Oon 12 vuotta ja 164cm ja 52 kg. Mä haluaisin laihtua koska näytän läskiltä. En halua silti olla anorektikko ja pelkään jos mulla tulee niitä oireita. Kysymys onkin että onko mulla anoreksia kun haluan laihtua mutta en olla anorektikko? En halua olla luinen, mutta olisi kivempi olla laihempi.
Vastaukset 7
- blösöö
ei sulla oo anoreksiaa. ite oon (tai muut näin väittävät) anorektikko. mittani on 165/36
- Läskikasa
Okei.. kiva ku kerroit:)
- Lintu95
Olet todella nuori, ei sinun pidä laihduttaa! Jos lihominen huolettaa, puhu terkkarin kanssa ja vähenne esim. karkkien syöntiä. Mutta ei sinun pitäisi huolehtia, et ole ylipainoinen. Muotikuva on typerä kun kaikkien muka pitäisi näyttää ylilaihoilta, ole sellainen kuin olet!
- Lintu95
Ah ja anorektikko ei kait lopulta syö enää mitään ja liikkuu itsensä hengiltä. Vaarallisinta on, että anorektikon mielestä on lihava, vaikka näyttäisi luurangolta.
- Iamfat
Et todellakaan ole anorektikko!
- justhyvänyt
Tekstistä ei ilmene, miten pituuskasvusi on kehittynyt.
Noilla senteillä tuo on aivan upea paino, jonka voit pitää vaikka loppuikäsi.
Koska olet nuori, enkä tiedä kehityksestäsi mitään, saatat vielä saada pituutta lisää ja silloin kilojakin saa tulla.
Aikuisena naisena olisit edelleen normaalipainoinen, vaikka sinulle tulisi kymmenen kiloa painoa lisää.
Toisin sanoen sinun ei tarvitse tällä hetkellä huolehtia painostasi lainkaan.
Huolesi johtuu ehkä kehossasi tapahtuvista muutoksista, kun tytöstä tulee neito ja vartalo muuttuu naisellisemmaksi. Sinun ikäisesi voivat olla hyvinkin erilaisia, kun joku on vielä hyvin tyttömäinen ja joku hyvin naismainen. - Apuapliis
Mäkin tarviin apuu kun pelkään et laihduttaminen karannu käsistä!! Pakko vaa laihduttaa! 170cm41kg13v!! Pliis ei kai mul oo syömishäiriöö. En pysty enää ees syödä ajattelematta muk painoo ja kaloreita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731213
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔811109Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129945Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6898- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää38425On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397