Pääsin eroon pikavipeistä http://www.fiksurahoitus.fi/ palvelun avulla ja voin suositella sitä myös muillekin. Ei ole järkeä maksaa korkeita korkoja, jos saman lainan saa toisaalta paljon edullisemmin.
FiksuRahoitus.fi
34
945
Vastaukset
- fjokgvkfoberbomre
Taas yksi "lainan kilpailuttaja". Niitä alkaa olla jo parikymmentä.
- Fiksulainaaja
Samaa palvelua on tullut käytettyä. Sain 7 lainatarjousta joista jokainen oli edullisempi kuin nuo kalliit pikavipit tai tililuotot. Jos mietit vipin ottamista, suosittelen että kokeilet ensin tuota tai jotain muuta lainanvälityspalvelua.
- Fiksulainaaja
Uutta tietoa, olen kuullut ettei tuota palvelua kannatakaan käyttää. Lainanvälityspalvelu on ideana ihan OK, mutta tämä kyseinen pulju osoittautui epäillyttäväksi.
- PikavippiPro
Tässä on nyt kaksi asiaa pahasti pielessä
- Sivustolla ei ole SSL-suojausta (!!!!!!)
- Sivusto on kaikin puolin hämärä eikä sen taustoista ole tietoa
Älkää missään nimessä syöttäkö tietojanne tällaisille sivustoille.- Jokapaikanpro
Rauhoitus, kunka nyt haluaisi SINUN ssl-suojauksella varustetut tietosi (!!!!). Sinulla taitaa olla useampi asia pielessä, sinun taustoistasi ei ole tietoa ja kirjoitat hämärästi. Älä missään nimessä palaa tälle palstalle.
- Hannu-Pekka88
Onhan....
- Tomi77ik
Joo noiden vippien vaihtaminen pankkilainaan on todella viisasta.
- hufgufjf77d
Joo kyllä sivuston pikalaina.xyz korot ja ikärajat on aivan päin honkia. Eli oli kyllä hyviä kokemuksia =)
- ikuisestikiitollinen
Simplia.fi se vaan toimii eikä yski kuten rupupaikat.
- heheeeehhheeheheh
Simplian sivuilla ei ole edes osoitetta, y-tunnusta tai yrityksen nimeä =)
et silleen se toimii, antakaa vaan sinne yhteystietonne.
- ahahhhaaaaaahahahaaaa
Simplian sivut on OK, mutta lukutaidottoman on niitä vaikea ymmärtää.
- pikavipitrikollista
Jos haluat itsesi kuseen, niin siitä vaan.
- Minna79ki
Nopeesti tuli 6 lainatarjousta!
- mari88d
oliko hyviä?
- Minna79ki
Ihan ok. Vuosikorko oli 12 %.
- 345567789
Minna79ki kirjoitti:
Ihan ok. Vuosikorko oli 12 %.
Väitätkö että sait lainan 12 % ilman vakuuksia, takaajia tai kanssahakijaa (siinä tilanteessa varmaan useimmat täällä kirjoittelevat ovat)? Kerro ihmeessä mikä tuo lainanantaja on!
- hyvästivipit
Tämä oli hyvä. Ei enää KOSKAAN pikavippejä!
- Ellanoora34
Kerranki jotain hyödyllistä täälläkin foorumilla =) En enää sekaannu vippeihin.
- Yrittäjäope
Voiko yritykset hakea?
- loompo
miksi ei voisi? kokeile
- mirri776
helppo ja nopee
- Leila67t
"Ilmaiset" pikavipit osoittautuikin yllättävän kalliiksi... joo tiedän, oli omaa tyhmyyttä. Nyt kuitenkin hoidettu pois.
- rehellinenoot
Hyvä, että itsekin tiedät olevasi tyhmä.
- juustopääää
nyt loppui vippailu
- Esko65o
Lainojen yhdistäminen onnistui vaivatta.
- Maikkuhy6
Suosittelen!
- nettilainaa
Nettilaina24 on kans myös kokeilemisen arvoinen!
- Iida986
Hyvää palvelua.
- Iida986j
Hyvää palvelua.
- Yhäippä66
Kuka hullu vielä ottaa vippejä?
- Yrittäjä43
Onko kukaan saanut lainaa yritykselle?
- VipstaagiOG
ei nää(kään) tee muuta kuin keräilee ihmisten tiedot. Ihan huuhaa hommaa tämä "kilpailutus".
Rahalaitos on samanlainen tietojennuuskija, älkää ihmiset haksahtako näihin, ne ketkä kehuu täällä on näiden puljujen omaa väkeä ja trolleja. - Huhhuh566
Onpas lainaa nyt paljon saatavana kun tarjotaan jo 60.000 euroa ilman vakuuksia!?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579