Onko mulla anoreksia?

Läskikasa

Oon 12 vuotta ja 164cm ja 52 kg. Mä haluaisin laihtua koska näytän läskiltä. En halua silti olla anorektikko ja pelkään jos mulla tulee niitä oireita. Kysymys onkin että onko mulla anoreksia kun haluan laihtua mutta en olla anorektikko? En halua olla luinen, mutta olisi kivempi olla laihempi.

7

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blösöö

ei sulla oo anoreksiaa. ite oon (tai muut näin väittävät) anorektikko. mittani on 165/36

• Läskikasa

Okei.. kiva ku kerroit:)

• Lintu95

Olet todella nuori, ei sinun pidä laihduttaa! Jos lihominen huolettaa, puhu terkkarin kanssa ja vähenne esim. karkkien syöntiä. Mutta ei sinun pitäisi huolehtia, et ole ylipainoinen. Muotikuva on typerä kun kaikkien muka pitäisi näyttää ylilaihoilta, ole sellainen kuin olet!

• Lintu95

Ah ja anorektikko ei kait lopulta syö enää mitään ja liikkuu itsensä hengiltä. Vaarallisinta on, että anorektikon mielestä on lihava, vaikka näyttäisi luurangolta.

• Iamfat

Et todellakaan ole anorektikko!

• justhyvänyt

Tekstistä ei ilmene, miten pituuskasvusi on kehittynyt.
      Noilla senteillä tuo on aivan upea paino, jonka voit pitää vaikka loppuikäsi.
      Koska olet nuori, enkä tiedä kehityksestäsi mitään, saatat vielä saada pituutta lisää ja silloin kilojakin saa tulla.
      Aikuisena naisena olisit edelleen normaalipainoinen, vaikka sinulle tulisi kymmenen kiloa painoa lisää.
      Toisin sanoen sinun ei tarvitse tällä hetkellä huolehtia painostasi lainkaan.

Huolesi johtuu ehkä kehossasi tapahtuvista muutoksista, kun tytöstä tulee neito ja vartalo muuttuu naisellisemmaksi. Sinun ikäisesi voivat olla hyvinkin erilaisia, kun joku on vielä hyvin tyttömäinen ja joku hyvin naismainen.

• Apuapliis

Mäkin tarviin apuu kun pelkään et laihduttaminen karannu käsistä!! Pakko vaa laihduttaa! 170cm41kg13v!! Pliis ei kai mul oo syömishäiriöö. En pysty enää ees syödä ajattelematta muk painoo ja kaloreita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      189
      11345
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10772
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6200
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      5006
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2313
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      7
      1713
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1624
    Aihe