Tehkää kunnon ilmoitus Suomi24:lle tästä häiriköstä, täällähän on käytännössä vaan yksi häirikkö, eli tuo tietty "suvakki". Joka ei edes kirjoita mitään faktaa, vaan keksii kaikki juttunsa.
Lyötte perusteluita pöytään, että pelkästä häiriköstä on kyse. Hänet voidaan jäljittää kun on ihan rekattukin nimmari olemassa, sitten vaan banni päälle. Kyllä se ennenkin Suomi24-palstoilla onnistui.
Nyt täällä näkyy olevan sitten jo joku "vesipääkin", enkä lainkaan ihmettelis jos sama henkilö siinäkin kyseessä.
Kamuttaja ja te muut palstan lieksalaiset
23
284
Vastaukset
Teen ilmoituksen rasseista joka kerran kun kirjoittavat asiattomuuksia, eli erittäin usein.
- kerro-kuvastin
Kerro miksi et osaa kirjoittaa koskaan mitään asiaa toppi, vaan häiriköit?
- eieieieieiei
kerro-kuvastin kirjoitti:
Kerro miksi et osaa kirjoittaa koskaan mitään asiaa toppi, vaan häiriköit?
Vastausta ei tule.
- Rasselle.banni
Rasselle banni. Loppuu se typerä linkittäminen.
- en.ole.perisavaaja
ALOITTAJA MYÖS ON HÄIRIKKÖ.
Olen tehnyt monta valitusta häiriköistä, mutta ei ole tuottanut tulosta.
Sain tietää, että joku on minusta tehnyt monta valitusta.- olen.rekattu
Itse olet tietämätön tumpelo. Kyllä itsestä saa tietoa jos on rekattu. Käytännössä nähty juttu.
- jgjbhjgjf
olen.rekattu kirjoitti:
Itse olet tietämätön tumpelo. Kyllä itsestä saa tietoa jos on rekattu. Käytännössä nähty juttu.
Aivan niin!
- ojalanisäntä
olen.rekattu kirjoitti:
Varamoottori on varastanut nimimerkin jo toisen eli on häirikkö
- varamoottori
Ehdotan yhteistä valitusta tästä paikallisen puupäästä kamutjasta mononikedtä saatava banniin
- tääähhhh
Mikä vika kamuttajassa on, tuo perisavaajan täällä se häirikkö on.
- typerää.juttua
Palstahäirikköjä on kaksi jokainen tuon typerän taistelun on nähnyt. Toinen uikuttaa mamuista ja toinen rasseista.
- PunapääPelikoneella
typerää.juttua kirjoitti:
Palstahäirikköjä on kaksi jokainen tuon typerän taistelun on nähnyt. Toinen uikuttaa mamuista ja toinen rasseista.
Ei ole kuin yksi ja se on kamuttaja riitelee itsensä kanssa ja on rekannu monta nikei
- Ehdottaisin_näin
Voittehan toki tehdä valituksen Suoli24 ylläpidolle, mutta epäilen sen hyötyä.
Sen sijaan kannattaisi ilmoittaa yhteistuumin häiriköstä nettipoliisille, jonka luulisi ottavan useamman ihmisen valitukset huomioon ja ryhtyvän edes jonkinlaisiin toimenpiteisiin asian kuntoonsaattamiseksi.
https://www.poliisi.fi/nettipoliisi
Jos on rekisteröity ja kysyy tietoa omasta nimimerkistään, niin tietoa annetaan.
Jouduin ottamaan ylläpitoon yhteyttä, kun kirjoituksiani oli poistettu ja laittoivat bannin päälle.
Onneksi heillä on poistetut tallessa, ja niistä he varmistivat, että ilmiannot oli perättömiä ja banni poistui.
Joku oli tehnyt ilmoituksen jonka mukaan jatkuvasti rikon sääntöjä, tarkistuksessa ei löytynyt yhtään rikkomusta.
Enempää en keskustele tästä aiheesta.- Chuhjjj
Älytöntä ja lapsellista kiusantekoa
- sairasta.touhua
Chuhjjj kirjoitti:
Älytöntä ja lapsellista kiusantekoa
Olen seurannut sivusta ja nähnyt kiusanteon jatkuneen jo vuosia.
Juuri näin se on. Joku epäilee kamuttajaa moninikeksi. Mielestäni ei hän sitä ole. Minua on enemmän syytä epäillä. Olen sen jo tunnustanutkin.
Kanssani joskus voi soitella sävelet suoraksi täällä. Jos on syytä, otan väärintekijöitä niskasta kiinni; ja nuuskitan heillä omaa ymmärrystään. Suhteellisia suhteita on riittävästi.
Korostan. En ole kamuttaja, jos joku itikka vielä sitä epäilee, tavataan Aleksanterin kadulla tarpeen niin vaatiessa. Kuten kamu tuossa totesikin, rekisteröinti usein on viisasta, em. syistä. Tarpeen vaatiessa voi toteen näyttää oman asiansa hieman helpommin.
Huomioikaa myös, että ilman sinisillä kirjoittelevat joutuvat vastuuseen ja helposti löytyvät, jos pahaksi menee. Niin sanottu "tehty jälki rikosseuraamuksissa" johtaa juuri siihen missä olet. Toki sitten on jo vakavammasta syytä epäillä, ja vaatii ylemmän tahon käsittelyn meneillä olevan asian suhteen.
Operaattorin KAIKKI (esimaksetut anonyymitkin) teletunnisteet voidaan jäljittää. Se on lakisäädetty lakkisääteisesti.
Eli. Kannattaa tarkoin miettiä millä tai miltä pohjalla täällä kommentoi.
PS. Netikettiä Teille kaikille!- tarpeellinen-aloittaja
Taas tarvitaan ilmiantoja.
- onkirjoitettu-OIKEA
markkukorpinen kirjoitti:
Juuri niin hyvin tepsi ilmianto mutta kerkesin tulostaa tuon jatkuvan herjauksen
ei silta mitään ole poistettttu kunha härppätt
- tietäjäseurasi
Juuan mökkiläisistä katsohan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505619Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444342Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443776Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261646Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut391635Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä311418