattava jolla on lisäksi värähtely toiminto , kun pumppaa isoksi ja laittaa värähtely päälle niin on täyteläinen nautinto.
M 64CD💃♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on siihen tarkoitukseen valjaat joka pitää tappi anaalissa kun käy kävelyllä . On myös tuollainen punpattava jolla on lisäksi värähtely toiminto , kun pumppaa isoksi ja laittaa värähtely päälle niin on täyteläinen nautinto.
M 64CD💃♥️Tuollaista itsekin olen katsellut seksitarvikeliikkeistä. On vain hinnat aika suolaisia eli ei viitsisi laittaa yli satasta leluun joka sitten osoittautuukin pettymykseksi.
Toisessa keskustelussa juuri kyseltiin eturauhaskiihottimien perään eli miehelle tappia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17848869/paras-eturauhaskiihotin
- Anonyymi
Laittaa tapin yli kinesioteippiä. Valjaat toimii parhaiten mutta teippi toimii hyvin väliaikaisratkaisuna.
- Anonyymi
Mulla ja Nartullani tappi pysyy hyvin perseessä. Jos on oikein horo persereikä kuten Nartussani niin pitää olla isompi tappi missä sulkijalihaksen kohta on ainakin 2cm, kuten Nartullani pitää olla, muuten tulee ulos viimeistään yhdynnässä kun saa orgasmin. Kumitappi on parempi kuin metallitappi jos täytyy pitää perseessä yli 10 tuntia päivässä kuten meillä.
- Anonyymi
Entä jos on vain puutappi?
- Anonyymi
Anus-tappi kuuluu olla miehen perseessä. Valjaat ja hihnat kiinnitettynä.
mies-oliona minulla on tappi anaalissa usein, niin olen valmiina nussittavaksi.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915