Onko kenelläkään muulla huonoja kokemuksia yo. paikasta? Pidän itse Zapatasta paikkana ja viihtynytkin siellä monina iltoina, mutta olen nyt kuullut niin monta tarinaa Z:n hlö.kunnan töykeästä ja mielivaltaisesta käytöksestä että ajattelin kysyä onko niissä mitään perää?
Minulle ollaan siellä aina oltu ystävällisiä ja palvelu on pelannut mitä parhaiten. Uutenavuonna viimeksi;)
Zapata
44
14352
Vastaukset
- Utelias
Joo, minä itse asuin Jäkessä vuosia, ja noin kolmannella kerralla kyllästyin Zapataan. Ihan totta puhut. Narikkamiehet on jotenkin ihan sosiopaattisia (mikä tuntuu olevan aika tavallinen ammattitauti niillä), muista en niin tiedä, ihan kiva tarjoilijapoika siellä viimeks oli, mutta ne poket on ihan ihmeellisiä. Ne tuntuu debiileiltä, vajailta. Siellähän on joku ammuttukin joskus.
- muistaakseni
se ampumisjuttu tapahtui läheisellä parkkipaikalla????
- Mälli.
Omistajan bulvaani pitää raflaa. Itse omistaja pakoilee polliisia.
- palvelua
Monesti siellä olleena voin kertoa saavani siellä hyvää palvelua, varsinkin vakiportsari on todella ystävällinen! Harvassa paikassa enää saa takkia niskaan hymyllä höystettynä, mutta Zapatassa saa.
Yksi asia kuitenkin häiritsee, huono musiikki.- Margit ;)
Varmasti omalla käytöksellä on suuri vaikutus miten saat palvelua.. Olen kyllä aistinut, että Zapatan portsarit ovat leipiintyneet työhönsä.. Siinä vaiheessa kannattaa miettiä alan vaihtoa.. Mahdollisesti sellaiseen hommaan missä ei tarvitse olla ihmisten kanssa missään tekemissä. Suosittelen lämpimästi vaihtelu virkistää. Varsinkin niille jotka ovat roikkuneet ovella vuosi tolkulla....
- siis
Margit ;) kirjoitti:
Varmasti omalla käytöksellä on suuri vaikutus miten saat palvelua.. Olen kyllä aistinut, että Zapatan portsarit ovat leipiintyneet työhönsä.. Siinä vaiheessa kannattaa miettiä alan vaihtoa.. Mahdollisesti sellaiseen hommaan missä ei tarvitse olla ihmisten kanssa missään tekemissä. Suosittelen lämpimästi vaihtelu virkistää. Varsinkin niille jotka ovat roikkuneet ovella vuosi tolkulla....
suosittelet alan vaihtoa herra isoherroille, jotka ovat vuosikausia roikkuneet johtamassa porukkaa ja ovat joskus huonolla tuulella?? ;)
- poket huonoja...
Silloin, kun olin nuori sälli, kävin joskus RT:ssä ja Hevenissä. Siellä erittäin huonoa kohtelua.
ihan ok palvelua siellä saanut....yleensä sitä saa mitä tilaa....tosin portsareilta saattaa missä vaan saada mitä vaan palvelua. Zapatassa häiritsee tolkuttoman huono musiikki...ei jaksa käydä....
- janzz
Eiköhän miltei jokaiselle ravintolalle löydy omat haukkujansa. Zapata on mielestäni ihan ok.
- Rane
Törkeän hidasta tarjoilua, kannattaa ottaa hyvät pohjat ettei mene krapulan puolelle jo baarissa.
- max
Rane kirjoitti:
Törkeän hidasta tarjoilua, kannattaa ottaa hyvät pohjat ettei mene krapulan puolelle jo baarissa.
vai zapatassa hidasta palvelua, no pahimpaan ruuhka-aikaan saattaa välillä vähän kestää, mutta silti äänen nopeaa verrattuna esim. heveniin
- aisa
no ainakin pillua sieltä irtoo tosi helposti muu ei oikein ees kiinnosta
- hyi s...tana
Zapata on ehkä kaikkein sisäsiittosin paikka järvenpäässä.Eikös siellä kaikki ole seurustellut/...nut toistensa kanssa? Portsareilta olen aina saanut kivaa palvelua,mutta samaa ei TODELLAKAAN voi sanoa kaikista tarjoilijoista.Anteeksi jos en ole opetellut listaa ulkoa ja näin osaa maksaa tasarahalla,tai kun en tajua tilata juomaa minkä olette vahingossa aikaisemmin tehneet,tai jos juon vain limua..
- Mä taas
Super perseisiä Zapatan hyvännäköiselle duunari pojalle joka osaa hommansa
- ei ikinä ravintola-alalle
Zapata on paikkana kiva mutta henkilökunta on ylimielistä narkkarisaastaa (zekkaappas miestarjoilijoiden pupillit seuraavan kerran kun tilaat juotavaa).Sisäsiittolahan se tosiaan on. Kaikki nai vuorotellen kaikkia, ja sitten on kiva selvitellä että keneltä sai minkäkin taudin ja kenenköhän tyttö-tai poikaystävältä saa seuraavaksi tappouhkauksen...Mut se varmaan kuuluu talon tyyliin että KAIKKI jaetaan...
- Tyttö
Zapata on nasta mesta; ihanat poket, nastat tarjoilijat, hyvä musiikki ja hyvä ruoka!
- Ötty
Taidan tietää kenestä puhut. KYSEINEN HEPPU EI TODELLAKAAN KÄYTÄ VIINAA VÄKEVÄMPÄÄ! Tunnen tapauksen aika hyvin. Sen silmät tosiaan näyttää sille, kuin olisi tosi isot pupillit, mutta ne on kuule sillä aina ihan samanlaiset.
- kaija koo
Ötty kirjoitti:
Taidan tietää kenestä puhut. KYSEINEN HEPPU EI TODELLAKAAN KÄYTÄ VIINAA VÄKEVÄMPÄÄ! Tunnen tapauksen aika hyvin. Sen silmät tosiaan näyttää sille, kuin olisi tosi isot pupillit, mutta ne on kuule sillä aina ihan samanlaiset.
sitä en kuitenkaan tajua, että miten se paikka vetää joka viikonloppu niin perhanasti porukkaa? ja näin kuitenkin valitetaan... onkohan jonkun pessaari nyt pikkasen vinossa? onkohan joltain vipiltä otettu kuitenkin narikkamaksu? onkohan jouduttu jonottamaan liian kauan? vai ollaanko kuitenkin tultu sisään keittiön puolelta??
musiikkihan on pysynyt samana jo kauan, mutta silti siellä käydään. kaikkihan me kuitenkin tykkäämme neljän promillen kännissä trumpettimusiikista.
ja eiköhän joka työpaikalla tapahdu kaikenlaista sutinaa liinavaatevarastossa, häh? kuka meistä heittää ensimmäisen kiven?
kaikista järvenpääläisistä baareista saapi kirjoittaa ihan mitä tykkää, kaikista löytyy varmastikin jotain kerrottavaa.
jään kuuntelemaan :) - polar/kossu
kaija koo kirjoitti:
sitä en kuitenkaan tajua, että miten se paikka vetää joka viikonloppu niin perhanasti porukkaa? ja näin kuitenkin valitetaan... onkohan jonkun pessaari nyt pikkasen vinossa? onkohan joltain vipiltä otettu kuitenkin narikkamaksu? onkohan jouduttu jonottamaan liian kauan? vai ollaanko kuitenkin tultu sisään keittiön puolelta??
musiikkihan on pysynyt samana jo kauan, mutta silti siellä käydään. kaikkihan me kuitenkin tykkäämme neljän promillen kännissä trumpettimusiikista.
ja eiköhän joka työpaikalla tapahdu kaikenlaista sutinaa liinavaatevarastossa, häh? kuka meistä heittää ensimmäisen kiven?
kaikista järvenpääläisistä baareista saapi kirjoittaa ihan mitä tykkää, kaikista löytyy varmastikin jotain kerrottavaa.
jään kuuntelemaan :)No terve! harmi että kaikki pulleat vyölaukkuvuoret ei aina löydä seuraa,ja sitten se turhautuminen purkautuu ravintolan/henkilökunnan haukkumisena..
Jos tunnet että hiljaiselo on muiden syy,kysy rohkeasti vaikka joltain kaverilta neuvoja muutokseen!
Toinen tapa tietysti näille valittajille voisi olla vaikkapa ravintolan vaihto? Itse kyllä viihdyn hyvin eikä valittamista,paitsi tietenkin TEISTÄ valittavista,ylimielisistä,kitisevistä vuorista joiden omat kossut tippuilee pitkin tanssilattiaa.
ai-niin sitä pyytämääsi musiikkia (matti&teppo) ei kai voi joka hetki soittaa.
P.S. olet silti varmaan ihan mukava..joopajoo! - kjk
polar/kossu kirjoitti:
No terve! harmi että kaikki pulleat vyölaukkuvuoret ei aina löydä seuraa,ja sitten se turhautuminen purkautuu ravintolan/henkilökunnan haukkumisena..
Jos tunnet että hiljaiselo on muiden syy,kysy rohkeasti vaikka joltain kaverilta neuvoja muutokseen!
Toinen tapa tietysti näille valittajille voisi olla vaikkapa ravintolan vaihto? Itse kyllä viihdyn hyvin eikä valittamista,paitsi tietenkin TEISTÄ valittavista,ylimielisistä,kitisevistä vuorista joiden omat kossut tippuilee pitkin tanssilattiaa.
ai-niin sitä pyytämääsi musiikkia (matti&teppo) ei kai voi joka hetki soittaa.
P.S. olet silti varmaan ihan mukava..joopajoo!Zapatassa on ihanat portsarit, ne ketkä siellä on vuosikaudet jaksaneet ovella seistä!
Tarjoilijat on vähän leipääntyneen oloisia toisinaan, mutta ihan asiallisia, ne siis ketkä siellä on vuosikaudet olleet :) Uudemmilla on vielä vähän opettelemista....
Ruoka on loistavaa, musiikki ei niin loistavaa. Aivan liian täysi lauantaisin. - Vodka (k)
kjk kirjoitti:
Zapatassa on ihanat portsarit, ne ketkä siellä on vuosikaudet jaksaneet ovella seistä!
Tarjoilijat on vähän leipääntyneen oloisia toisinaan, mutta ihan asiallisia, ne siis ketkä siellä on vuosikaudet olleet :) Uudemmilla on vielä vähän opettelemista....
Ruoka on loistavaa, musiikki ei niin loistavaa. Aivan liian täysi lauantaisin.Niin tarjoilu ja sen taso tietysti on suhteellinen käsite...Eli mihin sitä vertaa. Itse olen huomannut että monesti se miten itse käyttäydyn vaikuttaa moneen tarjoilijaan.
Eli ei aina kannata huutaa ja möykätä tiskillä la iltana, koska itse olen ollut hiljaa ja huomannut että monesti tarjoilu on toiminut nopeasti, tai niin nopeesti kun se voi toimia.
Tarjoilijat ovat olleet minulle ihan yes, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, tosin kaikki tarjoilijat eivät aina ole töissä, toiset liian harvoin jopa...
Portsarit ovat pääosin mukavia, tosin joku on tainnut nukkuu vuoronsa ohi, kun kerran viikolla piipahdin...
Ei muuta kun sinne Zapataan ja laulamaan yhdessä kuten ennenkin... - Vodka K
kjk kirjoitti:
Zapatassa on ihanat portsarit, ne ketkä siellä on vuosikaudet jaksaneet ovella seistä!
Ruoka on loistavaa, musiikki ei niin loistavaa. Aivan liian täysi lauantaisin.Niin tarjoilu ja sen taso tietysti on suhteellinen käsite...Eli mihin sitä vertaa. Itse olen huomannut että monesti se miten itse käyttäydyn vaikuttaa moneen tarjoilijaan.
Eli ei aina kannata huutaa ja möykätä tiskillä la iltana, koska itse olen ollut hiljaa ja huomannut että monesti tarjoilu on toiminut nopeasti, tai niin nopeesti kun se voi toimia.
Tarjoilijat ovat olleet minulle ihan yes, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, tosin kaikki tarjoilijat eivät aina ole töissä, toiset liian harvoin jopa...
Portsarit ovat pääosin mukavia, tosin joku on tainnut nukkuu vuoronsa ohi, kun kerran viikolla piipahdin...
Ei muuta kun sinne Zapataan ja laulamaan yhdessä kuten ennenkin... - minua naurattaa tollanen
Vodka K kirjoitti:
Niin tarjoilu ja sen taso tietysti on suhteellinen käsite...Eli mihin sitä vertaa. Itse olen huomannut että monesti se miten itse käyttäydyn vaikuttaa moneen tarjoilijaan.
Ei muuta kun sinne Zapataan ja laulamaan yhdessä kuten ennenkin...Tuntuu viestejä lukiessa siltä ettei nyt itsetunto oikein joillain henkilökuntaan kuuluvilla taida riittää. Ensin puolustelet paniikissa pupillejasi!
taisi omantunto kolkuttaa,koska viestissähän EI ollut nimeä,ja teillä useampi mies tarjoilija.
Sitten samalla kellonlyömällä tulee toinen viesti missä ylistetään tarjoilijat,poket,ruoka ja jopa
viihtyvyyttä korostetaan.Unohditteko kiireessä muistuttaa kuinka hyvännäköisiä olette?
Sääli ettette voi sulkea korvia ja nauraa näille kirjotteluille ja keskittyä oleelliseen,eli kaljan kantamiseen pöytiin!!!
Ja jos ne silmät seisoo,niin ne seisoo!(PU-PIL-LIT LAU-TA-SEN KO-KOI-SET)
- -guru-
Muutaman kerran olen kyseisessä baarissa vieraillu, tai mitäpä sitä vähättelemään, olenhan siellä miltei joka lauantai. Henkilökunta on yleensä ihan ok. Välillä on pientä nyrpeyttä havaittavissa, varsinkin kun käy pyytämässä pitkätukka dj:ltä että vaihtaisi sen iänikuisen humpan vaikka rockiin. Olen samaa mieltä muutamien kanssa siitä, että jotkut kappaleet on jo niin aikansa eläneitä, eikä niitä mielestäni kannattaisi soitella enää kun kuolleille ja umpikuuroille. Välillä olen lauantaisin myös huomannut että paikassa on niin kova tungos, että jokaisen liikkeen tekeminen kestää viisi kertaa kauemmin kuin normaalisti. Vessaan menemiseen täytyy varata puolisen tuntia, kun ihmispatoutumat estävät liikkumisen. Drinkkiäkin täytyy odotella niin pitkään että huulet rohtuu. Hevenissä menee sen saralla kyllä vielä huonommin, siellä ihmiset ajautuvat laskuhumalasta krapulaan...
Kaikesta huolimatta hyvä paikka, voittaa järvenpääläiset pintaliitokapakat.- tsiisus
siis apua, kerro ihmeessä missä sun mielestä on järvenpään pintaliitokapakat?! heh,kuolen nauruun...:D
- kanta-asiakas
on se kumma että paljon haukutte portsareita,tarjoilijoita ja palvelua kun kumminki käytte paikassa!aina ite saan hyvää palvelua ja juomatkin tulee nopeesti kun vaan jaksaa odottaa omaa vuoroa.eiköhän tarjoilijat tee niitä drinkkejä niin nopeasti kun vain mahdollista.musiikki kyllä vois vaihtua vähän nykyaikaisempaa ja menevämpään.mutta joka tapauksessa hyvinhän siellä ihmiset viihtyy kun aina on paikka täys ja hyvä meininki!
- Satunnainen matkailija
Omalta kohdalta täytyy kyllä sanoa, että palvelu on aina ollut mitä parhainta. Ja kun tarkasti asioita seurailee, niin näyttää siltä, että jotkut asiakkaat (määrätyt naispuoliset) saavat erityisen hyvää palvelua ja henkilökohtaista seuranpitoa. Hyvä näin, niin naisia baarissa riittää...
- Ior Bock
Kiinnittäkää seuraavan kerran huomionne Zapatan kattoon. Lailliset johdotukset. Ja ne värivalot...
- kyttääjä
Eikö sulla baarissa muuta tekemistä ole ku kytätä jotain helvetin piuhaa ja värivaloja?
Imisit mielummin vaikka herkkuas.
senkin tyhmä pieni poika! - Veikko
Zapatan sisustus on ollut sama jo ties kuinka kauan, se on nuhjuinen ja todella epäsiisti. Kaikki pöydät on täynnä mustia tupakan polttamia läikkiä, tuolien ja loosien päälliset on paskaisia. Se on esteettiseltä olemukseltaan ala-arvoinen paikka. Ruoka ko. paikassa tosin on erinomaista. Omistajan ei tarvitse kantaa huolta sisustuksesta, koska samat naamat vuodesta ja viikonlopusta toiseen kantaa rahansa kyseiseen juottolaan. Mielestäni jokainen itseään kunnioittava yrittäjä haluaa liikkensä olevan edustava ja vaikka kyseessä onkin lännen henkinen "teemaravintola", sisustusta ei voida tehdä siisteyden kustannuksella. Ne räsymatot lattialta pois (koska ne on niin saastaisia ja niihin meinaa kaatua), pöydät pitäisi hioa ja tekstiilit vaihtaa. Näiden perusasioiden korjaamisella vaikutettaisiin positiivisesti asiakastyytyväisyyteen.
- Voi Veikko,Veikko
Miksi pissa päässäsi pakoittaa sinut koneelle kirjoittamaan?
Oliko vika kompurointiisi matoissa vai alkoholissa,tietysti kun kaventaisit vyötäröäsi sujuisi kulkeminen kuin tanssi.
Ja niistä läikistä pöydissä,ne on kaltaistesi nettifriikkien kuolaa tai voihan se olla että myös tupakan jälkiä?!?
Minä kun itse en käy ravintoloiss tutkimassa pöytiä..
Ja likaisin paikka taitaa olla tuhma suusi koska käytit viestissäsi sanaa paska!Ei niissä pöydissä kai voi kakkaa olla,likaa ehkä veikko,likaa vain... - veikko
Voi Veikko,Veikko kirjoitti:
Miksi pissa päässäsi pakoittaa sinut koneelle kirjoittamaan?
Oliko vika kompurointiisi matoissa vai alkoholissa,tietysti kun kaventaisit vyötäröäsi sujuisi kulkeminen kuin tanssi.
Ja niistä läikistä pöydissä,ne on kaltaistesi nettifriikkien kuolaa tai voihan se olla että myös tupakan jälkiä?!?
Minä kun itse en käy ravintoloiss tutkimassa pöytiä..
Ja likaisin paikka taitaa olla tuhma suusi koska käytit viestissäsi sanaa paska!Ei niissä pöydissä kai voi kakkaa olla,likaa ehkä veikko,likaa vain...Taisin osua arkaan paikkaan kun noin suutuit. Sitä pissaa ei meikäläisen päässä ole toisin kuin sinun. Ei kannata osallistua vapaansanan foorumin keskusteluihin, jos ei kykene vastaamaan muutoin kuin tuollaisilla säälittävillä ja perustelemattomilla kommenteilla. Kirjoituksestasi näkee että olet sivistymätön idiootti, joka ei ikinä muussa ravintolassa ole käynytkään kuin ko. mestassa. On tainnut teikäläisellä jäädä koulut käymättä. Ja kun aloitit keskustelun vyötäröstäni haluan kertoa että painoindeksini on täydellinen.
- niin,siis umpihullu
veikko kirjoitti:
Taisin osua arkaan paikkaan kun noin suutuit. Sitä pissaa ei meikäläisen päässä ole toisin kuin sinun. Ei kannata osallistua vapaansanan foorumin keskusteluihin, jos ei kykene vastaamaan muutoin kuin tuollaisilla säälittävillä ja perustelemattomilla kommenteilla. Kirjoituksestasi näkee että olet sivistymätön idiootti, joka ei ikinä muussa ravintolassa ole käynytkään kuin ko. mestassa. On tainnut teikäläisellä jäädä koulut käymättä. Ja kun aloitit keskustelun vyötäröstäni haluan kertoa että painoindeksini on täydellinen.
voi sua veikko kun olet hassu mies..
- veikko
niin,siis umpihullu kirjoitti:
voi sua veikko kun olet hassu mies..
Taisi loppua idiootilta sanavarasto. Hyvä että vihdoin ymmärrät oman kyvyttömyytesi ja älyllisen rajoittuneisuutesi. Minun kanssani jäät aina kakkoseksi.
- Pena
Oletteko huomanneet, että Zapatan takahuoneessa tapahtuu outoja??? Henkilökunta riehuu ja jorailee keskenään. Takahuoneessa näyttää olevan parempi meno kuin itse baarin puolella! Kunpa joskus pääsisi mukaan... Jatkakaa samaan malliin!!!
- nahka-jarmo
Paradoksaalista on, että kyseinen hygienian vihollisten majoittama ravintola tarjoaa todella maittavia ruokia. Mitään ristiriitaista taas ei ole siinä, että baarina/yökerhona paikka on järkyttävän ihmiskuonan pesimäpaikka. Semi-läskejä nahkaliivisiä rokkitukkaisia urpoja löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
Nämä has been asentajat ja pintiksen keskeyttäneet sisäiset sankarit luovat paikkaan ainutlaatuisen leiman. Sisäsiittoisuudellaan paikka sivuaa jo Sallan-syndroomaa. Asiaan kuuluvasti henkilökunta täydellisen vegetatiivisessa tilassa tai vaihtoehtoisesti aggressiivisia kuin virtahevot.- kusipää
jos se on niin vitun huono ja paska paikka niin pysykää kyrvät himassa.tai muualla sinäkin homo kävisit alan paikoissa jossa tommoinen pikku hintti voi pukea mekon.turpaa sua pitäs lyödä ku muita arvostelet. että pistä yhtestietosi tänne
- iso-make
kusipää kirjoitti:
jos se on niin vitun huono ja paska paikka niin pysykää kyrvät himassa.tai muualla sinäkin homo kävisit alan paikoissa jossa tommoinen pikku hintti voi pukea mekon.turpaa sua pitäs lyödä ku muita arvostelet. että pistä yhtestietosi tänne
hei kyrpä mun toinen nimi sattuu olemaan zapata.. eli sinä pikku suttura pue mulle mekko ja sano mua mutsiks... ois helmee imeä sun hikisiä nahkaliivejä. sytyn justiin sunlaisista nilkeistä jotka kuumenee jopa aaseista. oon ehkä rakastunut suhun... ps. suukkoja
- jussu
iso-make kirjoitti:
hei kyrpä mun toinen nimi sattuu olemaan zapata.. eli sinä pikku suttura pue mulle mekko ja sano mua mutsiks... ois helmee imeä sun hikisiä nahkaliivejä. sytyn justiin sunlaisista nilkeistä jotka kuumenee jopa aaseista. oon ehkä rakastunut suhun... ps. suukkoja
ihmettelen kovasti, miksi ihmiset haukkuvat järvenpään kovinta menomestaa. itse puen nahkaliivini päälle ja painun zapataan. sieltä poimin mukaani jonkun mukavan popeda fanin ja koinin lopun yön.. kaikkea hyvää muille nahkaliivin ystäville...
- tuskaa
rt:ssä ei mahdu istumaan, mutta zapatassa ei mahdu edes seisomaan!
jäken mestat on perseestä liian väenpaljouden takia... anteeks,anteeks,anteeks, tiskillä 10min jono.
bändejä ei toivoa nähdä. - ---
Häränpihvi texas ehdottomasti paras koko kaupungissa!!! Juomaa saa kyllä.
Ihmetyttäää miksi se paikka on niin saatanan täynnä vkk-loppuisin... Mitäköhän palotarkastaja sanoisi???
Ja kunnon musaa sinne!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9oM3VMhbxN8&feature=related - TietäjäM
Zapata on ollut luultavasti jo pitkään bulvaanin hallussa, sillä ravintolan oikea omistaja pakoilee ulkomailla saamiaan kovia petostuomioita.
- zapatapapata
omistaja pariskunta on ihan sairaan töykeetä, yks kiva nuori tumma tarjoilijatyttö ollut jolla käytöstavatkin löytyy mutta ne omistajat...kiesus sentään...ja ne pihvit. Huhuh mitä paskaa, itse olen myös kuullut ruuasta paljon kehuja ja olen avoimin mielin mennyt mutta ei. Ja vaikka kuinka monta kertaa olen uudestaan mennyt ajatellen että ehkä kokilla oli vain huono päivä. Häränpihvi texas on ihan hanurista, pieni ku perse ja medium käsitteenä kokille vieras, kananmuna ja pekoni päällä ei paljoa lämmitä. Yhden kerran olen saanut ravintolasta siedettävää ruokaa muulloin on ollut täyttä paskaa, kerrankin tuntui kuin olisi suoraan suolarasiasta suolaa suuhun haarukoinut, hyi saatana, ensimmäinen kerta kun MINULLA jäi ravintolassa ruoka syömättä ja en tod ole ronkeli. Jos kohtuuhintaiset hyvät pihvit haluan suuntaan sporttiin ja vedän siellä ison pippuripihvin naamaan. Miljöö ei ole kaksinen mutta ruoka hinta/laatusuhteeltaan täysin eri tasolla kuin zäpätä.
- Fkl
Kiinnitin kyllä huomiota yhden portsarin käytökseen. Ensin näin kun pöytään oli nukahtanut joku mies. Poke tuli läimäyttelemään häntä poskeen kuin jotain säkkiä. Myöhemmin illalla sama poke siirsi pöytää tupakointi paikan ulko-oven vieressä. Siinä seisoi porukkaa, mutta poke ei välittänyt siitä, vaan työnsi pöytää ihmisiä päin. Tällä portsarilla ei ainakaan ollut kaikki ihan kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741