Paluumuuttajana Vihtiin kyselisin, että löytyykö kylältä y h t ä ä n rehellistä ja työnsä osaavaa korjaamoa enää?Sellaista, jonka toiminta on rehellistä.
Kyllä mä ite autoni osaan korjata, mutta kaverini muijalla on auto rikki ja kun hää on käynyt muutamalta paikalliselta korjaamolta kyselemässä viasta, sen korjaamisesta ja hinnoista, niin onpa helvetinmoiset erot.
Yhdellä merkkipajalla olivat laittaneet jarrupalatkin väärinpäin. Uskomatonta touhua perkele.
Eli miten olis, minne kannattaa suosittaa auto viemään?
Vihtiläiset autokorjaamot
Korjaamolle
1
145
Vastaukset
- hyshyss
Tiedän yhden hyvän ja edullisen tästä melko läheltä, mutta en oikein halua mainostaa koska itselläkin on pian käyntiä ja sehän tietää jonotusta jos alkaa julkisesti kehumaan. Privana voin poikkeuksellisesti antaa tiedon yhdelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089