niin että mä haluaisin tietää teidän ikänne!
itse olen 20.vuotias.
tää olis semmoinen "ikä gallup"
...
12
663
Vastaukset
- ...älä
moiti mua,mä oon 10.vuotias...
- tyttönen
oon 11v
- Minä vaan...
Oon 14.. täytän kohta 15.. :)
- minä vaa
oon 14
- ikätoveri
oon 19. eli et oo ainoo vähän vanhempi sarjan seruraaja.
- MammaMatroona
Hmmm, uteliaisuuttani vilkaisin tänne. Seuraan sarjaa kyllä, kivaa viihdettä. Ikää 38 v.
- minäkin ...
Tuleehan tuota seuranneeksi silloin tällöin 45v nuorukainen :)
- Hensku92
Oon seurannu sarjaa 9 vuotiaasta asti ja oon yrittäny kattoo melkein kaikki jaksot!
KOska siskoni on noita on paras tai siis charmed- neanae
oon 8 moiti mua!
- Wonder girl
No olen nuori.......10v.Noita-fani,pidän kaikesta noitiin liittyvästä!
- Shetti
Ja minä 11v.
- Welho_93
niinkun nimimerkistä näkyy niin olen 11 vuotias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223954
- 901944
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901329Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551062Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 44918
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M177868