Miksi ihmiset eivät tajua, että valtamedia kopioi Suomessa kaikki ulkomaanuutisensa pääyhtiöiltään, jotka ovat maailman rikkaimman okkultistisen poruukan hallussa? Jos näitä jatkuvia feikkejä terrori-iskuja alkaa tutkimaan tarkemmin, niin jokainen paljastuu lavastetuksi ja eliitin järjestämäksi näytelmäksi maksettuine "uhreineen". Tarkoitus on kylvää samaa pelkoa ihmisissä, mitä tapahtui ennen natsi-Saksaa. Iskuja järjestetään, jotta euroopassa saadaan aselait tiukemmaksi, kuten USA:ssa tehdään samojen tekaistujen feikki-iskujen vuoksi. Kun aselait tiekentuu ja kansalaisten muutkin vapaudet viedään tieukemmaksi, on heidän hallintansa huomattavasti helpompaa. Ihmiset ovat hyvin sinisilmäisiä uskoessaa, että EU-miehet ja naiset siellä korkeimmalla pallilla välittäisivät ns. tavallisista ihmisistä. Moni meppi on myös sen verran sinisilmäinen, ettei tajua mitään koko järjestelmästä ja sen täydellisestä okkultistisesta tarkoituksesta ja sitä hallitsevista maailman rikkaimmista henkilöistä. Ei tarvitse olla edes uskovainen tajutakseen, mitä on tekeillä. Tarkoitus on viedä koko maailma kohti Uutta Maailmanjärjestystä, jonka maailman eliitti on yhdessä salaa jo kauan sitten suunnitelleet. On silkkaa sinisilmäisyyttä uskoa kaikki uutiset, joita syötetään mediassa. Suurin osa terrorismiuutisoinnista on täyttä roskaa ja aivopesua. Herätkää jo, jos teitä yhtään kiinnostaa pienten lastenne tulevaisuus! Vai haluatteko heidän kokevan natsi-Saksan kaltaisen yhteiskunnan?
Terroristi-iskut on lavastettuja: HERÄTKÄÄ JO!
4
350
Vastaukset
- vainoharhat
Mene hoitoon. On näköjään päässeet lääkkeet loppumaan.
- Aivopesemätön
Suomeen sellainen laki, että vittumaisen naapurin saa ampua haulikolla! Ja jos akka kenkkuilee, sen saa ampua, ja kun vie kynnet pappilaan, pappi vaan vetää viivan akan ja avioliiton yli.
- mietitätä
Pankit ja pankkiirit ovat murhien ja sotien takana:
https://www.youtube.com/watch?v=c00cE4mp7Xg - Anonyymi
Millään ei olisi nuo tornit romahtaneet noiden lentokoneiden törmäyksistä. Siellä ei oikein edes kunnon tulipaloa syttynyt. Tornien romahtaminen aiheutui ennalta asetetuista pommeista, jotka oli sijoitettu rakennuksiin asbestikorjauksen yhteydessä. Matkustajakoneet eivät edes törmänneet, vaan törmänneet koneet olivat pohjoistorniin pieni kauko-ohjattava kone, joka ampui myös ohjuksen ennen osumistaan, ja etelätorniin kauko-ohjattava matkustajakone, joka myös sisälsi muutakin räjähtävää kuin lentopetroolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393