Onko mulla anoreksia?

Läskikasa

Oon 12 vuotta ja 164cm ja 52 kg. Mä haluaisin laihtua koska näytän läskiltä. En halua silti olla anorektikko ja pelkään jos mulla tulee niitä oireita. Kysymys onkin että onko mulla anoreksia kun haluan laihtua mutta en olla anorektikko? En halua olla luinen, mutta olisi kivempi olla laihempi.

7

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blösöö

ei sulla oo anoreksiaa. ite oon (tai muut näin väittävät) anorektikko. mittani on 165/36

• Läskikasa

Okei.. kiva ku kerroit:)

• Lintu95

Olet todella nuori, ei sinun pidä laihduttaa! Jos lihominen huolettaa, puhu terkkarin kanssa ja vähenne esim. karkkien syöntiä. Mutta ei sinun pitäisi huolehtia, et ole ylipainoinen. Muotikuva on typerä kun kaikkien muka pitäisi näyttää ylilaihoilta, ole sellainen kuin olet!

• Lintu95

Ah ja anorektikko ei kait lopulta syö enää mitään ja liikkuu itsensä hengiltä. Vaarallisinta on, että anorektikon mielestä on lihava, vaikka näyttäisi luurangolta.

• Iamfat

Et todellakaan ole anorektikko!

• justhyvänyt

Tekstistä ei ilmene, miten pituuskasvusi on kehittynyt.
      Noilla senteillä tuo on aivan upea paino, jonka voit pitää vaikka loppuikäsi.
      Koska olet nuori, enkä tiedä kehityksestäsi mitään, saatat vielä saada pituutta lisää ja silloin kilojakin saa tulla.
      Aikuisena naisena olisit edelleen normaalipainoinen, vaikka sinulle tulisi kymmenen kiloa painoa lisää.
      Toisin sanoen sinun ei tarvitse tällä hetkellä huolehtia painostasi lainkaan.

Huolesi johtuu ehkä kehossasi tapahtuvista muutoksista, kun tytöstä tulee neito ja vartalo muuttuu naisellisemmaksi. Sinun ikäisesi voivat olla hyvinkin erilaisia, kun joku on vielä hyvin tyttömäinen ja joku hyvin naismainen.

• Apuapliis

Mäkin tarviin apuu kun pelkään et laihduttaminen karannu käsistä!! Pakko vaa laihduttaa! 170cm41kg13v!! Pliis ei kai mul oo syömishäiriöö. En pysty enää ees syödä ajattelematta muk painoo ja kaloreita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe